AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Noen som aner hvilke butikker som selger dette? Anonymkode: d80a4...f55
elien Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Det finnes mango pure (pulp), men har ikke sett med biter i 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Jeg kjøper mango i sirup på min lokale innvandrersjappe. Det er fire "langsider" (halvparten minus steinen) mangoer i en boks. Anonymkode: 5badd...71e 2
fro Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 20 hours ago, elien said: Det finnes mango pure (pulp), men har ikke sett med biter i Hvor får du tak i mango pulp? Leter overalt 😨
elien Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 fro skrev (1 minutt siden): Hvor får du tak i mango pulp? Leter overalt 😨 Jeg kjøpte det i Stavanger, på en internasjonal butikk, husker ikke hva den heter. Men tror jeg har sett det på IMS på Sandnes og
fro Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 2 minutter siden, elien said: Jeg kjøpte det i Stavanger, på en internasjonal butikk, husker ikke hva den heter. Men tror jeg har sett det på IMS på Sandnes og Ai! Jeg bor i Rogaland. Har lett på IMS Storhaug og Norvina. Må kanskje ta en runde til i storbyen da😊
elien Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 fro skrev (4 minutter siden): Ai! Jeg bor i Rogaland. Har lett på IMS Storhaug og Norvina. Må kanskje ta en runde til i storbyen da😊 Kjøpte på den som ligger ved Petri kirken (er det den rød?) Tok et bilde nå så du kan se hvordan den jeg har ser ut 😃
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #8 Skrevet 25. mars 2022 Just now, elien said: Kjøpte på den som ligger ved Petri kirken (er det den rød?) Tok et bilde nå så du kan se hvordan den jeg har ser ut 😃 St. Petri er den røde, ja 😊 og butikken er Norvina. Må ta meg en tur til 😄 var det i hylla eller frysedisken? Anonymkode: cf4cc...aea
elien Skrevet 25. mars 2022 #9 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): St. Petri er den røde, ja 😊 og butikken er Norvina. Må ta meg en tur til 😄 var det i hylla eller frysedisken? Anonymkode: cf4cc...aea Hylla, men det er nokså lite oversiktlig der, ta med bilde. Fasongen er som en surkålpakke
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #10 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg kjøper mango i sirup på min lokale innvandrersjappe. Det er fire "langsider" (halvparten minus steinen) mangoer i en boks. Anonymkode: 5badd...71e Så bra tips! Er de gode? Anonymkode: d80a4...f55
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #11 Skrevet 25. mars 2022 De har mango puré på Meny også. I alle fall hadde de det tidligere, blant de indiske varene. Sort boks, tror kanskje det var Masala Magic eller lignende. Anonymkode: 9aae4...bcf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå