Gå til innhold

Vanlig å føle seg helt dust etter sex med den du datet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig naivt av meg å tro på alt han sa. Vi koste oss i to mnd, men så intens skriving osv. Nå har han tiet helt etter at vi hadde sex igår. Jeg blir så lei meg! Føler meg som ei ekkel hore, sorry. Andre som kan relatere til det samme? Har det gått positivt til slutt? 

Anonymkode: ce49b...d7a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har gått én dag. Mulig han fikk noe å tenke på. Da trekker mannen seg inn i hulen en stund, og håper det går over. 

Anonymkode: ee9dc...da7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alder og hvor i livet er dere? Mange menn er aktive helt frem til sexen så blir det stilt. Han var sikkert gift. 

Anonymkode: 0c4e4...aa9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han synes sexen var dårlig?

Anonymkode: eae44...c1f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Alder og hvor i livet er dere? Mange menn er aktive helt frem til sexen så blir det stilt. Han var sikkert gift. 

Han er ikke gift. Han ble singel etter et hardt brudd i august, isfjell mellom de to nå sier han. 

Nei vi hadde ikke sex kun andre intime handlinger (som var veldig vellykket ) kan umulig være på grunnlag av dårlig intimitet. Ok, jeg kan smøre meg med tålmodighet:)  Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32 og han 38. 

AnonymBruker
Skrevet

Oppdater oss gjerne om du får svar på hvorfor han ble stille og tok mindre kontakt 😊 Vi er nok flere som har opplevd det samme, men enda uten å få svar på hva som gikk galt.. 

Anonymkode: 245e7...275

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oppdater oss gjerne om du får svar på hvorfor han ble stille og tok mindre kontakt 😊 Vi er nok flere som har opplevd det samme, men enda uten å få svar på hva som gikk galt.. 

Anonymkode: 245e7...275

Skal gjøre det. ☺

Sendte han en mld tidligere og han svarte nå, men jeg orker bare ikke å åpne nå før jeg skal sove.

Tenk å kan være så liten at man nesten får en liten sorg i seg bare på disse få ukene. Men treffene med han og ukene vi snappet hver dag har betydd veldig mye for meg. Dessuten har jeg opplevd dette tidligere, så jeg blir rett og slett psykisk dårlig av meg selv hvor naiv og godtroende jeg er gang på gang. 

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Skal gjøre det. ☺

Sendte han en mld tidligere og han svarte nå, men jeg orker bare ikke å åpne nå før jeg skal sove.

Tenk å kan være så liten at man nesten får en liten sorg i seg bare på disse få ukene. Men treffene med han og ukene vi snappet hver dag har betydd veldig mye for meg. Dessuten har jeg opplevd dette tidligere, så jeg blir rett og slett psykisk dårlig av meg selv hvor naiv og godtroende jeg er gang på gang. 

Er det ikke mer beroligende å åpne og lese? Så slipper du iallfall å gruble. Kanskje du tenker det verste? Kan være du opplever han som mer stille fordi du følte det ble veldig nært etter sex? Eller er det som natt og dag? Om så, så kan det virke som han spiller... 

Opplevde noe lignende selv, nylig. Hadde heldigvis ikke blitt følelsesmessig involvert. Det minnet meg på at man må trå varsomt i datingverden. Hadde blitt litt rusten etter årevis med opphold. Men jeg tar det som en erfaring - håper du ser slik på det etter hvert også. :) 

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir så kvalm av sånne menn. Veldig norsk mann i et nøtteskall - sykt ego! 🙄

Anonymkode: 9fd8b...051

• Liker 6
  • Hjerte 1
Gjest laPistola
Skrevet

Det har gått 1 dag, og han sendte melding nå? Hva skrev du til han da, kan du dele det nå? og svaret hans i morgen eller senere i natt når du ikke får sove fordi du lurer på hva han svarte… 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og ikke skrive melding på en dag? Da er jeg en kvalm dame og sykt ego . ( sikkert ikke norsk kvinne i et nøtteskall - de fleste er så søte ) noen dager har jeg det travelt, og noen ganger må jeg rett og slett tenke litt over hva jeg skal skrive. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tvilsomt. 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (38 minutter siden):

Og ikke skrive melding på en dag? Da er jeg en kvalm dame og sykt ego . ( sikkert ikke norsk kvinne i et nøtteskall - de fleste er så søte ) noen dager har jeg det travelt, og noen ganger må jeg rett og slett tenke litt over hva jeg skal skrive. 

Mener ikke en dag, men de som kalkulert holder å sånn. Gromme jenter til de endelig får sex og så ghoster. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skal gjøre det. ☺

Men hva skrev du da siden du ikke orket å lese svaret? 
Hvis du har begynt å anklage han så skremmer du han bort. 

Anonymkode: 25702...9f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som dame er alltid den kalde "gutten", etter sex. Om det blir forhold eller ikke så skal jeg ihvertfall ikke tape ansikt hvis man finner ut at man har blitt utnytta, men det skjer sjeldent, er mannfolkene som sutrer etter oppmerksomhet etterpå. Noen ganger blir det forhold, andre ganger ikke, men da har jeg makta 😄

Anonymkode: bc24e...480

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Utrolig naivt av meg å tro på alt han sa. Vi koste oss i to mnd, men så intens skriving osv. Nå har han tiet helt etter at vi hadde sex igår. Jeg blir så lei meg! Føler meg som ei ekkel hore, sorry. Andre som kan relatere til det samme? Har det gått positivt til slutt? 

Så kjipt - for deg. 

Anonymkode: 2802e...ad2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hæ? 

Anonymkode: 2802e...ad2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har gått en dag? Kjære, du høres kanskje litt intens ut?

Anonymkode: b519a...961

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er 32 og han 38. 

Da må du skjerpe deg. "Føler meg som ei ekkel hore", drit nå i det der da og ikke mas på han. 

Anonymkode: e77c9...10c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...