Gå til innhold

Barnevakt betaling 3 barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått forespørsel om jeg kan sitte barnevakt for 3 barn av og til. Barna er 5 år, 4 år og 1,5 år. Det kan innebære å hente i barnehagen, lage middag ol. 
Eller bare passe på kvelden og legge barna. 
Jeg er 42 år utdannet barnehagelærer og jobber selv i barnehage. 

Jeg aner ikke hva jeg kan ta. Foreldrene ville jeg skulle tenke på prisen☺️

Anonymkode: 527f8...ced

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har fått forespørsel om jeg kan sitte barnevakt for 3 barn av og til. Barna er 5 år, 4 år og 1,5 år. Det kan innebære å hente i barnehagen, lage middag ol. 
Eller bare passe på kvelden og legge barna. 
Jeg er 42 år utdannet barnehagelærer og jobber selv i barnehage. 

Jeg aner ikke hva jeg kan ta. Foreldrene ville jeg skulle tenke på prisen☺️

Regner med det er svart? 
Ville tatt 150 kr timen når det er snakk om 3 barn og den minste er så liten som han er. 

Anonymkode: 3ee20...599

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis er jeg imot at barnevakt skam lønnes som tariff, med timelønn. Men her hadde jeg tatt godt betalt.

Har de spurt deg via jobb, hadde jeg tatt enda mere. Du er pedagog og de har spurt deg.

Leste en helsefagarbeider fikk 160kr timen når hun sagt barnevakt. Du med utdannelse burde enda få mere 

Anonymkode: b2a9f...036

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

150 eller 160 i timen er da altfor lite for er så i omfattende oppdrag!

Si 200 i timen. De finner aldri andre til å passe så mange og små barn

Anonymkode: f5adb...da1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Vanligvis er jeg imot at barnevakt skam lønnes som tariff, med timelønn. Men her hadde jeg tatt godt betalt.

Har de spurt deg via jobb, hadde jeg tatt enda mere. Du er pedagog og de har spurt deg.

Leste en helsefagarbeider fikk 160kr timen når hun sagt barnevakt. Du med utdannelse burde enda få mere 

Anonymkode: b2a9f...036

For 1 barn, ja. Her er det 3!

Anonymkode: 6d2e2...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på snart 2 og en på seks, og leter etter barnevakt som kan gjøre tilsvarende. Har  forventet å betale mellom 200 og 250 med ev  tillegg av skatt dersom/ når dette overstiger 600 per år.

Anonymkode: 59b30...be5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en på snart 2 og en på seks, og leter etter barnevakt som kan gjøre tilsvarende. Har  forventet å betale mellom 200 og 250 med ev  tillegg av skatt dersom/ når dette overstiger 600 per år.

6000

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For 1 barn, ja. Her er det 3!

Anonymkode: 6d2e2...6e1

Hvis en bilmekaniker trenger én time på å fikse en feil på bilen regner jeg med at du syns det er ok å betale én time for det....

hvis han fikser tre feil på bilen din på en time regner jeg da med at du er villig til å betale  for tre timer etter din tankegang....

eller er en times jobb en times jobb? Eller skal en times arbeid betales mer hvis det er en vanskelig jobb? Eller vil du betale mindre til verkstedet hvis du mener det er en enkel jobb? 🙇‍♀️🤷‍♀️😂

Anonymkode: 662d4...eca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis en bilmekaniker trenger én time på å fikse en feil på bilen regner jeg med at du syns det er ok å betale én time for det....

hvis han fikser tre feil på bilen din på en time regner jeg da med at du er villig til å betale  for tre timer etter din tankegang....

eller er en times jobb en times jobb? Eller skal en times arbeid betales mer hvis det er en vanskelig jobb? Eller vil du betale mindre til verkstedet hvis du mener det er en enkel jobb? 🙇‍♀️🤷‍♀️😂

Dårlig eksempel, hvis et verksted sier at det er en vanskelig jobb så tar det ikke bare en time, da det som regel er det at det tar lang som gjør det til en vanskelig jobb..

Anonymkode: 72297...5e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Regner med det er svart? 
Ville tatt 150 kr timen når det er snakk om 3 barn og den minste er så liten som han er. 

Anonymkode: 3ee20...599

Det blir hvitt. Men jeg kunne visst tjene litt uten å betale skatt. 

AnonymBruker
Skrevet

Regn ut timelønna di, og legg på litt tillegg siden du bruker din fritid på det. Og litt høyere tillegg om det er helg.

Anonymkode: 7ba38...82d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eh, etter din tankegang er det ikke mer jobb med tre barn enn ett barn … 

Anonymkode: 83628...91c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...