AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Dette er den minst egnede personen til stillingen, etter min mening. Ser veldig bra ut på papiret, men fungerer rett slett dårlig i alle lederstillinger. Fremhever seg selv, ved å ta æren for andre sin jobb. Er ekstremt løsmunnet, og baksnakker de fleste. Spesielt dem som er flinke. Vi jobbet sammen før, og der fikk hun store problemer som mellomleder. Hvor sikkert er det at den som er innstilt som nummer 1 får jobben? Har jeg noen sjanse? Anonymkode: 7eb71...af1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er den minst egnede personen til stillingen, etter min mening. Ser veldig bra ut på papiret, men fungerer rett slett dårlig i alle lederstillinger. Fremhever seg selv, ved å ta æren for andre sin jobb. Er ekstremt løsmunnet, og baksnakker de fleste. Spesielt dem som er flinke. Vi jobbet sammen før, og der fikk hun store problemer som mellomleder. Hvor sikkert er det at den som er innstilt som nummer 1 får jobben? Har jeg noen sjanse? Anonymkode: 7eb71...af1 Oi, høres ut som du er sjalu mucho.... Anonymkode: b6a00...71d 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, høres ut som du er sjalu mucho.... Anonymkode: b6a00...71d Not so much. Kanskje får hun jobben, men jeg ville uansett ikke vært henne. Anonymkode: 7eb71...af1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 Vel, de som skal ansette syns hun er mer egnet enn deg. Hvis hun er innstilt som nr 1 får hun jobben om hun vil ha den. Anonymkode: 623b6...710
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel, de som skal ansette syns hun er mer egnet enn deg. Hvis hun er innstilt som nr 1 får hun jobben om hun vil ha den. Anonymkode: 623b6...710 Takk for svar! Gratulerer til henne. Anonymkode: 7eb71...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå