AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Jeg velger å spørre her, i tillegg til på forumsiden for vi som prøver. Er det noen her som har jobbet kun nattvakt og ikke hatt noe problem med å bli gravid? Lest for mye på nett og kjenner at dette har påvirket meg mye. Anonymkode: 4866f...b39
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg velger å spørre her, i tillegg til på forumsiden for vi som prøver. Er det noen her som har jobbet kun nattvakt og ikke hatt noe problem med å bli gravid? Lest for mye på nett og kjenner at dette har påvirket meg mye. Anonymkode: 4866f...b39 40 år, jobber 85% natt og ble gravid etter å ha prøvd ett par måneder Anonymkode: afc0c...610
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Jobber 100% natt og ble gravid på første forsøk. Anonymkode: a8bdb...257
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jobber 100% natt og ble gravid på første forsøk. Anonymkode: a8bdb...257 Åååå, kjenner det var godt å spørr her. Jobbet du natt gjennom svangerskapet? Anonymkode: 4866f...b39
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 Jobbet natt og ble gravid ganske rask, men jeg ble gravid mnd jeg gikk over på dag.. Men tror det var tilfeldig, ikke pga bytte av vakter. Anonymkode: 626ef...fba
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Jobber 90% natt og ble gravid på prevensjon. Fortsatte å jobbe natt (traff sånn at jeg hadde ferie fra jeg fant det ut, til uke 12), men var 50% sykemeldt siste måneden før permisjon eller så. Gikk helt fint, men er ikke så fysisk tungt på min avdeling, hadde vært verre hvis det var mye løft og stell. Anonymkode: 741a3...74c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg velger å spørre her, i tillegg til på forumsiden for vi som prøver. Er det noen her som har jobbet kun nattvakt og ikke hatt noe problem med å bli gravid? Lest for mye på nett og kjenner at dette har påvirket meg mye. Anonymkode: 4866f...b39 Jeg har jobbet natt i 15 år og har to barn. Ble gravid på første forsøk begge gangene og hadde ingen komplikasjoner i svangerskapene. Ingen sykemeldinger heller utenom noen uker med kvalme første trimester. Jobbet fram til permisjonstiden i begge svangerskap. Om du er vant med å jobbe natt, vil det heller ikke være noen påkjenning for kroppen. Men å jobbe tre delt turnus er ikke så bra da det innebære mer ustabil rytme og stress.. Lykke til❤️ Anonymkode: efa5c...255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå