Norja Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Hva er det rareste stedet du har funnet noe du trodde du hadde mistet? Jeg har nemlig malplassert tre ringer jeg bruker daglig, vanligvis legger jeg dem på samme sted hver kveld, og jeg mener selv jeg har lett alle logiske steder. Del dine historier for gjemmestedinspirasjon!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Alle mulige lommer på klær og vesker. Anonymkode: 456c6...182
Leo Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 For ca. 25 år siden forsvant nøkkelknippet mitt inne i leiligheten. Det var en forholdsvis liten leilighet og alt ble endevendt inkl. fryseren. Ingen nøkler. Siden flyttet jeg tre ganger uten at nøklene dukket opp. Men så for noen få år siden skulle vi kjøre en gammel stol på søppelfyllingen. Da hørte jeg noe skrangle og siden jeg hadde tenkt en del på hvor det ble av det nøkkelknippet skar jeg opp stolen fra undersiden for å finne ut hva det var. Og der var det! Det hadde altså sklidd ned i stolen og blitt sittende fast før det til slutt løsnet og falt ned da stolen ble flyttet litt brutalt. Tipset er altså sprekker etc. i møbler og senger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå