AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Inspirert av den andre tråden…. Jeg er veldig glad i lyse og lette øl og favoritten min er nok 1664 blanc (må være blanc og ikke den vanlige). Nettopp smakt Frydenlund (som jeg ikke er så glad i) sin Juicy Berry og den var fantastisk god. Hadde på forhånd forventet den enten skulle smake cideraktig, syntetisk eller søt men den er utrolig forfriskende og god. Anonymkode: fc94b...08f
Tabris Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Beste butikkølet jeg vet om er Frydenlund Pale Ale.
FrankDrebin Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 (endret) Akkurat nå står Mack Isbjørn høyt i kurs hos meg (det vanlige, ikke det mango-skvipet jeg nevnte i den andre tråden), ellers skal det godt gjøres, blant pils, iallefall, å overgå Urquell. Det er snadder, men dessverre veldig dyrt, så det er ikke det man kjøper for å gå på fylla med, det skal nytes. Endret 24. mars 2022 av FrankDrebin Mango skulle det være. Ikke melon.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 FrankDrebin skrev (10 minutter siden): Akkurat nå står Mack Isbjørn høyt i kurs hos meg (det vanlige, ikke det melon-skvipet jeg nevnte i den andre tråden), ellers skal det godt gjøres, blant pils, iallefall, å overgå Urquell. Det er snadder, men dessverre veldig dyrt, så det er ikke det man kjøper for å gå på fylla med, det skal nytes. Mack Isbjørn er noe fælt skvip! Smaker vann tilsatt alkohol. Nøgne Ø Two Captains er ordentlig øl. Anonymkode: 1ebdf...e8e 1
Okapi Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 Drikker egentlig det meste, men har et par eviggrønne jeg ikke går lei av. Har som regel Nøgne Ø Imperial Stout og #500 stående i hylla. Ikke akkurat noe man drikker en sixpack av, men knall når det er tid for sånt. 1
FrankDrebin Skrevet 24. mars 2022 #7 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mack Isbjørn er noe fælt skvip! Smaker vann tilsatt alkohol. Nøgne Ø Two Captains er ordentlig øl. Anonymkode: 1ebdf...e8e Smak og behag. De to kapteiner har jeg fortsatt tilgode å smake, så den kan jeg ikke uttale meg om.
Tabris Skrevet 24. mars 2022 #8 Skrevet 24. mars 2022 14 minutter siden, FrankDrebin said: Akkurat nå står Mack Isbjørn høyt i kurs hos meg (det vanlige, ikke det mango-skvipet jeg nevnte i den andre tråden), ellers skal det godt gjøres, blant pils, iallefall, å overgå Urquell. Det er snadder, men dessverre veldig dyrt, så det er ikke det man kjøper for å gå på fylla med, det skal nytes. Beste ølen når man tenker pris vs smak er Rygr Lager. En av de billigere butikkølene, og overraskende god og smakfull til de prisen. (Fås bare kjøpt på Rema 1000 og i ølbutikker). Bare ikke ta feil og kjøp Rygr Pilsner, den er ikke noe særlig. 2
FrankDrebin Skrevet 24. mars 2022 #9 Skrevet 24. mars 2022 Tabris skrev (Akkurat nå): Beste ølen når man tenker pris vs smak er Rygr Lager. En av de billigere butikkølene, og overraskende god og smakfull til de prisen. (Fås bare kjøpt på Rema 1000 og i ølbutikker). Bare ikke ta feil og kjøp Rygr Pilsner, den er ikke noe særlig. Takk for tips. Jeg skal innom Rema i helgen, så da skal jeg nytte høve og prøve en sånn. ^^ 2
Gjest Ghostface Skrevet 24. mars 2022 #10 Skrevet 24. mars 2022 Vanskelig å si. Jeg liker Corona og Pokal. Foretrekker lys øl.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #12 Skrevet 24. mars 2022 Lervig Supersonic og Salikatt Slam Dunk. Heldig med bryggeriene i Stavanger. 😊 Anonymkode: ac2f6...bdf
Flintis Skrevet 24. mars 2022 #13 Skrevet 24. mars 2022 Det var lenge jeg ikke likte øl og nå viser det seg at jeg liker øl med litt smak i som bayer fra frydenlund pils out fra rørosbryggeriet er også ok. Den gamle Hamarpilsen var et syrlig, men fyldig øl som ikke er for nybegynnere, jeg synes Rignes kan produsere litt av denne en gang i året.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #14 Skrevet 24. mars 2022 Mexicana fra CB 🍺 Anonymkode: 79ec7...751 1
AnonymBruker 42 Skrevet 24. mars 2022 #15 Skrevet 24. mars 2022 (endret) Er jo nesten umulig å svare på føler jeg, men den/de beste ølene (som i den gang ølet smakte fantastisk, av div. uforklarlige årsaker) har vært Ringnes (på 0,75 flaske), Ringnes på en boks, Beck på en miniflaske 0,25), en Stella A i rødvinsglass, og en iskald Coronita flaske, på stranden... Minneverdige øl 🏆 Edit : Glemte en Lysholmer, og en "Store Gutters" også Endret 24. mars 2022 av Beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #16 Skrevet 24. mars 2022 Einstök white ale(islandsk øl) og Kinn sitt Rosa Kinn bringebærøl ❤️ Anonymkode: caced...2d5 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. mars 2022 #17 Skrevet 24. mars 2022 Carlsberg, Estrella Damm og Heineken.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #18 Skrevet 25. mars 2022 6 hours ago, FrankDrebin said: Smak og behag. Mulig behag, men definitivt ikke smak😉 Anonymkode: 379bf...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå