AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 heihei! tirsdag forrige uke var jeg på et 3. gangs intervju på en jobb jeg har virkeliiiig lyst på. Sendte oppfølgingsmail på fredag, men ikke hørt noe! Burde jeg sende noe nytt nå, og i så fall hva? Skal starte intervjuprosesser andre steder også nå så fint og vite hva som skjer, samt at jeg har et tilbud jeg snart må svare på, men har mer lyst på denne jobben. I intervjuet skisserte han hva som skulle skje videre og jeg følte jeg var med... Anonymkode: 845f4...5f8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Ta en telefon istedenfor! Anonymkode: f0240...d03
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 17.38): Ta en telefon istedenfor! Anonymkode: f0240...d03 Ikke fått noe telefonnr, kun epost! Føler det blir litt invaderende å søke opp personen... Føler det er veldig rart, på 3. intervjuet snakket de som om jeg var videre, men så bare vipps, ikkeno mer kontakt. Anonymkode: 845f4...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå