AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg vil studere juss, men kommer ikke inn på masteren direkte så jeg må søke meg inn på bacheloren. Er det noen som har erfaring med de ulike juss studiene (bachelor)? Har hørt at Agder har helt elendig oppfølgning. Vil gjerne gå i Stavanger eller Buskerud, men vil høre litt rundt. Anonymkode: f1f56...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 24. mars 2022 #2 Del Skrevet 24. mars 2022 Hadde ikke søkt Agder om jeg var deg. Jeg hadde dratt til Buskerud om jeg var deg. Det er tett oppfølgning, og man får kontroll på pensum og det som er viktig mot eksamen. Professorene på UIA bryr seg ikke om du klarer pensum eller ikke. De bare gir så masse og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Del Skrevet 24. mars 2022 Fins bare tre steder du kan studere juss, ingen av de du listet opp er med: UiO UiB UiT Anonymkode: 7fcad...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. mars 2022 #4 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fins bare tre steder du kan studere juss, ingen av de du listet opp er med: UiO UiB UiT Anonymkode: 7fcad...f9a TS skriver at h*n skal søke seg inn på bachelor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Fins bare tre steder du kan studere juss, ingen av de du listet opp er med: UiO UiB UiT Anonymkode: 7fcad...f9a Må jeg legge inn link til alle univeristene? Anonymkode: f1f56...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Fins bare tre steder du kan studere juss, ingen av de du listet opp er med: UiO UiB UiT Anonymkode: 7fcad...f9a Man kan studere juss på bachelornivå. Anonymkode: 13c67...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #7 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Man kan studere juss på bachelornivå. Anonymkode: 13c67...9e7 Det er ikke juss. Det er samfunnsfag med juridiske fag. Anonymkode: 7fcad...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #8 Del Skrevet 24. mars 2022 Ullvott skrev (1 time siden): TS skriver at h*n skal søke seg inn på bachelor. Og hva skal ts bruke det til? Anonymkode: 64742...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #9 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hva skal ts bruke det til? Anonymkode: 64742...436 Kan du ikke å lese HI? Universitetene som tilbyr master i rettsvitenskap, slipper inn antall søkere fra bachelor i juss på andre studiesteder. Men det er vanskelig å komme inn. Vet om flere som har gått fra bachelor i juss til å bli jurist. Anonymkode: 13c67...9e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå