Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er 5+2, og det eneste jeg har kjent i en uke nå er at jeg har ømme bryst, men ikke noe mer enn det. Hadde litt murringer 3 dager sist uke. Vært kvalmen 2 kvelder i max 30 min. En ny type kvalm..

Har bestilt tidlig UL i uke 8, men er så redd for å oppleve at det ikke er liv...

Er det normalt å føle så lite? Vet det er tidlig

Anonymkode: 5ec55...2aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 10 og har ikke hatt et eneste symptom, kanskje litt trøtt - men det kan være fra jobb også. Alt er helt fint :) 

Anonymkode: 6bd63...0d2

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 30 og har ikke hatt noen symptomer utenom ømme bryster og periodevis veldig trøtt (særlig i slutten av første trimester). Ja, og at magen vokser, da. Hehe. Man trenger ikke å få masse plager og symptomer selv om man er gravid, og verken mye eller lite symptomer sier noe om hvorvidt det er liv eller ikke. Kanskje dukker kvalmen opp om en uke eller to, eller kanskje ikke. Hvis du får et svangerskap med lite symptomer og plager, er det i grunnen bare å takke og bukke for det. (Det har i alle fall jeg gjort, selv om jeg de første ukene kunne lure litt på om jeg bare hadde innbilt meg hele graviditeten.)

Anonymkode: 6201c...114

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre friske og raske gutter, og har ikke hatt andre symptomer enn økt tissetrang i noen av svangerskapene. Og voksende mage og sparking selvsagt😊 Det var bare herlig å kunne nyte graviditetstida uten kvalme, ømhet, vann i kroppen osv - særlig i sv.skap 2 og 3, når det ikke var så lett å få hvilt seg😊

Anonymkode: 405c3...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...