Gå til innhold

Flere som sliter med tørrhoste etter omikron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt den 24.februar, og hadde et veldig mildt sykdomsforløp (vaksine 3 doser). Siden da har jeg slitt med tørrhoste litt av og på. Opphold på flere dager, men så kommer den tilbake igjen. Er det flere som har det sånn? Og hvor lenge? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Helt forferdelig! 

jeg er litt opptrådd, hva kan en gjøre med det.. hatt det i 14 dager nå.. 

Skrevet

Datteren min på 18 hadde det for 4 uker siden, og hun bjeffer fortsatt… har fått hostesaften cosylan av legen som hun tar til natta sånn at hun får sove og slipper å ligge å hoste. Men du får kjøpt hostedempende reseptfritt også, usikker på hvor effektive de er 

(hun ble forøvrig steindårlig til tross for 3 vaksiner; lå rett ut med over 40 i feber og stygg hoste i flere dager, tok ei uke før hun var i stand til skolen. Men hosten henger igjen)

Gjest DislayName
Skrevet

Ja! Det er no jævla drit.

Skrevet

Jepp! Testet også positivt 24. februar. Hadde kraftige symptomer fra bihuler de første 14 dagene. Ble deretter litt bedre før jeg ble verre igjen for en uke siden. Har tørrhoste, vonde lunger, utmattet…. Er så lei! 

Skrevet

Har også endel tørrhoste, men det begynner å gi seg litt. 

Det jeg sliter med nå er merkelig luktesans, der jeg går og lukter sigarettrøyk hele tida 😕 

• Opprett ny...