Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan tipse om en foundation (til sensitiv hud) som holder gjennom dagen? 

Anonymkode: 0e4bc...b1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dior sin forever foundation 🤩

Anonymkode: 2bc30...4c4

Skrevet

Du kan også øke holdbarheten til en foundation ved å bruke primer og setting spray eller -pudder.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 14.50):

Dior sin forever foundation 🤩

Anonymkode: 2bc30...4c4

Off topic men hvordan syns du den er å påføre? Har du en god teknikk eller underlag å anbefale? Jeg har ikke tørr hud men syns den tørker omtrent med en gang den kommer i luft så det er umulig å spre den jevnt utover, da blir det bare skjolder og "pølser" etter min erfaring! Har prøvd med både fingrene, børste og beauty blender svamp

Skrevet
Blåklokkedag skrev (32 minutter siden):

Off topic men hvordan syns du den er å påføre? Har du en god teknikk eller underlag å anbefale? Jeg har ikke tørr hud men syns den tørker omtrent med en gang den kommer i luft så det er umulig å spre den jevnt utover, da blir det bare skjolder og "pølser" etter min erfaring! Har prøvd med både fingrene, børste og beauty blender svamp

Påfør på et liiite område av gangen.

Som du sier,den tørker FORT..

Men der sitter den hele dagen og..

AnonymBruker
Skrevet

Estee Lauder sin double wear stay in place er fantastisk. Påfører den etter primer/solkrem med kost og en fuktet beauty blender. Litt produkt holder leeenge. 

Jeg har sensitiv , dehydrert kombinasjonshud.

Anonymkode: 375ab...e33

• Liker 1
Skrevet

Liker også veldig godt loreal sine 24h foundations.

AnonymBruker
Skrevet

Gloskin beauty pressed base❤️ Den beste!

Anonymkode: e4bb5...263

Skrevet

Fenty beauty pro filtr foundation er min favoritt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Estee Lauder sin double wear stay in place er fantastisk. Påfører den etter primer/solkrem med kost og en fuktet beauty blender. Litt produkt holder leeenge. 

Jeg har sensitiv , dehydrert kombinasjonshud.

Anonymkode: 375ab...e33

Hva lukter den? Elsker produkter fra denne og Clarins, men synes så mye derifra lukter gammel dame 😫

Anonymkode: 18c54...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...