Gå til innhold

Sportsbh til store/lange pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Long story short, har gått ned masse i vekt og nå har puppene mine blitt ganske lange/flate/hengende. Har prøvd et par sportsbher, men etter noen minutter løping, spretter de rett og slett opp og niplene stikker ut under. Jeg tenkte først at det kanskje bare var fordi jeg hadde for stor bh, men mindre størrelse funket også dårlig så jeg tror jeg trenger en type som er litt lenger. Gjerne med mye støtte da jeg har såpass mye løshud (det er ganske krise å løpe i de jeg har nå, ting hopper og flyr rundt og det er sykt ubehagelig). 

Så ja, har folk tips til gode sportsbher som kan funke til en litt ukonvensjonell puppeform? 😅

Anonymkode: 1ae1e...e59

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opp, har fortsatt en drøm om å finne en bh som passer til kroppen min 😳

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne låser alt bra på plass, er veldig fornøyd!

Sportsbh

Anonymkode: be3ea...479

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Denne låser alt bra på plass, er veldig fornøyd!

Sportsbh

Anonymkode: be3ea...479

Veldig fin, men blir det ikkje veldig uni-boob?

Anonymkode: 70db8...ecc

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Veldig fin, men blir det ikkje veldig uni-boob?

Anonymkode: 70db8...ecc

Uniboob gjør ikke så mye, akkurat når jeg løper er støtten det viktigste. Har heldigvis funnet gode bher til hverdagsbruk :) Skal ta turen innom Change og prøve den som ble tipset om, tusen takk! Vanskelig å plutselig skulle kjøpe klær til en kropp som har forandret seg i fasong, alt jeg er vant med at passer sitter jo helt håpløst :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke ha uniboob, det er hverken pent eller komfortabelt... 

Eneste som funker til mine (naturlige) 70H er Shock absorber. 

Anonymkode: 4b612...7eb

AnonymBruker
Skrevet

Dra på matbutikken og kjøp helt ordinære 

https://www.pierrerobert.no/no_NO/sports-bh-medium-support/S75.html?dwvar_S75_color=Black Basic&dwvar_S75_size=L&cgid=Sport_NavV2#gclsrc=aw.ds&gclid=EAIaIQobChMIx9KutZ3j9gIVWuR3Ch18rANLEAAYASAAEgJ26vD_BwE&start=1

Funker fjell på mine 75E pupper som har nok ekstra hud til en tredje pupp 💩 kjøper som oftes størrelse s/m og da sitter det støpt.

Anonymkode: 91014...1b1

AnonymBruker
Skrevet

Shock absorber er min klare favoritt og holder selv store, slappe pupper på plass under joggeturen. De finnesi mange størrelser og kan også justeres litt.

Dyr, men absolutt verdt det. https://www.loplabbet.no/produkter/shock-absorber-5044-black-_ll_no

Den er sikkert billigere andre steder, men du blr prøve før du kjøper.

Anonymkode: 3309a...350

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også lange pupper, jeg pleier bare å slenge de over skuldrene og teipe de fast på ryggen.

Anonymkode: eafd3...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...