AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Min sambo snakker så mye i søvne! Han snakker på sitt morsmål, så jeg forstår ikke hva han sier. Kan en sånn babycaller ta lydopptak? Vet at de tar varsler om lyd fra en enhet til en annen, men han vil jo ha opptak, slik at han kan høre dagen etter.. Noen som kjenner til noen? Anonymkode: b8391...eb6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Hvorfor laster du ikke ned app for søvnsnakking på mobilen? Har hatt flere typer babycaller, ingen av de har tatt opptak av lyd, og jeg tror heller ikke at det er vanlig. Anonymkode: 31d27...028 6
Hurrahei Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor laster du ikke ned app for søvnsnakking på mobilen? Har hatt flere typer babycaller, ingen av de har tatt opptak av lyd, og jeg tror heller ikke at det er vanlig. Anonymkode: 31d27...028 De jeg har funnet på app er så dyre…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 Hurrahei skrev (31 minutter siden): De jeg har funnet på app er så dyre… Dyrere enn en helt ny babycall for anledningen? Anonymkode: 1a4b9...0cb 2
Hurrahei Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dyrere enn en helt ny babycall for anledningen? Anonymkode: 1a4b9...0cb 😇 tenkte å kjøpe på Finn.no el låne fra svigerinne
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 Jeg vet ikke om du/han har android? Jeg har brukt Smart Recorder til noe annet, og den fungerte bra. Du kan stille inn slik at den tar opp når det er lyd/prat. Smart Recorder – High-quality voice recorder – Apper på Google Play Anonymkode: 5f156...188 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #7 Skrevet 24. mars 2022 Last ned en app som er laget for det, vel. De koster ikke mer enn en babycall, jeg hadde en på forrige iphone som var gratis, eller om det kostet 12 kroner eller noe for og slå av annonser. Jeg testet den, litt redd for å høre meg selv ligge og snorke og prompe og snakke i søvne, men heldigvis var det bare jeg som snudde på meg og pustet tungt. Men den fungerte godt da, den tok tross alt opp den lille lyden det laget, og det står tid på og alt. Kanskje ikke ekstremt nyttig når jeg ikke husker navnet og har Android nå, men poenget er at det finnes noe som er nøyaktig for det formålet du vil ha, og du sitter her og spør om du kan bruke noe mye dyrere og mye dårligere til det. Anonymkode: d0b4a...843
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #8 Skrevet 24. mars 2022 Jeg brukte Sleep Cycle tidligere, jeg tror ikke den kostet noe? Anonymkode: df44e...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå