AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Eldre kar med spørsmål primært til kvinner. Føler dere at dere presses til å utføre seksuelle handlinger som dere finner nedverdigende? Ønsker at tråden skal være en safe space for kvinner til å snakke ut. Så hvis noen syns at svelging eller analsex er nedverdigende, så har de full rett til det. Ønsker å ha en tråd hvor kvinner kan snakke fritt uten at de hetses. Anonymkode: 7b2fd...73a 3 1
Gjest MuggenKanari Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Ja. Rett og slett, enkelt og greit. Ja.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Ikke nedverdigende, men ting jeg ikke har utbytte av og egentlig ikke ønsker å gjøre men som jeg gjør for å glede partner. Anonymkode: 65433...1ac 11 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 Ja. Kjenner ikke en kvinne som ikke har blitt spurt om det mer enn en gang i livet. Jeg veit ikke hvor mange som faktisk ga etter men det gjorde jeg. Anonymkode: 62f83...822 9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 Ja. Helt klart. Anonymkode: 9f5af...896 8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 Presses av hvem? Kjæresten? Man kan jo si nei. Blir han sur, er det hans problem. Anonymkode: 0c138...30d 2
Hr. Aktiv Skrevet 24. mars 2022 #7 Skrevet 24. mars 2022 Jeg har forsøkt å date damer som åpebart har opplevd ting som ikke er bra. Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor de ikke bare forlater, men lar det fortsette? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #8 Skrevet 24. mars 2022 Ja, alt dette er kvalmt og nedverdigende. Anonymkode: 15204...fa1 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #9 Skrevet 24. mars 2022 Nja.. Feks synes jeg oralsex er nedverdigende, og jeg ønsker ikke at mannen min skal gjøre det på meg. Jeg liker heller ikke å gjøre det på ham, men han deler ikke samme mening.. Anonymkode: 6c629...bc7 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #10 Skrevet 24. mars 2022 TS her. Safe space folkens. La damene få snakke ut uten å bli fortalt at deres handlingsmåte eller erfaringer er feil. Nok av tråder hvor man kan gjøre det. Anonymkode: 7b2fd...73a 12 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #11 Skrevet 24. mars 2022 Nei, sier fra om hva jeg liker og ikke liker. Anonymkode: de958...68c 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #12 Skrevet 24. mars 2022 Nei. Tvinges ikke. Har blitt med på ting som jeg ikke har likt, men da har jeg sagt nei neste gang. Og blitt respektert på det. Anonymkode: 552dc...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #13 Skrevet 24. mars 2022 Jeg er sammen med en fantastisk mann som ikke presser meg til noe og er opptatt av at jeg skal ha det bra. Men jeg liker ikke oralsex og gjør det utelukkende for å glede min mann. Han elsker å gjøre det på meg, og jeg liker det. Dermed føler jeg at jeg må gjengjelde det, og at jeg får noe igjen for det - selv om det kan føles nedverdigende der og da og jeg synes det er relativt ekkelt. Anonymkode: 07364...78f 8 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #14 Skrevet 24. mars 2022 Nedverdigelse og verdighet er ord som ikke hører hjemme innenfor sex, med mindre det er noe en tenner på. At en skal utføre seksuelle handlinger og samtidig beholde sin verdighet skjønner jeg ingen ting av. Bare det å være naken er i seg selv ganske nedverdigende. Dersom du føler deg nedverdiget når du har sex må du skylde på samfunnet. Seksuelle handlinger er ærlige og primitive, det er det som gjør det så deilig. Vi er i direkte kontakt med våre naturlige instinkter, vi er fri fra fordommer og samfunnets begrensninger. Jeg synes oppriktig synd på de som definerer seksuelle handlinger som nedverdigende. Forutsatt at de drives fram av frivillighet og positiv lyst. Anonymkode: f7096...94a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #15 Skrevet 24. mars 2022 Nei, ikke siden jeg var ung. Kommer egentlig bare på én gang, en som maste om analsex og jeg var uerfaren. Nå synes jeg det er litt gøy å prøve en sjelden gang. Synes ikke det er nedverdigende eller ekkelt å gi oralsex, har aldri syntes det. Svelging kan være litt ekkelt noen ganger, men blir aldri presset til det av mannen, gjør det bare når jeg har lyst. Anonymkode: 9dbc3...eac
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #16 Skrevet 24. mars 2022 Synes det å gi oralsex føles litt nedverdigende noen ganger. Hvis jeg f.eks sitter på kne og han tar tak i hodet mitt og holder det fast. Da føler jeg han vil gjenskape en eller annen film han har sett. Jeg liker best å ha kontrollen over det selv. Anonymkode: 0ce3f...69a 6 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #17 Skrevet 24. mars 2022 I flere forhold, særlig da jeg var ung og uerfaren, så har jeg blitt presset til ting jeg ikke ville, ja. F.eks. Deepthroat og analsex. Generelt hensynsløs oppførsel og overtråkk over grenser og gradvis flytting av grensene jeg har satt har jeg også opplevd. Anonymkode: e49e2...f5c 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #18 Skrevet 24. mars 2022 Jeg personlig har ikke opplevd det, har kanskje med hva jeg liker, hvordan jeg er - eller eventuelt hvor hjernevasket jeg er 😅 Men svaret på spørsmålet ditt er jo uansett et soleklart og rungende JA, dette er noe kvinner opplever, i aller høyeste grad. Menn som @Hr. Aktiv som ikke skjønner hvorfor kvinner "lar det skje" (jævlig rapey argumentasjon forøvrig, en holdning jeg trodde #metoo hadde tatt knekken på blant oppegående menn), burde følge med på denne tråden og lære seg noe. Anonymkode: 0cb7f...2eb 24
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #19 Skrevet 24. mars 2022 Ja. Altfor mange kvinner som blir utsatt for press fra menn som absolutt skal stikke penis inn i rumpehullet deres. Her snakker vi om perverse menn Anonymkode: e1167...b75 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #20 Skrevet 24. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Jeg har forsøkt å date damer som åpebart har opplevd ting som ikke er bra. Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor de ikke bare forlater, men lar det fortsette? Jeg kan alltids prøve å gi et slags svar på det, men om det gir mening for deg aner jeg ikke. Man liker vanligvis vedkommende man har en seksuell relasjon til. Vanligvis 😄 Så man prøver å vise forståelse for at man syntes det er kjipt at f. eks. suging ikke er tilgjengelig. Så får man høre forskjellige kommentarer og press over lengre stykke tid. Som er der ene og alene for at vedkommende skal få vilja si uansett. Grenser flyttes sakte og diskre, og før man vet ordet av det har man sagt ja til noe man ikke vil for å få fred. Eller man vil ikke være den kjipe, eller man vil ikke være "en sånn en". Vi har blitt flasket opp på at man skal vise omsorg og omtanke for sin partner. Selv om den partneren gaslighter eller sliter deg ut til det punktet hvor du føler du ikke har noe annet valg enn å si ja. For man liker personen, og har gjerne forhåpninger om at de liker deg tilbake. Kvinnefella er et konsept du sikkert har hørt om. Det er litt som det. Man har tillit til sin partner og partneren forråder den tilliten. Men du har ikke selv lagt merke til det for det har pågått over tid. Og det er først når man kommer seg bort fra vedkommende man innser hva man har vært utsatt for. Anonymkode: 8ae86...807 6 2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå