AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Yes, en fyr jeg har holdt på med i godt over et halvt år nå har tydeligvis planer om å lage et helvete for meg. Jeg har kjent etter og kommet frem til at dette rett og slett ikke er fyren jeg ser for meg som en kjæreste på lang sikt, følelsene er der bare ikke og det er en ganske grei enkel og ærlig sak, burde det være for de fleste å forstå.🤦♀️ Jeg inviterte han over til meg på middag på lørdag og sa hvordan jeg følte ting var fra min side og at følelsene mine er ikke der de burde være etter såpass lang tid. Selvfølgelig ble han lei seg, noe jeg så fult og helt komme, men jeg oppfattet det som at han aksepterte det der og da. Nå er casen en fullstendig annen, han har skjelt meg ut så til de grader via snap meldinger, han truer med å både printe ut og spre lettkledde bilder av meg som han skal redigere så det ser ut som jeg er splitter naken. (Han elsker å ta bilder og drive med redigering, så jævlig synd for meg så er dette noe han kan) reagerte med å skrive ''voks opp'' før jeg blokkerte han. Tirsdag tok han igjen kontakt ved å ringe meg opp i mot 7 ganger uten at jeg tok tlf, måtte igjen blokkere. Samtidig kjenner jeg angsten ta meg litt, han virker ekstremt hevngjerrig. Eller er dette bare tomme trusler? Skummelt å se hvor fort personer kan endre seg, er som å vri på en lysbryter. Ekkelt! Anonymkode: 6feb2...5fa
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Hvis du klarer å oppheve blokkeringen så får du i hvert fall "bevis" for at han er gal hvis han til slutt poster nakenbilder av deg, da kan du anmelde han. Du kan være glad for at du "bare" var sammen et halvt år med han der. for å si det sånn. Anonymkode: 08742...2a3 7 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Husk å ta skjermbilder av alt han truer med og gjør. Om han faktisk sprer de bildene, kan du anmelde ham. Anonymkode: 643fc...56a 8 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 Ok. Jeg foreslår at du poster på facebook at ditt forhold med "fullt navn" er over. Og at du nå har mottatt konkrete trusler om at han vil gjøre dette. Du føler deg derfor tvunget ti lå advare alle du kjenner om at de ikke må finne på å svare, fordi du ikke vet om han kan være mer utilregnelig enn det virker som. Så trykker du "post". Og sender det samme ti larbeidsgiver. Så sender du inn henvendelsene fra typen til politiet. Og så blokkerer du. Å havne naken på nett er ingen skam, ts. Å skamme seg over det - det er en skam. Blokker - si fra til alle du kjenner - meld fra til politi. Så skaffer du deg 2-3 folk som bor nær deg og som er villige til å være bakvakt om han dukker opp på døra. Og så låser du døra bak deg hver gang du går gjennom den. Anonymkode: 7c5f9...c53 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 Får håpe han går lei og stopper. Hvis ikke finner du kanskje noen tips på https://www.stalking.no/ Anonymkode: 3a893...d7e 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 Takk for svarene så langt, om dette faktisk skjer så kommer jeg søren ikke til å sitte med hendene i fanget og bare la det skje. Her prøvde jeg å være minst mulig bitch og ikke ''slå opp'' gjennom en melding, jeg sa også at jeg synes han virker som en fin kar som jeg kunne tenke meg å fortsette et vennskap med. Kyss meg hardt og lenge, føler meg så dum, samtidig som jeg er så irritert.🤦♀️ Anonymkode: 6feb2...5fa 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #7 Skrevet 24. mars 2022 Tomme trusler, garantert. Anonymkode: f9fd1...487 3
C8H10N4O2 Skrevet 24. mars 2022 #8 Skrevet 24. mars 2022 Husk det, at hvis denne fyren gjør alvor av truslene sine med å spre "nakenbilder", så har ikke du noe å skamme deg over. Det er ikke du som har gjort noe galt med å kle av deg sammen med en du stolte på. Ta skjermbilder av alt han kommer med av trusler, ta gjerne og skjermbilder av anropslista di når han ringer i ett sett. Støtter og forslaget til AB...c53 om å være føre var. Lykke til 🙂 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #9 Skrevet 24. mars 2022 Anmeld idioten ! Enkelt og greit Anonymkode: 4fb2e...957 4
Mintbird Skrevet 24. mars 2022 #10 Skrevet 24. mars 2022 det er straffbart med fengsel å legge ut bilder. samme med trusler jeg ville gitt en siste advarsel om at du politianmelder truslene neste gang noe kommer. de slår jævlig hardt ned på dette , han får politi på døra ganske kjapt. 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #11 Skrevet 24. mars 2022 Ts, ikke blokker han. La han sende meldinger og ringe. Da har du bevis i tilfelle dette blir verre. Du kan også stikke innom politiet og vise truslene om å spre nakenbilder. Ofte er politiet behjelpelige med å rett og slett ringe og "skremme" folk som dette i håp om at det er nok at de tar seg sammen. Det kan være skummelt å få en telefon fra politiet. Anonymkode: ff0ac...5d1 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #12 Skrevet 24. mars 2022 Trøst deg med at kropp har alle, og de fleste gir blanke faen i nakenbildene. Om han poster så får du anmelde. Har du tre pupper eller grønne nipler så forstår jeg at nakenbilder hadde vært flaut. Men i dagens samfunnet hvor du får alle pupper og vaginaer i alle former og fasonger tilgjengelig med et tastetrykk, så er det ikke så big deal. Det sier så ufattelig mye om han om han velger å spre slike bilder, redigerte eller ei. Liten trøst om det verste skjer. Det er ikke gøy at det skjer, men det er ikke verdens undergang. Jeg ville ha fortalt de nærmeste om det. Slik at hvis det skjer, så vet de hva som skjer og hvorfor. Tror nok du vil møte mer forståelse enn du tror. Ei venninne av meg opplevde det samme, og han spredde faktisk bildene og ingen tok hans side i det hele tatt. Kropp er kropp og alle har en. Det er kanskje verre for en tenåring å oppleve puppebilder på avveie, fordi barn og unge er drittunger som mobber. Voksne folk er som oftest litt mer oppegående enn som så og hun kom seg gjennom det ganske smertefritt. Han derimot, han ble bygdas drittsekk og fikk som fortjent. Ta vare på bevis og ikke nøl med å anmelde. Du har ingenting å tape på det. Anonymkode: 98f0c...bf0 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #13 Skrevet 24. mars 2022 Han er på et mørkt sted. Anonymkode: 9b13a...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå