AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Jeg bor i en kjellerlelighet og pleier å gå naken. Jeg bor i et hus som bare har studenter. De som bor i 1. og 2.etg. bor i kollektiv. Er jentekollektiv. Er vant med at ingen bruker hagen, men en dag da jeg hadde dusjet så var jentene ute på gresset og så når jeg kom gående splitter naken inn i stua. Jeg ble hard med en gang og de pekte og flirte. Håper ikke de tok bilde og klager til husverten. Hvorfor blir jeg så fort hard bare noen jenter ser meg naken? Kan jeg bli anmeldt for å vise meg naken med en hard en? Anonymkode: b8ab4...d03 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 I dagens episode av "Ting som helt sikkert skjedde og som ikke er funnet på av en kåtskælk"... Anonymkode: 9829e...0b8 21
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Du kan selvfølgelig gå rundt naken der du bor. Ingen regler tilsier noe annet med mindre du bevisst blottet deg. Anonymkode: e0128...0b4 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bor i en kjellerlelighet og pleier å gå naken. Jeg bor i et hus som bare har studenter. De som bor i 1. og 2.etg. bor i kollektiv. Er jentekollektiv. Er vant med at ingen bruker hagen, men en dag da jeg hadde dusjet så var jentene ute på gresset og så når jeg kom gående splitter naken inn i stua. Jeg ble hard med en gang og de pekte og flirte. Håper ikke de tok bilde og klager til husverten. Hvorfor blir jeg så fort hard bare noen jenter ser meg naken? Kan jeg bli anmeldt for å vise meg naken med en hard en? Anonymkode: b8ab4...d03 De flirte? Uff, det er ikke bra. Kan det være mangel på utstyr de flirte av? Dette høres ut som en dårlig erotisk novelle fra Vi Menn. Anonymkode: 6f4c2...34d 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan selvfølgelig gå rundt naken der du bor. Ingen regler tilsier noe annet med mindre du bevisst blottet deg. Anonymkode: e0128...0b4 Takk for konstruktivt svar. Lei av dåsemikler som ikke bare kan la være å svare hvis de ikke har noen tips og råd å komme med, men kanskje de har lite i toppen. nei har ganske store vinduer og tenkte ikke over det. Men nå har jeg bestilt gardiner Anonymkode: b8ab4...d03 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Du kan selvfølgelig gå rundt naken der du bor. Ingen regler tilsier noe annet med mindre du bevisst blottet deg. Anonymkode: e0128...0b4 Jeg tror egentlig dette med nakenhet i eget hjem er en gråsone når det gjelder blotting. Jeg bor i 1.etasje langs en trafikkert vei med mye innsyn. Dersom jeg oppholder meg i stuen naken og kan bli sett gjennom vinduene så tror jeg faktisk det kan kvalifisere til blotting. Hvem kan bevise om det er bevisst eller ikke (det er ikke det)? Anonymkode: 23af3...a7e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #7 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror egentlig dette med nakenhet i eget hjem er en gråsone når det gjelder blotting. Jeg bor i 1.etasje langs en trafikkert vei med mye innsyn. Dersom jeg oppholder meg i stuen naken og kan bli sett gjennom vinduene så tror jeg faktisk det kan kvalifisere til blotting. Hvem kan bevise om det er bevisst eller ikke (det er ikke det)? Anonymkode: 23af3...a7e Da har vi et prinsipp som sier uskyldig inntil det motsatte er bevist. Og siden det ikke kan bevises, er du uskyldig. Eazy peazy Anonymkode: 9829e...0b8 2
Gjest lurven Skrevet 24. mars 2022 #8 Skrevet 24. mars 2022 De lo ikke de smilte, be de vise dåsene sine neste gang
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #9 Skrevet 25. mars 2022 Ting som aldri skjedde. Men du fantaserer nok om det. Anonymkode: 64d70...eae 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #10 Skrevet 25. mars 2022 Dersom du ikke står i vinduet og vinker til dem så går det greit. Dersom noen klager må du nok begynne å dekke deg til, eller dekke vinduene. At du blir hard er helt naturlig, kvinner har den effekten på menn. At de lo til deg skal du ikke ta så tungt, kvinner ler ofte til noe seksuelt, de blir litt brydd og ler bort sin forlegenhet. Hører du ingen ting fra noen forsetter du bare som før, det er deilig å være naken. Det er ikke skadelig med nakenhet. Anonymkode: 489ca...ec9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå