AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Jeg har problemer med å få integrasjonen for regnskapssystemet til å fungere (og brukerstøtte er ekstremt trege). Har fått helt hetta for denne nye MVA- meldingen. Det er mye store ord og snakk om spesifikasjon - men stemmer det at man kan sende inn manuelt inne i Skatteetaten? Og da bare legge én linje pr post slik man alltid har gjort? (Bare at linjene ser litt annerledes ut?) Man må altså ikke legge en linje pr transaksjon i regnskapet? Blir veldig takknemlig om noen med peiling kan berolige meg litt. Blir så stresset av å ikke få svar fra kundeservice til systemet. Anonymkode: 9ece8...10e
livmor Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Du kan sende inn manuelt via Skatteetaten. Du rapporterer per SAF-T-kode, så for de fleste regnskap bør det være overkommelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå