AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Tenker på incel bevegelsen i vesten og hvordan flere og flere kvinner er single store deler av deres liv. Ønsker bare en diskusjon rundt temaet av ren nysgjerrighet, ikke å tråkke på noen. Takk. Anonymkode: 6714b...902 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 24. mars 2022 Det handler nok mer om selvstendighet enn kravstorhet. Anonymkode: f656b...92e 44 7
Populært innlegg -jk- Skrevet 24. mars 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker på incel bevegelsen i vesten og hvordan flere og flere kvinner er single store deler av deres liv. Ønsker bare en diskusjon rundt temaet av ren nysgjerrighet, ikke å tråkke på noen. Takk. Anonymkode: 6714b...902 Det er nok heller det at kvinner ikke er avhengig av en mann for å forsørge seg lengre, dermed er det ingen grunn til å ta til takke med noe man egentlig ikke har lyst på. 78 12
ItchyBitchySpider Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker på incel bevegelsen i vesten og hvordan flere og flere kvinner er single store deler av deres liv. Ønsker bare en diskusjon rundt temaet av ren nysgjerrighet, ikke å tråkke på noen. Takk. Anonymkode: 6714b...902 Det er vel like mange menn som er single store deler av deres liv. Kravstore fordi vi ikke finner oss i det som kvinner måtte finne seg i gjennom tusenvis av år? Er det virkelig så fælt at kvinner OGSÅ stiller krav, og ikke bare godtar alt mulig rart fra en mann? 47 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 Nei? Mener du seriøst at kvinner ikke skal få lov å leve livet som single hvis de ønsker det? Du får kanskje melde deg inn i IS og kjøpe deg en barnebrud da. De stiller ikke så mye kjipe krav som vestlige kvinner. Anonymkode: 61de1...06c 16
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #7 Skrevet 24. mars 2022 Jada, skyld på kvinnene. Menn som identifiserer seg som incels er svake, bortskjemte og tiltaksløse og forventer å bare få og få. Change my mind Anonymkode: 7d186...cfe 31 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #8 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei? Mener du seriøst at kvinner ikke skal få lov å leve livet som single hvis de ønsker det? Du får kanskje melde deg inn i IS og kjøpe deg en barnebrud da. De stiller ikke så mye kjipe krav som vestlige kvinner. Anonymkode: 61de1...06c TS her. Hvorfor svarer du sånn egentlig? Les HI, jeg skriver at jeg er nysgjerrig med tanke på to voksende fenomener i vesten. Er det mulig å diskutere som voksne uten å bli beskyldt for å være IS medlem? Anonymkode: 6714b...902 14 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #9 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tenker på incel bevegelsen i vesten og hvordan flere og flere kvinner er single store deler av deres liv. Ønsker bare en diskusjon rundt temaet av ren nysgjerrighet, ikke å tråkke på noen. Takk. Anonymkode: 6714b...902 Hvorfor er man for kravstor hvis man vil være singel? Det er jo ikke sånn at man må ha kjæreste til enhver pris. For min del vil jeg bare være sammen med noen jeg har kjemi med, som behandler meg fint og som ønsker å velge meg framfor andre kvinner. Det samme aksepterer jeg selvsagt at menn ønsker. Møter jeg ikke den rette for meg så er jeg singel, da jeg heller vil være det enn sammen med en person som ikke er den rette for meg. Og jeg mener det er sunt å tenke sånn, at man verdsetter seg selv og potensielle partnere såpass at man ikke er sammen bare for å ikke være alene. Anonymkode: 0e3b6...e8a 30
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #10 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenker på incel bevegelsen i vesten og hvordan flere og flere kvinner er single store deler av deres liv. Ønsker bare en diskusjon rundt temaet av ren nysgjerrighet, ikke å tråkke på noen. Takk. Anonymkode: 6714b...902 Ja sant, du er så uskyldig og ønsker bare en "hyggelig" diskusjon når det allerede finnes en million slike tråder. Nei, det er ikke kvinners feil at det er incels. Nei, kvinner er ikke for kravstore. De burde vært mer kravstore. Media og filmindustrien over flere tiår har kanskje en del skyld i at kvinner i vesten blir oppfattet slik og sånn. Anonymkode: 3c5d4...370 21
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #11 Skrevet 24. mars 2022 Det du beskriver er ikke et fenomen som er spesielt for vesten, det bare håndteres ulikt og får ulike konsekvenser. Menn i Midtøsten som ikke får pult kalles for eksempel Islamister. Anonymkode: f37fd...521 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #12 Skrevet 24. mars 2022 Det var ikke anderledes før for menn, det var egentlig verre. Anonymkode: 930c7...a02 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #14 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja sant, du er så uskyldig og ønsker bare en "hyggelig" diskusjon når det allerede finnes en million slike tråder. Nei, det er ikke kvinners feil at det er incels. Nei, kvinner er ikke for kravstore. De burde vært mer kravstore. Media og filmindustrien over flere tiår har kanskje en del skyld i at kvinner i vesten blir oppfattet slik og sånn. Anonymkode: 3c5d4...370 TS her. Ja jeg ønsker en diskusjon med tilbakemeldinger og synspunkter. Jeg er ikke ute etter å tråkke på noen. Anonymkode: 6714b...902 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #15 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var ikke anderledes før for menn, det var egentlig verre. Anonymkode: 930c7...a02 Interessant, kan du utdype? Føler de fleste hadde en partner på 90-tallet, selv korte menn som ikke var fysisk attraktive. Anonymkode: 6714b...902 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #16 Skrevet 24. mars 2022 Kvinner, i vesten eller andre steder, må da få lov til å kreve akkurat hva de vil. Det blir ikke kritikkverdig før de samtidig akker seg over å måtte være alene fordi ingen menn er bra nok for dem. Anonymkode: 442a0...bb4 11
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #17 Skrevet 24. mars 2022 Nå som de fleste av oss ikke er økonomisk avhengig av menn, kan vi går inn i forhold når vi ønsker det, ikke fordi vi må. Deet betyr at vi faktisk må like fyren. Og at menn må behandle oss bra for å bli valgt som partner. Om det er for mye forlangt å kreve respekt og å bli behandlet bra? Nei det synes jeg faktisk ikke. Anonymkode: a1ed0...bd2 18 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #18 Skrevet 24. mars 2022 Det er spørsmål om hvor du bor. Norge? ABSOLUTT, mange andre land. NOPE. lol Anonymkode: cead5...c0c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #19 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Interessant, kan du utdype? Føler de fleste hadde en partner på 90-tallet, selv korte menn som ikke var fysisk attraktive. Anonymkode: 6714b...902 Nå tenker jeg for lenge siden. Da det var virkelig forskjell på fattig og rik. Hvis en mann var fattig, så ble han ikke gift fordi han ikke kunne forsørge kone og barn. Det spilte ingen rolle om en kvinne kom fra fattige vilkår, de fleste av dem ble gift uansett. Anonymkode: 930c7...a02 4
Muskath Skrevet 24. mars 2022 #20 Skrevet 24. mars 2022 Nei, kvinner er ikke blitt kravstore. Tidene har forandret seg, menn og kvinner stiller mer likt i livet. Man finner en partner fordi det er godt å leve sammen, ikke av nødvendighet. Heldigvis. 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå