Gjest Lidenskap Skrevet 24. mars 2022 #21 Skrevet 24. mars 2022 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Nja, det er heller det at jeg liker å starte dagen med kaffe før jeg gjør alt mulig annet, men noen ganger er det godt å bytte den ut med en tekopp. Jeg dropper også sukkeret, ellers blir den som en tjukk saus før den blir søt nok, og kunstige søtningsstoffer liker jeg ikke. Ja, har i litt jeg også 😛
Honey Dew Skrevet 24. mars 2022 #22 Skrevet 24. mars 2022 Pukka med sitron, ingefær og manukahonning, med nypete som en god nr 2.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #23 Skrevet 24. mars 2022 Lidenskap skrev (3 timer siden): Hvordan er rooibos i smak? Den har en god søt-syrlig smak. De som ikke er altfor glad i søtsmak i teen, tilsetter ofte ikke sukker/suketter/honning i den. Den er naturlig koffeinfri og i Sør-Afrika (hvor busken vokser) mener de den har en anti-aldringseffekt. Det er min favoritt-te, som jeg kan drikke masse av på kvelden og fortsatt sove godt. Anonymkode: 92947...622
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #24 Skrevet 24. mars 2022 twinnings rosiner, eple og kanel te Anonymkode: 211a0...59a
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #25 Skrevet 24. mars 2022 Kanskje litt pedantisk, men rooibos og mange av urteblandingene til Pukka er ikke te. Blir litt som å si at pils er en type hvitvin, siden det også er en relativt klar alkoholholdig drikke. Anonymkode: 03ec5...551 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #26 Skrevet 24. mars 2022 Min favoritt er en blanding av mint og krydder. Dessverre vet jeg ikke hvor jeg kan få tak i den i Norge. Eller så troner Earl Grey i ulike varianter høyt. Anonymkode: f3407...685
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. mars 2022 #27 Skrevet 24. mars 2022 Liker best sterk, sort te, altså sånne blandinger som gjerne kalles "English breakfast" og lignende. Liker også Earl Grey, men stort sett bare de typene man får i kaffe/te-butikker - Earl Grey-teene som selges i dagligvare er stort sett triste greier. Av English breakfast-typer man får i norske dagligvarebutikker er denne god:
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. mars 2022 #28 Skrevet 24. mars 2022 Kan drikke sort te med ulike krydder- og fruktsmaker som variasjon, men blir lei av dem. Grønn te drikker jeg sjelden, synes ikke det er særlig godt. Rene frukt-teer og annet som ikke egentlig er te (altså ikke kommer fra te-planta) liker jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #29 Skrevet 25. mars 2022 Favoritten må være lakriste. Har en med lakris og anis. Nam!! Anonymkode: 2dedc...044
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå