AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Drømt om og jobbet målrettet mot denne jobben i flere år. Kom endelig inn på intervju forrige uke og det gikk kjempebra. Snakket med tidligere leder som ble oppringt for referanse også og det gikk også bra sa hun. Referanse nr 2 har ikke blitt ringt enda. Usikker på hvor mange stillinger det er snakk om men det er nok et par. Men også mange søkere. Så nå er det bare å vente.. Det kunne ta ett par uke før jeg hørte noe. Dette er ulidelig. Går inn i noe som trolig blir en tung sommer på gamlejobben og jeg vil bare bort. Det er overraskende tøft å bare gå å vente og jeg er livredd for å ikke få jobben!! Tenker ikke på noe annet!! Flere andre som er i lignende situasjon og bare går å venter? Kan vi syte sammen? 🤣 Anonymkode: 7dc2a...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Dette var meg sist uke, fikk beskjed dagen etter intervju at jeg ble innstilt dersom referansene mine var gode. Jeg ringte etter 1 uke og fikk beskjed om at innstillinger ble sendt videre. De jobber med dem nå. Sånn sett har jeg jo fått muntlig bekreftelse, men jeg aner ikke detaljer rundt oppstart, lønn eller noe 🤯 dagene går med til å søke hva jeg kan forvente i det offentlige 😂 Krysser fingrene for deg! Anonymkode: fd1bc...259
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dette var meg sist uke, fikk beskjed dagen etter intervju at jeg ble innstilt dersom referansene mine var gode. Jeg ringte etter 1 uke og fikk beskjed om at innstillinger ble sendt videre. De jobber med dem nå. Sånn sett har jeg jo fått muntlig bekreftelse, men jeg aner ikke detaljer rundt oppstart, lønn eller noe 🤯 dagene går med til å søke hva jeg kan forvente i det offentlige 😂 Krysser fingrene for deg! Anonymkode: fd1bc...259 Jeg følte også etter intervjuet at jeg "hadde fått jobben". H*n begynte å snakke om oppstartsdato og at vi bare skulle "gjøre dette kort" bla.. Intervjuet tok en halvttime ca. Hadde en kjempegod følelse først men nå vet jeg ikke lenger Anonymkode: 7dc2a...aa7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 Jeg ble headhuntet til en stilling en gang, de visste hvem jeg var og ville ha meg, og vi hadde et par intervjuer som gikk strålende bra hvor de omtrent tok meg i hånda og sa velkommen, og de viste meg hvor jeg skulle sitte og sånt. Men det var et par formaliteter igjen, det skulle ringes noen referanser og det var noen andre i bedriften som skulle veie inn med sin mening. Selv om jeg var 99% sikker på at jobben var min, så var jeg kjempenervøs da jeg ventet på tilbudet. Tenk om det hadde kommet en annen sterk kandidat susende inn fra sidelinjen eller noe, eller om CV ble sendt til et hovedkontor i utlandet som mente de måtte intervjue flere kandidater, jeg vet ikke jeg. Hva som helst kunne liksom skje 😅 Jeg hadde bare så sykt lyst på den jobben og var så sinnsykt innstilt på å slutte i gamlejobben, at jeg rett og slett ikke hadde visst hvor jeg skulle gjøre av meg om jeg ikke fikk den. Det er da det blir nervepirrende! Anonymkode: 98f32...21d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 Kjenner meg igjen!! Stressnivået mitt var skyhøyt igjennom hele prosessen. Også mellom ventingen til 2. gangsintervjuet. Var i 2 søknadsprosesser samtidig og googlet meg ihjel på lønn og forberedte meg på hvordan jeg skulle takke ja hvis jeg fikk den, hva jeg skulle si til sjefen osv osv. Det var grusomt, jeg sov nesten ikke fordi jeg var så spent og stresset 🙃 Fikk begge jobbene, fikk fremforhandlet bedre lønn og starter neste uke 🥰 Lykke til! Anonymkode: cb729...1cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå