Gå til innhold

Kjæresten er nesten like interessert i interiør - liker ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har nettopp flyttet sammen. Jeg har blitt skikkelig bitt av interiør bobla og har en ganske klar stil jeg liker og det er en litt mer bohemsk innredning. Han er litt mer på den maskuline siden igjen, veldig dyp blå farge på veggene, bilder av planeter/ universet/astronatuer og ja jeg vet ikke alt på veggene, bare grønne planter, mye sort interiør generelt. Jeg er ikke der i det hele tatt, og synes denne stilen blir alt for hard og alt annet enn hjemmekoselig. Gi meg litt farger please! Jeg skjønner jo at vi må prøve å møtes på midten her både når det kommer til innkjøp av interiør og fargevalg, vi begge har litt av hver vår stil og det kræsjer liksom litt.😆 Noen som har det på samme måte og har noen tips å gi? eventuelt en annen type stil som vil passe oss begge eller tips til hvordan vi kan kombinere begge stilene? Det er en leilighet vi har kjøpt(2 soverom), så ikke snakk om et stort hus dette her. 😄 

Anonymkode: f47b3...72e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere får bare komme til ett kompromiss. Han har like stor rett som deg til å velge hans smak. Dere får bare finne en fin blanding av begge stiler. 

Anonymkode: c29fb...054

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søstera min har det slik, og det er like plagsomt 10 år etter at de flyttet sammen... Regelen er at begge har vetorett . Det fungerer greit nok.

Jeg har en mann som ikke bryr seg overhodet. (vel, hadde vel brydd seg om jeg ville ha det bohemsk, farger, eller chabby-sheek, så slik sett liker han stilen min) Og jeg savner å ha noen å diskutere med i stedet for å alltid bli møtt med "greit det". 

Anonymkode: cfdfa...f09

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...