s0la Skrevet 5. april 2022 #41 Del Skrevet 5. april 2022 👋 Vi er i PP2 etter jeg fikk EL, men sluttet på pillen i desember. Har ammet til nå, men nå kutter jeg all dagamming og håper på regelmessig syklus. Hvis jeg får mensen og eggløsning til forventet tid neste gang og blir gravid så blir termin på bursdagen til datteren vår. 🤯😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #42 Del Skrevet 9. april 2022 Ikke prøver men planen er å begynne slutten av sommeren, vi har en fra før så føler denne prøveperioden blir litt annerledes. På første sluttet jeg på pillen i juli og ble gravid i januar, så spent på denne gangen ettersom jeg ikke har gått på prevensjon i mellomtiden 🤞🏽 Anonymkode: e32cf...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 5. mai 2022 #43 Del Skrevet 5. mai 2022 Hei! Koselig med flere i samme båt her. 🥰 Her er det første syklus etter vi kastet prevensjon og forsiktighetsregler ut vinduet. EL i dag, og innsatsen de siste dagene er det ikke noe å si på. 😂 Forventer ikke å treffe på første forsøk, men det hadde selvsagt vært stas. På grunn av min alder (er 37), så tenkte jeg å ta en prat med legen til uka. Ikke fordi jeg vil sette inn tiltak, men bare snakke med han på generelt grunnlag. Har dere noen tips til hva jeg burde spørre om? Blir spennende å følge dere, alle sammen! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymaa Skrevet 5. mai 2022 #44 Del Skrevet 5. mai 2022 Lyse Signe skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #45 Del Skrevet 5. mai 2022 Hvordan går det med dere? Hvor ofte har dere sex når dere prøver og når i syklusen begynner dere? Har mensen nå, og skal begynne å prøve etterpå! Veldig spent! Ts Anonymkode: e7b6c...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #46 Del Skrevet 5. mai 2022 Sluttet på pillen i desember og skal begynne prøvingen nå i mai. Venter per nå på mensen som liksom skulle være siste mens før vi starter prøvingen. Den lar visst vente på seg denne måneden, så bare å smøre seg med tålmodighet. har iallefall negative tester på både el og graviditet, så håper det bare er denne ene måneden som ble slik. Egentlig er syklus regelmessig. Spent på hvor lang tid det tar denne gangen. Med første sluttet jeg på pillen i sept/oktober, testa positivt i desember (kjemisk) hadde så vanlig mens i januar også satt spiren i februar. Anonymkode: cae28...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #47 Del Skrevet 6. mai 2022 Vi skal begynne prøving så fort mensen kommer, ble satt på Femar for å forsterke eggløsning❤️ Så veldig spent på om Femar hjelper og hvor lang tid det vil ta Anonymkode: 44a03...9f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 6. mai 2022 #48 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan går det med dere? Hvor ofte har dere sex når dere prøver og når i syklusen begynner dere? Har mensen nå, og skal begynne å prøve etterpå! Veldig spent! Ts Anonymkode: e7b6c...ae3 Vi har sex ganske jevnlig (2-5 dager i uka) uavhengig av syklus, men har vært ganske heftig nå i uka før el, gjerne et par ganger for dagen. 😂 Jeg har vel lest at det ikke nødvendigvis har noe for seg mtp kvaliteten på svømmerne, men foreløpig er vi der hvor vi bare koser oss med prosessen og ikke overtenker eller stresser for mye. Så spennende tid for dere, lykke til! Og kos dere! 😄🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 6. mai 2022 #49 Del Skrevet 6. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sluttet på pillen i desember og skal begynne prøvingen nå i mai. Venter per nå på mensen som liksom skulle være siste mens før vi starter prøvingen. Den lar visst vente på seg denne måneden, så bare å smøre seg med tålmodighet. har iallefall negative tester på både el og graviditet, så håper det bare er denne ene måneden som ble slik. Egentlig er syklus regelmessig. Spent på hvor lang tid det tar denne gangen. Med første sluttet jeg på pillen i sept/oktober, testa positivt i desember (kjemisk) hadde så vanlig mens i januar også satt spiren i februar. Anonymkode: cae28...5cc Så spennende! 🥰 Rare greier med syklus, jeg har litt varierende lengde, men har holdt oversikt i app en god stund, så har sånn ca oversikt. Jeg prøver å ikke fokusere altfor mye på datoer og timing ennå, men om man har prøvd lenger så skjønner jeg godt at det er vanskelig å la være. Jeg kjenner el godt på kroppen da, snodig dette med biologi, det er et par dager i måneden som jeg er nærmest umettelig på sex. 🙈 Fint å vite at du har vært gravid før, da vet du at du kan. Krysser fingrene for dere! 🤞😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 6. mai 2022 #50 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan går det med dere? Hvor ofte har dere sex når dere prøver og når i syklusen begynner dere? Har mensen nå, og skal begynne å prøve etterpå! Veldig spent! Ts Anonymkode: e7b6c...ae3 Jeg er nå nettopp ferdig med første mens etter MA i mars, så blir første ordentlig syklusen vi prøver igjen nå etter aborten. Tenker vi kjører på med samleie ca.hver 3 dag frem til jeg får positiv el-test, så blir det kanskje 2 dager på rad ved positiv test (starta i går, første dag etter mens). Da jeg ble gravid nå sist hadde vi faktisk bare sex mandagen og fredagen den uka, og var nok fredagsaktiviteten som førte til graviditet. Så er liksom det å treffe riktig på eggløsninga. Kjenner det er spennende å være i gang med prøvinga igjen, men jeg sitter også med mer frykt og bekymringer enn før, så får bare se hvordan det går 😊 håper jeg blir gravid igjen kjapt med en spire som sitter hele veien. Lykke til med prøving ❤️ Det blir nok spennende! Endret 6. mai 2022 av Hirka89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. mai 2022 #51 Del Skrevet 6. mai 2022 vi har prøvd i 13 ish måneder. Venter i grunn mensen i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 6. mai 2022 #52 Del Skrevet 6. mai 2022 Fame skrev (1 time siden): vi har prøvd i 13 ish måneder. Venter i grunn mensen i dag Så spennede!😍 Håper det er en spire som har satt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. mai 2022 #53 Del Skrevet 6. mai 2022 elinoooor skrev (31 minutter siden): Så spennede!😍 Håper det er en spire som har satt seg Fikk bare til 5 dager før og 2-3 dager før EL så er usikker, men får se ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #54 Del Skrevet 6. mai 2022 Syklus dag 33 og fortsatt ingen mens..😫 negativ graviditetstest idag også, så håper mensen dukker opp snart så vi også kan komme skikkelig igang med prøvingen😍 Jeg har alltid tracket mens i en app, så vil si jeg har ganske grei kontroll på syklusen. Dette er første gang jeg opplever at mensen ikke kommer til tiden… /utenom ved positiv test sist såklart. Mensen er ca 1 uke forsinket nå.. Anonymkode: cae28...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 6. mai 2022 #55 Del Skrevet 6. mai 2022 Fame skrev (6 timer siden): vi har prøvd i 13 ish måneder. Venter i grunn mensen i dag Håper den ikke kommer! 🤞🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. mai 2022 #56 Del Skrevet 6. mai 2022 Lyse Signe skrev (1 time siden): Håper den ikke kommer! 🤞🥰 Den kommer nu. Men takk for tanken bærer avsted inn i PP14 ish 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyse Signe Skrevet 11. mai 2022 #57 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg er 7dpo nå, og det blir stadig vanskeligere å ikke teste/ikke fokusere... 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå