Gå til innhold

Hva skal deres barn gjøre de dagene som ikke er rød i påsken ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber til og med Onsdagen før skjærtorsdag, så da er min 3 klassing hjemme alene mandag og Tirsdag, og Onsdagen er han med faren :)

Hva gjør barnet når det har fri? Barnet får ikke spille hele dagen da jeg har 2 timer både på mobilen og ps4, så håper det blir pent vær så hn er ute,men jeg vet ikke ossen vær de har meldt ennå :)

Så hva gjør deres barn mellom 9-12 når de har ferie? Barnet er sikkert ute med venner også,men vet en del av vennene reiser bort i påske i alle fall 5 av gjengen, så da er det min og 2 til som er hjemme. Vi drar på hytta når jeg er ferdig på jobb kl 18 på onsdagen

Anonymkode: 2768a...a9d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forhåpentligvis er det fint vær og de er ute sammen med venner. Blir de inne blir det fort skjerm. De er 8 og 10 år gamle.

Anonymkode: 296ed...026

AnonymBruker
Skrevet

Spiller så mye det vil, sover lenge og er ute med vennet

Anonymkode: 74069...bad

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Spille så mye de vil, oi det synes jeg var mye, men man er jo forskjellig :) sove lenge blir bra for min også, han sover til 10-12 når han har fri

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Forhåpentligvis er det fint vær og de er ute sammen med venner. Blir de inne blir det fort skjerm. De er 8 og 10 år gamle.

Anonymkode: 296ed...026

Ja må satse på fint vær, Ja merket at det ble veldig mye spilling før jeg innførte 2 timer, det beste jeg har gjort, da prioterer barnet venner og er ikke stresset på og gå ut pga han vil spille i steden

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja må satse på fint vær, Ja merket at det ble veldig mye spilling før jeg innførte 2 timer, det beste jeg har gjort, da prioterer barnet venner og er ikke stresset på og gå ut pga han vil spille i steden

Det er greit i hverdagen, men ville vært rundhåndet disse to dagene. Kanskje alle vennene har andre planer, og det blir lange dager for en liten gutt. Det er ikke krise om han spiller disse to dagene, hvis det er det han ønsker. Ferie skal være gøy og annerledes enn hverdag.

Anonymkode: 97e09...ed2

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Spille så mye de vil, oi det synes jeg var mye, men man er jo forskjellig :) sove lenge blir bra for min også, han sover til 10-12 når han har fri

Eh du vet da ikke hvor mye de spiller, men nei vi har ingen problemer med mye spilling noen dager, det går altså helt fint 

• Liker 3
Gjest BethD
Skrevet

Minste skal i barnehagen for jeg skal jobbe. Største skal vel sove lenge og game å gjøre hva han vil ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Hun på 11 år blir nok å være mye sammen med venner både på røde og svarte dager. 

Anonymkode: 8b43e...3a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her 💛 13 og 9,5 år

Anonymkode: 6d044...5d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De sover, ser på tv, gamer, koser med bikkja og har i følge dem den perfekte ferien.

Anonymkode: 6905a...8f9

• Liker 4
Skrevet

De sover lenge, gamer, henger med venner, spiller fotball etc. Nyter ferien med litt mindre regler enn hverdagen :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sover lenge, spiller så mye de vil, er med venner. Det er tross alt ferie. Selv om ts synes det å spille så mye de vil, er altfor mye

Anonymkode: 12e02...15a

• Liker 1
Skrevet
Maskopi skrev (3 timer siden):

De sover lenge, gamer, henger med venner, spiller fotball etc. Nyter ferien med litt mindre regler enn hverdagen :) 

Hvor gamle er barna? Ser flere skriver at barna sover. Jeg tolker det da til at de sover lenger om morgenen. 

Har en på snart 8,som er tidlig oppe hverdag som helg. Mellom 6-7... Så lurer på når han skal begynne å sove litt lenger 😅😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samme her. De kan game, spille, være ute med venner, dra på besøk osv. Det er tross alt ferie, og da synes jeg ikke man skal være for streng og rigid. Spesielt med tanke på at de må være alene mens foreldrene jobber...

Anonymkode: 70ca5...fd0

AnonymBruker
Skrevet
askefast skrev (27 minutter siden):

Hvor gamle er barna? Ser flere skriver at barna sover. Jeg tolker det da til at de sover lenger om morgenen. 

Har en på snart 8,som er tidlig oppe hverdag som helg. Mellom 6-7... Så lurer på når han skal begynne å sove litt lenger 😅😅

Tja det har vel med leggetid ogsp, i ferier og helger har vi alltid hatt andre regler. 
men stort sett sovet 11-12 t 

AnonymBruker
Skrevet

Min 10 åring er ute med venner, hjemme hos venner, litt skjermtid, holder på med andre ting på rommet som tegning, maling, perler osv.

Anonymkode: ddd33...ee0

Skrevet
askefast skrev (2 timer siden):

Min er 10, og står opp mellom 06 og 07.00. Morgenfugl med andre ord😆

AnonymBruker
Skrevet

Skolebarna får spille. En dag blir de passet av mormor, siden barnehagebarnet skal ha fri fra barnehagen. 

Anonymkode: 3c230...93b

AnonymBruker
Skrevet

Mye spennende her da :)

Blir nok fint med litt ferie igjen.

AnonymBruker
Skrevet
askefast skrev (10 timer siden):

Min er 9 år og har aldri stått opp tidligere enn 9 i helger og ferier, rundt 6-7 år begynte han og sove til 10-12 tiden

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...