AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Dere går fortsatt og bruker ting mot meg selv etter to hele år...når dere vet at jeg sliter psykisk og har truet med selvmord her før. Synes dere det er greit å holde på med, for å "straffe" meg? Grunnen til at jeg skriver dette er på grunn av et innlegg jeg var så dum å publisere for snart to år siden her inne. Det var opprinnelig et innlegg som ikke var negativt ladet (men jeg skulle ønske jeg kunne ta alt tilbake), men det hele endte opp i at jeg truet med selvmord på grunn av mobbingen deres. Dere skrev at jeg var en person uten selvinnsikt, empati osv, på grunn av at jeg skrev at jeg ikke orket å høre på folk som snakket høylytt om seg selv. Jeg vokste opp i et hjem hvor vi ikke fikk lov til å snakke, le eller noe som helst uten å få juling. Mamma var alvorlig kreftsyk fra vi var nyfødt og døde før jeg fylte 18 - 11 år siden. Mamma ble grovt mishandlet av pappa annenhver dag, det samme gjorde broren min. Hver gang noe skjedde hjemme, gikk jeg alltid i mellom for å stoppe pappa. Jeg ble psykisk mishandlet og dette har satt sine spor hos meg. Jeg sliter med traumer etter alt som skjedde. Når man er barn skal ikke gå rundt og bekymre seg for å finne sin egen mor død når man kommer hjem fra skolen. Slike tanker gikk jeg rundt og hadde. Ja, jeg var livredd for å finne mamma døde etter skolen. Jeg visste hvordan pappa var og hva han kunne gjøre. Dere burde lese dette: https://sykepleien.no/meninger/innspill/2015/06/nar-traumer-straffes-med-en-diagnose Det verste jeg noensinne kunne gjøre var å legge ut bilder og hjemsted som avslørte hvem jeg var. Jeg var veldig langt nede og visste ikke helt hva jeg gjorde på det tidspunktet. Dette har jeg fått svi for i snart to hele år i byen jeg bor i. Dere skrev også at jeg var en ekkel stalker...hvem er det som egentlig er en stalker her? Dere har forfulgt meg og knipset bilder av meg, filmet meg på kirkegården av alle ting ,vist og delt skjermbilder av innlegget /innleggene som ble skrevet, spyttet og harket på meg på gata og MYE mer. Jeg orker ikke dette lenger. Dere liker også å bruke diagnosen min mot meg. Jeg sliter med en engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse etter omsorgssvikt, og mest sannsynlig har jeg også kompleks PTSD. Jeg var så teit at jeg skrev at jeg var redd jeg kanskje var borderline eller schizoid, men dette er jeg ikke. Men er det noe dere er så er det psykopater. Det finnes ikke noe annet ord på det. Jeg har snakket med folk om det som hendte, og de mener jeg burde ha anmeldt alt sammen...men hva hjelper det å anmelde når man selv ikke sitter med bevisene lenger. Å gå opp i ansiktet på en person på gata dere gjenkjenner for å spytte på dem (jeg overlevde forresten koronaen), viser bare hvor stygge dere er. Jeg velger å ikke skrive stedsnavn igjen, for kanskje dere gjenkjenner det jeg skriver om. Takk for meg. § 266.Hensynsløs atferd «Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd forfølger en person eller på annen måte krenker en annens fred, straffes med bot eller fengsel inntil 2 år.» Anonymkode: 6effc...b30 2
Silva Pluvialis Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Oi, nå ble jeg sjokkert. Det er forferdelig at folk har skrevet stygge ting til deg som har skrevet sårbare innlegg etter en svært traumatisk oppvekst. Jeg har ikke fått med meg dette og vet ikke hvilken tråd du sikter til. Jeg tror heller ikke du vil få noe godt ut av tråden, dessverre. De som har gjort dette vil nok ikke innrømme det, men heller bortforklare og legge skylden over på deg. Ikke ta det til deg. Du har ikke gjort noe galt. Og jeg føler med deg. Du fortjener bedre. ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Men alikevel fortsetter du å skrive her om det samme, med gamle referanser til hvem du er, da fortsetter det jo bare. Logg av og ikke bry deg om dette forumet, det er ikke bra for deg. Anonymkode: f5f46...c64 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men alikevel fortsetter du å skrive her om det samme, med gamle referanser til hvem du er, da fortsetter det jo bare. Logg av og ikke bry deg om dette forumet, det er ikke bra for deg. Anonymkode: f5f46...c64 Selvfølgelig skal jeg slette brukeren igjen. Men det er godt å få det ut når man ikke kan si det direkte til de det gjelder. Anonymkode: 6effc...b30
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 Hvem er “dere”? Anonymkode: 9456c...fa5 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 Jeg fikk helt vondt av deg, mennesker kan være så grusomme men husk det er de det er noe galt med ikke deg. ❤️
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 Du kan jo kanskje slette kontoen din. Anonymkode: 8105e...f41
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 2.46): Men alikevel fortsetter du å skrive her om det samme, med gamle referanser til hvem du er, da fortsetter det jo bare. Logg av og ikke bry deg om dette forumet, det er ikke bra for deg. Anonymkode: f5f46...c64 Det er det samme som og si at verden er ikke bra for deg gå å hopp. Vedkommende har kanskje forlatt verden alt. Dem svarer ikke? 🫡 🙄 🤔 Anonymkode: d51e9...f8f
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Tvillingsjel skrev (På 24.3.2022 den 2.43): Oi, nå ble jeg sjokkert. Det er forferdelig at folk har skrevet stygge ting til deg som har skrevet sårbare innlegg etter en svært traumatisk oppvekst. Jeg har ikke fått med meg dette og vet ikke hvilken tråd du sikter til. Jeg tror heller ikke du vil få noe godt ut av tråden, dessverre. De som har gjort dette vil nok ikke innrømme det, men heller bortforklare og legge skylden over på deg. Ikke ta det til deg. Du har ikke gjort noe galt. Og jeg føler med deg. Du fortjener bedre. ❤️ Du skulle visst hvor mye stygt som finnes der ute. Folk i flokk kaster seg over uskyldige bare fordi de ikke klarer å forsvare seg. Ingen hjelper og om du gjør så kaster mobben seg over deg også og dikter opp historier som selv Hollywood ikke engang har sett maken til og ingen stillet et eneste spørsmål på om dette kan verifiseres på noen måte. Går du tjenestevei for å prøve å komme utav dette forandrer de bare taktikk. Folk ser da at NÅ ble det rolig og da er det sikkert gått over. Nei det har ikke det. Det har blitt ennda værre og i tillegg går de nå under jorda og holder ting skjult istedet. Det er bare en ting som hjelper imot disse og det er absolutt ikke tjenestevei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå