Mentos Skrevet 23. mars 2022 #1 Del Skrevet 23. mars 2022 Hei! ☺️ Jeg og min samboer har bestemt oss for å prøve å bli gravide. Dette er en spennende tid, så jeg tenkte at det ville være lurt å dokumentere alt som skjer her. Jeg tok ut p-staven i januar, og regnet med at det kunne ta litt tid før mensen kom tilbake. Heldigvis fikk jeg den allerede samme måned. Jeg har begynt å tracke syklusen min i Flo-appen, og det virker som at det er en stabil 28-dagers syklus. Har også kjøpt graviditetstester og eggløsningstester fra babyplan, så nå venter jeg bare på at EL skal nærme seg. Må innrømme at jeg ikke er så kjent med alle begreper dere bruker inne i dette forumet, så jeg har litt jeg må sette meg inn i. Dere må gjerne si ifra hvis dere har noen gode tips fremover! Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å sette i gang med prøvingen! 😍 Hva med dere? Hvor lenge har dere prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 30. mars 2022 #2 Del Skrevet 30. mars 2022 (endret) Så spennende! 😄😄 Masse lykke til med prøvingen! Høres ut som dere er godt forberedt, når man vet akkurat når EL er får man truffet skikkelig også og optimalisert sjansen 🤞 Vi har prøvd over 1 år nå, men jeg har PCOS så får ikke eggløsning av meg selv. Håper på denne runden 🙏 Endret 30. mars 2022 av Elise93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå