AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Andre menn som føler på det samme? Anonymkode: f10e2...319
Hr. Aktiv Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Jeg må kline ellers orker jeg ikke noe sex eller forhold hvis det er tema. 8
GiftM Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Deilig å pirrende klining hører til før sexøkten. Fins både menn og damer som ikke er så hekta på å kline, skjønner ikke hvorfor. Hun jeg er gift med liker det mye bedre nå enn før vi ble sammen. Ta en prat med han og si du liker det. Kanskje han må læres å kline, kline er ikke bare å kline😊 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 Min kjære liker det best under sex og mindre ellers. Veldig frustrerende, siden hun er en veldig god kysser og jeg har lyst til å kline mange ganger om dagen. Men tror ikke det vil endre seg etter så mange år, dessverre. Anonymkode: 284cf...5ac
Bos43 Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 Føler det er både viktig og deilig å kline og kysse under oppvarmingen. Liker å bruke leppene og munnen over hele kroppen hennes. Men så klart så blir kliningen prioritert i starten. Må få fart på følelsene, få’a varm og myk og våt…..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #6 Skrevet 24. mars 2022 Man tenner ikke ordentlig på partner hvis man ikke liker å kline med han/henne. Jeg hatet å kline med eksen. Hver gang han skulle begynne å kline så prøvde jeg å snu meg unna uten at det hjalp, fikk lyst til å spy når han stappet tunga i kjeften min. Anonymkode: 62a6b...523
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #7 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Man tenner ikke ordentlig på partner hvis man ikke liker å kline med han/henne. Jeg hatet å kline med eksen. Hver gang han skulle begynne å kline så prøvde jeg å snu meg unna uten at det hjalp, fikk lyst til å spy når han stappet tunga i kjeften min. Anonymkode: 62a6b...523 Nei det er ikke sånn. Trenger absolutt ikke ha noe med det å gjøre. Noen liker bare ikke å kline. Eksen min likte ikke det, å spurte han daten min her, han liker det ikke særlig han heller. Anonymkode: f10e2...319 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #8 Skrevet 24. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Man tenner ikke ordentlig på partner hvis man ikke liker å kline med han/henne. Jeg hatet å kline med eksen. Hver gang han skulle begynne å kline så prøvde jeg å snu meg unna uten at det hjalp, fikk lyst til å spy når han stappet tunga i kjeften min. Anonymkode: 62a6b...523 Jajo, trist hvis det blir sånn. Men både kvinner og menn kan være veldig forskjellige sånn. Min kjære liker å kysse som forspill til sex og under sex - i senga - men ikke så mye ellers. Jeg kan jo ikke ta det personlig, eller som tegn på at hun ikke tenner på meg heller. Det er litt av hvordan hun bare er. Hun vet også at jeg veldig lett blir kåt av klining men blir det ikke så lett selv, om det ikke er i en allerede klart seksuell setting. Det merkes på kyssene at de blir dypere og dypere jo mer tent hun er, da kan det trigge hennes orgasme. Så jeg tenker at hun tenker mer på det som et element i sex enn som noe å nyte ellers og i seg selv. Litt dumt for meg som skulle ønske det kunne blitt litt mer og oftere utenom sengekosen. Anonymkode: 284cf...5ac
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #9 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man tenner ikke ordentlig på partner hvis man ikke liker å kline med han/henne. Jeg hatet å kline med eksen. Hver gang han skulle begynne å kline så prøvde jeg å snu meg unna uten at det hjalp, fikk lyst til å spy når han stappet tunga i kjeften min. Anonymkode: 62a6b...523 Det trenger ikke være sant. Jeg har aldri vært noe spesielt fan av klining. Spesielt ikke med tunge. Det har jeg ikke likt med noen. Jeg elsker partneren min, tenner på han og elsker sex med han, men å kline.. æsj, det synes jeg er ekkelt. Skikkelig dritt å ha det sånn, kunne ønske jeg synes det var deilig. Synes det ser bra ut og tenner på det, men klarer det ikke selv. Anonymkode: 4e712...7df 1
Lothlorien- Skrevet 24. mars 2022 #10 Skrevet 24. mars 2022 Klining er ekstremt deilig, det hører med ikke bare til sex, men i hverdagen generelt. Er jo nydelig å kunne kline med kjæresten noen ganger i løpet av dagen. 1
hjärterdam Skrevet 24. mars 2022 #11 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man tenner ikke ordentlig på partner hvis man ikke liker å kline med han/henne. Jeg hatet å kline med eksen. Hver gang han skulle begynne å kline så prøvde jeg å snu meg unna uten at det hjalp, fikk lyst til å spy når han stappet tunga i kjeften min. Anonymkode: 62a6b...523 Dette er jo en påstand fra deg, og ikke fakta. Jeg liker å kline, mannen liker det ikke og har aldri gjort det, det er kjipt, men sånn de det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #12 Skrevet 24. mars 2022 Mann her. Med klining menes det tungekyss? Det gir meg ingenting i det daglige, men under sex kjenner jeg det pirrer litt når tungene møtes Anonymkode: 6298a...2cc
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #13 Skrevet 24. mars 2022 Jeg liker ikke å kline før/under sex, og er dame på 38. Mannen vil gjerne kline Tror ikke nødvendigvis det har så mye å si hvilket kjønn man har. Anonymkode: 9483d...7be
Bamseklemmer Skrevet 25. mars 2022 #14 Skrevet 25. mars 2022 Klining er topp det, men jeg er litt "var" for dårlig tann ånde. Men derimot rødvin og hvitløks ånde synes jeg er sexy. Og klining på dagtid, fører jo også til opphisselse og våte truser... heldigvis har vi vaskemaskin😅
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #15 Skrevet 25. mars 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Nei det er ikke sånn. Trenger absolutt ikke ha noe med det å gjøre. Noen liker bare ikke å kline. Eksen min likte ikke det, å spurte han daten min her, han liker det ikke særlig han heller. Anonymkode: f10e2...319 Jo, det er faktisk sånn. Jeg kliner gjerne når jeg ligger med noen jeg ikke kjenner, ikke har ligget med før, eller har ligget lite nok med at det er masse seksuell spenning der. Med partner føles det mest som bortkasta tid å kline. Som om det er noe man MÅ gjøre for å varme opp. Litt som når du må skrape gammel maling av veggen før du kan begynne å male. Anonymkode: fd903...6d4 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #16 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei det er ikke sånn. Trenger absolutt ikke ha noe med det å gjøre. Noen liker bare ikke å kline. Eksen min likte ikke det, å spurte han daten min her, han liker det ikke særlig han heller. Anonymkode: f10e2...319 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jajo, trist hvis det blir sånn. Men både kvinner og menn kan være veldig forskjellige sånn. Min kjære liker å kysse som forspill til sex og under sex - i senga - men ikke så mye ellers. Jeg kan jo ikke ta det personlig, eller som tegn på at hun ikke tenner på meg heller. Det er litt av hvordan hun bare er. Hun vet også at jeg veldig lett blir kåt av klining men blir det ikke så lett selv, om det ikke er i en allerede klart seksuell setting. Det merkes på kyssene at de blir dypere og dypere jo mer tent hun er, da kan det trigge hennes orgasme. Så jeg tenker at hun tenker mer på det som et element i sex enn som noe å nyte ellers og i seg selv. Litt dumt for meg som skulle ønske det kunne blitt litt mer og oftere utenom sengekosen. Anonymkode: 284cf...5ac AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det trenger ikke være sant. Jeg har aldri vært noe spesielt fan av klining. Spesielt ikke med tunge. Det har jeg ikke likt med noen. Jeg elsker partneren min, tenner på han og elsker sex med han, men å kline.. æsj, det synes jeg er ekkelt. Skikkelig dritt å ha det sånn, kunne ønske jeg synes det var deilig. Synes det ser bra ut og tenner på det, men klarer det ikke selv. Anonymkode: 4e712...7df FrkSvår skrev (21 timer siden): Dette er jo en påstand fra deg, og ikke fakta. Jeg liker å kline, mannen liker det ikke og har aldri gjort det, det er kjipt, men sånn de det. Selvfølgelig må dere si dette til dere selv. Faktum er at partneren din synes ikke at trynet ditt er fint nok hvis han/hun helst ikke vil kline. Anonymkode: 62a6b...523 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #17 Skrevet 25. mars 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig må dere si dette til dere selv. Faktum er at partneren din synes ikke at trynet ditt er fint nok hvis han/hun helst ikke vil kline. Anonymkode: 62a6b...523 Mm. Alt som skjer mellom to personer har kun med utseende å gjøre. I din enkle verden. Anonymkode: 284cf...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #18 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mm. Alt som skjer mellom to personer har kun med utseende å gjøre. I din enkle verden. Anonymkode: 284cf...5ac Nei det har det ikke. Hvorfor tror du jeg var sammen med en jeg ikke likte trynet til? Anonymkode: 62a6b...523
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #19 Skrevet 25. mars 2022 Hr. Aktiv skrev (På 24.3.2022 den 0.13): Jeg må kline ellers orker jeg ikke noe sex eller forhold hvis det er tema. Enig. Kline er viktig i et forhold, er jo så deilig🤤 Anonymkode: ea0e4...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #20 Skrevet 25. mars 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det har det ikke. Hvorfor tror du jeg var sammen med en jeg ikke likte trynet til? Anonymkode: 62a6b...523 Det var snakk om klining, og du ville ha det til at de som ikke er så glad i det misliker partnerens ansikt. Det er jo selvfølgelig bare tull. Ikke alle er like glad i klining/tungekyss eller blir tent av det. Dessverre for f. eks meg som elsker det men har en partner som ikke liker det like godt. Men det har da ikke noe med ansiktet mitt å gjøre! Hadde en eks som var veldig glad i det og en fantastisk kysser. En gang, før første gang vi hadde sex, lå vi og klinte en halv natt, minst 3 timer uavbrutt. Var helt i svime etterpå. Kommer nok aldri til å oppleve noe liknende igjen. Et minne for livet... Så det er et litt sårt savn for min del. Anonymkode: 284cf...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå