AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Hvor passer det å montere lys over benken, og hvilke type lys? Anonymkode: 2f73a...c51
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Da vi hadde kjøkken uten overskap monterte vi en list med spotter i taket ca 10 innenfor kanten av kjøkkenbenken. Da ble det godt lys, uten at vi lagde skygge når vi sto der. Vi kunne også vinkle lyset slik at det traff der vi trengte det. På ditt kjøkken er det mulig å montere en lyslist under hylla. Det er også mulig å montere vegglamper på veggen. Om dette hadde vært mitt kjøkken ville jeg fjernet hylla og det lille overskapet, og kjøpt noen skikkelige overskap som går opp til taket. Så ville jeg montert lyslist med stikkontakter under overskapet. Anonymkode: af61d...359 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da vi hadde kjøkken uten overskap monterte vi en list med spotter i taket ca 10 innenfor kanten av kjøkkenbenken. Da ble det godt lys, uten at vi lagde skygge når vi sto der. Vi kunne også vinkle lyset slik at det traff der vi trengte det. På ditt kjøkken er det mulig å montere en lyslist under hylla. Det er også mulig å montere vegglamper på veggen. Om dette hadde vært mitt kjøkken ville jeg fjernet hylla og det lille overskapet, og kjøpt noen skikkelige overskap som går opp til taket. Så ville jeg montert lyslist med stikkontakter under overskapet. Anonymkode: af61d...359 Takk for tips🤗 Anonymkode: 2f73a...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå