Gå til innhold

Hvordan får jeg montert lys over kjøkkenbenken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor passer det å montere lys over benken, og hvilke type lys?

Screenshot_20220323-231156.jpg

Anonymkode: 2f73a...c51

AnonymBruker
Skrevet

Da vi hadde kjøkken uten overskap monterte vi en list med spotter i taket ca 10 innenfor kanten av kjøkkenbenken. Da ble det godt lys, uten at vi lagde skygge når vi sto der. Vi kunne også vinkle lyset slik at det traff der vi trengte det.

På ditt kjøkken er det mulig å montere en lyslist under hylla. Det er også mulig å montere vegglamper på veggen.

Om dette hadde vært mitt kjøkken ville jeg fjernet hylla og det lille overskapet, og kjøpt noen skikkelige overskap som går opp til taket. Så ville jeg montert lyslist med stikkontakter  under overskapet.

Anonymkode: af61d...359

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da vi hadde kjøkken uten overskap monterte vi en list med spotter i taket ca 10 innenfor kanten av kjøkkenbenken. Da ble det godt lys, uten at vi lagde skygge når vi sto der. Vi kunne også vinkle lyset slik at det traff der vi trengte det.

På ditt kjøkken er det mulig å montere en lyslist under hylla. Det er også mulig å montere vegglamper på veggen.

Om dette hadde vært mitt kjøkken ville jeg fjernet hylla og det lille overskapet, og kjøpt noen skikkelige overskap som går opp til taket. Så ville jeg montert lyslist med stikkontakter  under overskapet.

Anonymkode: af61d...359

Takk for tips🤗

Anonymkode: 2f73a...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...