AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Nå gikk dagens frisørtime mildt sagt rett i dass. Håret er stikk motsatt av hva jeg ønsket, i tillegg til at både fargen og klippen er ujevn. De forsøkte å rette opp fargen der og da, noe som ikke var vellykket i det hele tatt, og en del hår ble attpåtil svidd av. Timen er betalt, jeg har klagd muntlig og skriftlig og jeg har konsultert med annen frisør, med lovnad om at de skal fikse dette i neste uke. Jeg tenker at hvis jeg ikke kommer noen vei med refusjon så sender jeg klage og krav om mekling til forbrukerrådet. Men hvor realistisk er det egentlig at jeg kommer noen vei med dette? Salongen har fornøydgaranti, jeg er IKKE fornøyd, jeg gikk gråtende ut av salongen - men jeg vil ikke at de skal røre håret mitt igjen. Jeg anser fargerunde nr to i dag som reprasjonsforsøk... Kommer jeg noen vei med klage til forbrukerrådet? Hilsen, skamklipt piasavakost. Anonymkode: 3fb91...76c 2
Gjest Igga Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 (endret) Vent til du vet hva som skjer ned refusjonen før du tenker på forbrukerrådet. Holder du hodet litt kaldt og er saklig kan det være du vil få mer enn bare det du betalte. Be de om pengene tilbake, penger til å få dette fikset hos en annen frisør og produkter til f.eks 1000,-. Og si det med et smil. Så kan du hinte forsiktig til internett og en dårlig rating om det butter i mot. Med et smil. Folk som smiler når de setter krav får det ofte som de vil. Endret 23. mars 2022 av Igga
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 Det er ei god blanding mellom total skivebom på farge og tid, og et opprettingsforsøk som ga kjemisk skade (doh, jeg ble ikke sjekket før jeg varslet om at det var vondt) og flekker, og et til fargeforsøk som ikke funket. I tillegg er klippen ujevn og skeiv. Og ja, jeg var hos en større salong i en stor by. Jeg ser ut som jeg gjorde når jeg var 12 og bleika det selv. Har allerde klagd pr epost. Vil bare ha pengene tilbake og aldri mer sette mine bein i nærheten av dem. Har time hos annen salong over helga, som mente at dette skulle de kunne fikse lett. Anonymkode: 3fb91...76c
Gjest Blondie65 Skrevet 24. mars 2022 #5 Skrevet 24. mars 2022 Ta bilder nå før det endres slik at du har bevis på hvordan du ser ut. Få den andre frisøren til å skrive sin vurdering SKRIFTLIG.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Blondie65 skrev (På 24.3.2022 den 8.01): Ta bilder nå før det endres slik at du har bevis på hvordan du ser ut. Få den andre frisøren til å skrive sin vurdering SKRIFTLIG. Lurt, takk Anonymkode: 3fb91...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå