AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Fikk ei ny vennine for et par år siden gjennom en jobb vi hadde da... vi har vert som erteris siden å snakker sammen hver eneste dag. Hun kommer fra samme sted som typen min ( men dette er et relativt stort sted, så det betyr ikke at de behøver å ha hengt noe særlig sammen) Men så, nå da vi var på en fest med noen barndomskompiser av typen så ser han ene bilde av meg og venninnen min på mobilen min, så bryter han ut: er ikke det "Lena" som du dreiv å rota rundt med i et halvår?! Stemninga ble helt fornøyd for å si det sånn og jeg dro kort fortalt hjem rasende full gråt. Når jeg konfronterer venninnen min så unnskylder hun seg med at det var så ubehagelig og fortelle i starten, også ble det bare vanskeligere... Jeg er så sint å føler meg så sveket. Skal vi liksom bare fortsette å være sammen som før nå da?! Når hun har ligget med typen min et halvt år? (Dette er 4 år siden og 1 år før jeg traff ham). Hun har sovet hjemme hos oss mange ganger!!!!! Anonymkode: 424bc...e65
Fireflies Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Hvorfor har ikke typen din sagt noe? Man kan ikke endre ting som har skjedd, men de kunne vært ærlige med deg om det fra starten av det. 49
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 Synes det er typen din som burde sagt noe her. Men nja, ikke helt greit, men samtidig er det jo bare fortid. Anonymkode: e30bc...968 21
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 Dårlig gjort at ikke de har sagt noe, men det er vel ikke helt krise? Så lenge de ikke har sex nå lenger vel og merke😅 Anonymkode: 669ae...1f1 17
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 1 minutt siden, Fireflies said: Hvorfor har ikke typen din sagt noe? Man kan ikke endre ting som har skjedd, men de kunne vært ærlige med deg om det fra starten av det. Just now, AnonymBruker said: Synes det er typen din som burde sagt noe her. Men nja, ikke helt greit, men samtidig er det jo bare fortid. Anonymkode: e30bc...968 Er dere seriøse? Selvfølgelig driver man ikke og peker ut for kjæresten hvem man har ligget med før Sorry ts, men den her må du bare svelge. Skjønner at det var et slag i magen (hvilket er grunnen til at man ikke påpeker sånne ting for partneren noensinne), men typen din har gjort absolutt ingenting galt her. Anonymkode: 56608...7f1 33 7
AnonymBruker 42 Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 (endret) Altså.... Dette er bare en "sånn ting"... Uansett hvordan du snur og vender på det - så blir det "kleine Tom" ... La det gå, tenker iaf, jeg... Endret 23. mars 2022 av Beeblebrox 10 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes det er typen din som burde sagt noe her. Men nja, ikke helt greit, men samtidig er det jo bare fortid. Anonymkode: e30bc...968 Fortid?? Men vi henger jo sammen NÅ. Og de to ormene har ikke sagt noe om at de har ligget med hverandre, æsj! Tro meg jeg har tatt for meg han! Men vi har blitt enige om å fortsette forholdet, så det er done deal. Men hva gjør jeg med henne?! Blir uvell av henne nå! Anonymkode: 424bc...e65 3
Silva Pluvialis Skrevet 23. mars 2022 #8 Skrevet 23. mars 2022 De hadde sex før du ble sammen med ham? Eller misforstår jeg? 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #9 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dere seriøse? Selvfølgelig driver man ikke og peker ut for kjæresten hvem man har ligget med før Sorry ts, men den her må du bare svelge. Skjønner at det var et slag i magen (hvilket er grunnen til at man ikke påpeker sånne ting for partneren noensinne), men typen din har gjort absolutt ingenting galt her. Anonymkode: 56608...7f1 Nei man trenger ikke peke ut alle, men si fra om man har ligget med bestevenninna til kjæresten da kanskje? Anonymkode: 424bc...e65 15
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #10 Skrevet 23. mars 2022 Jeg tipper dere er i tenårene, men sånne ting betyr faktisk null og niks. Anonymkode: edcde...464 19 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #11 Skrevet 23. mars 2022 Det er dårlig gjort av Vennine! Anonymkode: 833f1...c98
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #12 Skrevet 23. mars 2022 Hvordan skulle hun fortalt det tenker du? «forresten, pleide å ligge med typen din», «morsom greie, før lå jeg med han du er sammen med» «oj, glemte si at jeg og typen din brukte å knulle før». Nei, altså, jeg forstår hun ikke sa noe. Det kunne jo kjæresten din gjort også, helt med engang han hørte om henne, før dere ble ordentlig gode venner. Det ville vært lettere. Tenker uansett dette ikke er noen stor sak. So what!? Så har hun ligget med kjæresten din. Er ikke sånn at du trodde han var jomfru? Anonymkode: 9fb14...2a7 21 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #13 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tipper dere er i tenårene, men sånne ting betyr faktisk null og niks. Anonymkode: edcde...464 Vi er 25... Anonymkode: 424bc...e65
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #14 Skrevet 23. mars 2022 Her skulle kjæresten din ha dag noe så enkelt som "jeg hadde en greie med hun før", da du ble kjent med henne. Synes ikke det er venninna de sin oppgave, mye vanskeligere for henne å fortelle det enn for kjæresten din. Jeg skjønner godt at det er skuffende og vondt at du nå vet at de har vært i samme rom og visst dette, uten å si noe til deg. Det for meg hadde vært et svik, det er det som er problemet her. At de har hatt sex har du egentlig ikke noe med, og det burde ikke ha noe å si, men at det har blitt holdt hemmelig for deg er ikke greit. Men allikevel tror jeg ikke det er venninna jeg hadde vært sur på 🤔 Anonymkode: 1222a...0fb 19 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #15 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er dere seriøse? Selvfølgelig driver man ikke og peker ut for kjæresten hvem man har ligget med før Sorry ts, men den her må du bare svelge. Skjønner at det var et slag i magen (hvilket er grunnen til at man ikke påpeker sånne ting for partneren noensinne), men typen din har gjort absolutt ingenting galt her. Anonymkode: 56608...7f1 Når det er noen som blir så nære OG kommer på overnatting så synes jeg det er noe man sier, jo. Ellers er jeg enig med deg. Anonymkode: e30bc...968 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #16 Skrevet 23. mars 2022 Oi, er faktisk helt enig med deg ts... Jeg hadde ikke likt det selv at ingen av de sa noe, og at hun har overnattet hos dere etter det 😅 Anonymkode: 3eb2c...4be 10
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #17 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan skulle hun fortalt det tenker du? «forresten, pleide å ligge med typen din», «morsom greie, før lå jeg med han du er sammen med» «oj, glemte si at jeg og typen din brukte å knulle før». Nei, altså, jeg forstår hun ikke sa noe. Det kunne jo kjæresten din gjort også, helt med engang han hørte om henne, før dere ble ordentlig gode venner. Det ville vært lettere. Tenker uansett dette ikke er noen stor sak. So what!? Så har hun ligget med kjæresten din. Er ikke sånn at du trodde han var jomfru? Anonymkode: 9fb14...2a7 Hun kunne jo bare ha sagt " vil bare at du skal vite om at jeg og typen din hadde en relasjon 1 år før dere ble sammen, det betydde ingenting og jeg håper det ikke forandrer noe i Vennskapet vårt" Da ville det vert ok... Men nå føler jeg meg lurt, de har ledd sammen, vi har hatt filmkveld alle tre, hun har sovet over, det er skikkelig ubehagelig... de har vist alt! De har sett hverandre nakne og vert intime. Anonymkode: 424bc...e65 11
Supersmurf Skrevet 23. mars 2022 #18 Skrevet 23. mars 2022 Skjønner at det er litt kleint og rart nå, men det skjedde jo før din tid. Ingen har gjort noe galt her. Det hadde jo aldri passet å fortelle at de har vært sammen. Hvordan skulle noen av de ha fortalt det. Venninna di fortalte jo at hun først hadde vurdert å si det, men så hadde plutselig tiden gått. De tenkte vel hver for seg at dette ikke kom til å komme fram i dagens lys, og etter hvert som tiden gikk, ville det være glemt. Jeg tenker at det er dumt hvis du mister en god venninne fordi hun dessverre var sammen med typen din før din tid.. 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #19 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi, er faktisk helt enig med deg ts... Jeg hadde ikke likt det selv at ingen av de sa noe, og at hun har overnattet hos dere etter det 😅 Anonymkode: 3eb2c...4be Hvorfor tenker egentlig mange at det er verre at en han har sluttet å ha sex med sover over, enn en han aldri har ligget med? Anonymkode: 9fb14...2a7 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #20 Skrevet 23. mars 2022 Jeg er helt enig med deg Ts. Hadde følt meg lurt av begge to. Vet ikke hva jeg ville gjort videre. Er han jeg hadde vert mest sur på, han er jo kjæresten din. Han du tester ut om er egnet som far til dine barn (hvis du ønsker barn en gang). Anonymkode: 69c91...bc4 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå