AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Har truffet en dame i over en måned nå. Har sett hverandre hver helg pluss noen ukedager. De første gangene var hun veldig opptatt av å møtes på typ offentlige steder. Sist helg kom hun hjem til meg, og jeg håpet selvfølgelig at det skulle løsne litt på den fronten, men det ble en kald dusj utpå kvelden. Hun er noen år yngre enn meg, kommer fra en kristen familie og har delvis brutt ut av den sekten som hun vokste opp i. Så mye av forklaringen på hvorfor hun holder igjen ligger nok her. Sist hun var hos meg kom vi litt inn på emnet. Hun fortalte at hun synes "sex" er veldig spennende og at hun er nysgjerrig på å prøve ut litt snart. Men jeg begynner å lure på om hun bare strekker lina litt for å holde meg varm? Jeg vil på mange måter si at hun er verdt å vente på. Helt utrolig flott utseende messig og morsom å være sammen med. Litt for fin kropp til å bare se ikke røre. Samtidig som det selvfølgelig tenner meg med tanken på at jeg ville blitt den første. Noen her som har noen innspill på denne situasjonen? Hvor lang tid bør jeg gi det? Anonymkode: a6916...534
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Vær tålmodig og ikke press henne, så er det nok du som sprekker jomfruhinnen hennes om ikke så lenge Anonymkode: 25b62...e99 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 Shit, vil du virkelig pule en jomfru? Så sykt stress, du må jo virkelig prestere og gi henne en magisk opplevelse. Knotete og klein førstegangssex kommer til å skremme henne vekk kjapt og du kommer alltid til å bli husket som «han derre jeg ikke husker navnet på som var dårlig i senga men jaja fikk unnagjort første pulings». Anonymkode: c13ac...6f7 2
Trolltunge Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 En måned er ikke urimelig å vente. Iallefall ikke når jenta er jomfru. Jeg er var selv litt treg på det feltet. Det tok som regel tid før jeg følte meg klar for sex. En mann som ikke giddet å vente, eller presset på, hadde jeg opplevd som ekkel, og droppet. Bra menn venter til kvinnen er klar for det. Vil selv at hun skal ønske at det skjer før det skjer. Annet blir selvfølgelig en dum og ubehagelig opplevelse. Det har ikke vært en test. Noen av oss trenger litt tid på å føle oss klar for et slikt skritt. Lengste en mann måtte vente var tre måneder. Han gjorde det. Fin fyr, men dessverre måtte jeg innse etterhvert at jeg ikke fikk de riktige følelser. La henne gå videre dersom du ikke har tålmodighet til å vente til hun er klar. Man bør føle seg klar og trygg første gang. Iallefall om det er første første gang. 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 HHahhs Tenner på å være førstemann? Mulig hun synes det er smertefullt, ekkelt og klein første gangen. Mye å glede seg til det. Anonymkode: b3b05...65e 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vær tålmodig og ikke press henne, så er det nok du som sprekker jomfruhinnen hennes om ikke så lenge Anonymkode: 25b62...e99 Nei jeg presser henne ikke i det hele tatt. Vil selvfølgelig at det skal skje på den måten hun helst ønsker. Men jeg viser henne at jeg er interessert i henne på den måten for at hun skal skjønne at jeg er klar når hun er. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Shit, vil du virkelig pule en jomfru? Så sykt stress, du må jo virkelig prestere og gi henne en magisk opplevelse. Knotete og klein førstegangssex kommer til å skremme henne vekk kjapt og du kommer alltid til å bli husket som «han derre jeg ikke husker navnet på som var dårlig i senga men jaja fikk unnagjort første pulings». Anonymkode: c13ac...6f7 Haha! Ja får ikke håpe det går så galt! Anonymkode: a6916...534
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Skrevet 23. mars 2022 Normalt sett ville jeg sagt at hvis dere ikke har pult i løpet av tre dater er hun egentlig ikke så interessert i deg. Jenter lager regler for menn de ikke er så keen på, og bryter de samme reglene for menn de er keen på. Men siden hun her er kristen, og har til og med brutt ut av en sekt, vil jeg anta hun har vært konsekvent når det gjelder dette, at dette ikke er en regel hun har innført for deg, etter å ha kjørt en annen linje for andre menn før. Derfor ville jeg gitt henne god tid, type helt frem til du er sikker på at du liker henne på andre måter også, og vil være et par. Hva du gjør i mellomtiden er selvsagt din business. Så lenge dere ikke har sex er det ikke moralsk falt av deg å ha sex med andre i mellomtiden. Anonymkode: 61465...46c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Skrevet 23. mars 2022 Hvis hun aldri har hatt sex før, så venter hun nok på at dere skal bli kjærester før dere tar går videre. Anonymkode: 6ad78...96c 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #9 Skrevet 23. mars 2022 Trolltunge skrev (4 minutter siden): En måned er ikke urimelig å vente. Iallefall ikke når jenta er jomfru. Jeg er var selv litt treg på det feltet. Det tok som regel tid før jeg følte meg klar for sex. En mann som ikke giddet å vente, eller presset på, hadde jeg opplevd som ekkel, og droppet. Bra menn venter til kvinnen er klar for det. Vil selv at hun skal ønske at det skjer før det skjer. Annet blir selvfølgelig en dum og ubehagelig opplevelse. Det har ikke vært en test. Noen av oss trenger litt tid på å føle oss klar for et slikt skritt. Lengste en mann måtte vente var tre måneder. Han gjorde det. Fin fyr, men dessverre måtte jeg innse etterhvert at jeg ikke fikk de riktige følelser. La henne gå videre dersom du ikke har tålmodighet til å vente til hun er klar. Man bør føle seg klar og trygg første gang. Iallefall om det er første første gang. Bra du sier! Jeg er jo godt oppi tjueåra og ikke vant til å vente på denne måten. Men jeg har tenkt at det sikkert er noen damer som trenger litt mer tid. Og hun sier jo at hun er nysgjerrig så det virker som hun har begynt å tenke tanken. Synes igrunnen at det bare gjør henne mer spesiell og sjarmerende. Anonymkode: a6916...534 1
nisselue Skrevet 23. mars 2022 #10 Skrevet 23. mars 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Har truffet en dame i over en måned nå. Har sett hverandre hver helg pluss noen ukedager. De første gangene var hun veldig opptatt av å møtes på typ offentlige steder. Sist helg kom hun hjem til meg, og jeg håpet selvfølgelig at det skulle løsne litt på den fronten, men det ble en kald dusj utpå kvelden. Hun er noen år yngre enn meg, kommer fra en kristen familie og har delvis brutt ut av den sekten som hun vokste opp i. Så mye av forklaringen på hvorfor hun holder igjen ligger nok her. Sist hun var hos meg kom vi litt inn på emnet. Hun fortalte at hun synes "sex" er veldig spennende og at hun er nysgjerrig på å prøve ut litt snart. Men jeg begynner å lure på om hun bare strekker lina litt for å holde meg varm? Jeg vil på mange måter si at hun er verdt å vente på. Helt utrolig flott utseende messig og morsom å være sammen med. Litt for fin kropp til å bare se ikke røre. Samtidig som det selvfølgelig tenner meg med tanken på at jeg ville blitt den første. Noen her som har noen innspill på denne situasjonen? Hvor lang tid bør jeg gi det? Anonymkode: a6916...534 Gjør det slutt så hun kan få en som fortjener henne. 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #11 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Normalt sett ville jeg sagt at hvis dere ikke har pult i løpet av tre dater er hun egentlig ikke så interessert i deg. Jenter lager regler for menn de ikke er så keen på, og bryter de samme reglene for menn de er keen på. Men siden hun her er kristen, og har til og med brutt ut av en sekt, vil jeg anta hun har vært konsekvent når det gjelder dette, at dette ikke er en regel hun har innført for deg, etter å ha kjørt en annen linje for andre menn før. Derfor ville jeg gitt henne god tid, type helt frem til du er sikker på at du liker henne på andre måter også, og vil være et par. Hva du gjør i mellomtiden er selvsagt din business. Så lenge dere ikke har sex er det ikke moralsk falt av deg å ha sex med andre i mellomtiden. Anonymkode: 61465...46c Ja, det er det jeg er vant til fra tidligere. Men hun virker veldig interessert når hun vil møtes såpass ofte. Sender meg alltid melding hvis hun har fri om vi skal finne på noe. Anonymkode: a6916...534
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #12 Skrevet 23. mars 2022 nisselue skrev (2 minutter siden): Gjør det slutt så hun kan få en som fortjener henne. Jeg sier jo ikke alt dette til henne. Jeg har veldig respekt for henne og måten hun lever på. Men dette er helt nytt terreng for meg som mann så da er jeg vel ikke verdens jævligste person som spør anonymt på et nettforum? Anonymkode: a6916...534 2
Silva Pluvialis Skrevet 23. mars 2022 #13 Skrevet 23. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 21.47): Har truffet en dame i over en måned nå. Har sett hverandre hver helg pluss noen ukedager. De første gangene var hun veldig opptatt av å møtes på typ offentlige steder. Sist helg kom hun hjem til meg, og jeg håpet selvfølgelig at det skulle løsne litt på den fronten, men det ble en kald dusj utpå kvelden. Hun er noen år yngre enn meg, kommer fra en kristen familie og har delvis brutt ut av den sekten som hun vokste opp i. Så mye av forklaringen på hvorfor hun holder igjen ligger nok her. Sist hun var hos meg kom vi litt inn på emnet. Hun fortalte at hun synes "sex" er veldig spennende og at hun er nysgjerrig på å prøve ut litt snart. Men jeg begynner å lure på om hun bare strekker lina litt for å holde meg varm? Jeg vil på mange måter si at hun er verdt å vente på. Helt utrolig flott utseende messig og morsom å være sammen med. Litt for fin kropp til å bare se ikke røre. Samtidig som det selvfølgelig tenner meg med tanken på at jeg ville blitt den første. Noen her som har noen innspill på denne situasjonen? Hvor lang tid bør jeg gi det? Anonymkode: a6916...534 Ganske lang tid. Dere har kjent hverandre i en måned. Det er ikke lenge. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 2
norw Skrevet 23. mars 2022 #14 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Shit, vil du virkelig pule en jomfru? Så sykt stress, du må jo virkelig prestere og gi henne en magisk opplevelse. Knotete og klein førstegangssex kommer til å skremme henne vekk kjapt og du kommer alltid til å bli husket som «han derre jeg ikke husker navnet på som var dårlig i senga men jaja fikk unnagjort første pulings». Anonymkode: c13ac...6f7 Trenger ikke å være så "magisk". Jeg ville ikke takket nei til en jomfru.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #15 Skrevet 23. mars 2022 Menn ass. Puling puling puling. Er alt de klarer å tenke på. Anonymkode: 1643c...141 4
Trolltunge Skrevet 23. mars 2022 #16 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bra du sier! Jeg er jo godt oppi tjueåra og ikke vant til å vente på denne måten. Men jeg har tenkt at det sikkert er noen damer som trenger litt mer tid. Og hun sier jo at hun er nysgjerrig så det virker som hun har begynt å tenke tanken. Synes igrunnen at det bare gjør henne mer spesiell og sjarmerende. Anonymkode: a6916...534 Hun tenker helt sikkert mye på det, men for oss som ikke har det i oss å hoppe i slikt så lett er det en vei å gå fra å ha lyst til å være klar for det. Jeg har hørt at jeg har vært verdt å vente på. De beste tingene er gjerne det. Verdt å vente på. 😄 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #17 Skrevet 23. mars 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Ganske lang tid. Dere har kjent hverandre i en måned. Det er ikke lenge. Til sammenligning har jeg truffet en fyr siden i høst. Det er sikkert et halvt år siden vi begynte å gjøre ting bare oss to. Vi har dratt ut for å spise, spilt bowling og gått tur med hunden. Ingen har nevnt sex så mye som en eneste gang. Takk for svar! Kan jeg spørre om det er du som holder mest igjen? Anonymkode: a6916...534
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #18 Skrevet 23. mars 2022 Vær obs på denne jenta, TS. Det kan høres ut som hun er tungpult. Anonymkode: e5ac1...db2 1
norw Skrevet 23. mars 2022 #19 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Normalt sett ville jeg sagt at hvis dere ikke har pult i løpet av tre dater er hun egentlig ikke så interessert i deg. Jenter lager regler for menn de ikke er så keen på, og bryter de samme reglene for menn de er keen på. Men siden hun her er kristen, og har til og med brutt ut av en sekt, vil jeg anta hun har vært konsekvent når det gjelder dette, at dette ikke er en regel hun har innført for deg, etter å ha kjørt en annen linje for andre menn før. Derfor ville jeg gitt henne god tid, type helt frem til du er sikker på at du liker henne på andre måter også, og vil være et par. Hva du gjør i mellomtiden er selvsagt din business. Så lenge dere ikke har sex er det ikke moralsk falt av deg å ha sex med andre i mellomtiden. Anonymkode: 61465...46c Dealbreaker, dumpegrunn, ikke noe å vurdere engang om man ser for seg et kjæresteforhold med denne dama. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå