Gå til innhold

Lukker øynene mens jeg runker og suger...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han gjør det og vi har ikke blitt ordentlig kjent enda. Er det fordi han nyter? Han tar på puppene mine imens da. 

Merket det tok litt tid før han ble stiv, men når først han ble det så gikk det veldig veldig kjapt. Tennes han av meg? Dere må nesten svare dere menn... 

Anonymkode: 5b1fa...bdc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel akkurat samme til dere damer som lukker øynene når dere har sex med en mann. 

AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (25 minutter siden):

Det er vel akkurat samme til dere damer som lukker øynene når dere har sex med en mann. 

Ja, men hva tenker du når en mann gjør det? Jeg kan gjerne lukke de og nyte. Men liker å ha litt blikk-kontakt også. Siden det gikk for han rimelig kjapt, altså 30 sek ca, gjorde jeg det riktige? Eller fordi han er tent på meg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men hva tenker du når en mann gjør det? Jeg kan gjerne lukke de og nyte. Men liker å ha litt blikk-kontakt også. Siden det gikk for han rimelig kjapt, altså 30 sek ca, gjorde jeg det riktige? Eller fordi han er tent på meg? 

En mann tenker aldri de negative tankene ei dame tenker. Hva, for om og at osv. er helt utenfor vårt tankesett. Har vi sex med ei dame er det stor sanssynlighet for at vi liker henne selv om hun har ei valke eller ennda værre ei kvise som er synlig. Vi finner ingen unnskyldninger for å rakke ned på oss selv for å ødelegge det fine vi kan ha sammen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

En mann tenker aldri de negative tankene ei dame tenker. Hva, for om og at osv. er helt utenfor vårt tankesett. Har vi sex med ei dame er det stor sanssynlighet for at vi liker henne selv om hun har ei valke eller ennda værre ei kvise som er synlig. Vi finner ingen unnskyldninger for å rakke ned på oss selv for å ødelegge det fine vi kan ha sammen.

Dette stemmer aldeles ikke. Prestasjonsangst kommer av slike tanker. 

TS: Ja, han nyter bare. Ut fra det du skriver så tror jeg han både er tent på deg og at du gjorde det "riktig".

Anonymkode: c7e03...706

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden):

Det er sant :) Går ut ifra at voksne menn rundt 40år liker dama de har sex med og som han fingrer ? Jeg er yngre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS: Ja, han nyter bare. Ut fra det du skriver så tror jeg han både er tent på deg og at du gjorde det "riktig".

Så bra, takk😍 Var første gang dette og han får vel litt prestasjonsangst også tenker jeg? Jeg forstår han og blir ikke sur om han lukker øynene. Virket som han måtte konsentrere seg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser du ikke har helt klart hva prestasjonsangst er ihvertfall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han gjør det og vi har ikke blitt ordentlig kjent enda. Er det fordi han nyter? Han tar på puppene mine imens da. 

Merket det tok litt tid før han ble stiv, men når først han ble det så gikk det veldig veldig kjapt. Tennes han av meg? Dere må nesten svare dere menn... 

Det er helt naturlig å lukke øynene når jeg kjenner noe deilig, sånn tror jeg det er for de fleste.. Bruk heller det som et sikkert tegn på at du gjør det riktig.. men vanligvis gir jeg godlyder også, men er litt taus når du ikke treffer riktig. Det er igrunn smart, for da har du full kontroll over hva som er deilig og ikke.. Dette er igrunn et grunnleggende tips, som forenkler sexen uten for mye babbel eller usikkerhet🙏 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (12 minutter siden):

Det er helt naturlig å lukke øynene når jeg kjenner noe deilig, sånn tror jeg det er for de fleste.. Bruk heller det som et sikkert tegn på at du gjør det riktig.. men vanligvis gir jeg godlyder også, men er litt taus når du ikke treffer riktig. Det er igrunn smart, for da har du full kontroll over hva som er deilig og ikke.. Dette er igrunn et grunnleggende tips, som forenkler sexen uten for mye babbel eller usikkerhet🙏 

@BamseklemmerTakk for svar🤗 Tror nok det er sånn også. 

Kan du svare meg på hva du tenker om han holder litt tilbake? Han er interessert og vil møtes igjen. Men holder litt tilbake, kanskje for å holde på spenningen? Ikke hoppe i det med ei gang, eller er han redd for å såre seg selv? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (54 minutter siden):

Han stunnet da jeg begynte å suge han. ... 

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Dette.

Jeg lukker også øynene når det er godt☺

Tror nok det er ganske normalt☺

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

@BamseklemmerTakk for svar🤗 Tror nok det er sånn også. 

Kan du svare meg på hva du tenker om han holder litt tilbake? Han er interessert og vil møtes igjen. Men holder litt tilbake, kanskje for å holde på spenningen? Ikke hoppe i det med ei gang, eller er han redd for å såre seg selv? 

Hmm, jeg vet igrunn for lite om han.. forresten, det er kun han som kan svare på hva han tenker og gjør.

Men jeg kan gi deg enda et grunnleggende godt tips.. som  gir svar på det du lurer på, og det er at dere prater sammen. Å prate sammen er først og fremst veldig lærerikt og koselig, det gjør at dere blir fortere kjent, slipper å tvile og være usikker, det gir bedre sex, og lettere å ønske seg ting, og ikke minst får bedre erfaring. 

At han holder tilbake kan være at han er beskjeden, eller føler han har lite erfaring. Og kanskje syntes han det var en smule flaut å komme for fort? Han er iallefall interessert og vil møtes igjen. Det er igrunn det som teller mest for deg akkurat nå.. Og ikke tenk så mye på det han gjorde. Start heller på nytt, snakk sammen.. Jeg har stor tro på at klarer deg godt, fortell han i det minste hvor viktig det er å prate ut om ting🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han stunnet da jeg begynte å suge han. ... 

Oooh, ja hvem gjør ikke det? Jeg kan ofte bli rørt, for det er så fantastisk deilig å ha sex med noen jeg er glad i😇

Skrevet
flusa skrev (38 minutter siden):

Dette.

Jeg lukker også øynene når det er godt☺

Tror nok det er ganske normalt☺

Jo det er viktig å vise og være ærlig på kroppsspråk og lyd.

Godt ja! Neste nivå er jo når det blir så godt at øynene ruller bakover? Det er vel da man er i himmelen og taus som en østers.. er det ikke det da?😁

Skrevet

Fordi han gjør akkurat det samme som jeg gjør, antar jeg at det er normalt. 🤔

Liker å ta på puppene når hun runker, kan også lukke øynene når jeg nyter. 

At det tar en stund før han blir stiv trenger ikke bety noe negativt. 

AnonymBruker
Skrevet
Bubo skrev (3 timer siden):

Fordi han gjør akkurat det samme som jeg gjør, antar jeg at det er normalt. 🤔

Liker å ta på puppene når hun runker, kan også lukke øynene når jeg nyter. 

At det tar en stund før han blir stiv trenger ikke bety noe negativt. 

Det han gjør også. Ta på puppene og nyte med lukket øyne. Igrunnen da man får det rette fokuset :)

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Oooh, ja hvem gjør ikke det? Jeg kan ofte bli rørt, for det er så fantastisk deilig å ha sex med noen jeg er glad i😇

Ja men noen menn er litt kalde til å begynne med. Jeg syntes nesten han var mer på hugget før vi traff hverandre, nå er det jeg. Han vet hvor han har meg nå, han vet jeg liker han - så kanskje derfor? 

Kan være han er litt beskjeden ja. Han er ikke veldig glad i øyekontakt 😂

AnonymBruker
Skrevet

De ser for seg en helt annen dame. Gjerne ei de synes er råsexy, men som de av årsaker ikke kan få. Hadde de tenkt på deg hadde øynene vært åpne og de hadde begjært deg.

Anonymkode: 143a1...2f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De ser for seg en helt annen dame. Gjerne ei de synes er råsexy, men som de av årsaker ikke kan få. Hadde de tenkt på deg hadde øynene vært åpne og de hadde begjært deg.

Anonymkode: 143a1...2f2

Det er helt individuelt. Når man er nyforelsket eller prøver noe for første gang, (som man lenge har ventet på) så tviler jeg på at andre damer i hodet er bedre, hvorfor skulle de toppes.? Føler meg faktisk såpass sexy for han. ;) ts 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...