Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg fikk positiv clearblue digital 16. Mars som viste gravid 1-2 uker (for en uke siden i dag). Har vært overlykkelig frem til i dag, da det spottet litt i morgest, og det har bare økt på utover dagen. Nå er det nesten som en vanlig menstruasjon, med rødt friskt blod.. Dette kan vel ikke være noe annet enn en SA? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan dessverre høres ut som en kjemisk graviditet/veldig tidlig spontanabort.. Jeg gikk gjennom det samme i høst - hadde positiv digital test en torsdag og onsdagen etter begynte jeg å blø, mer enn en menstruasjon og med forferdelige kramper.. Gikk over etter 3-ish dager. Føler med deg ♥️ Fertilitetsklinikken anbefalte meg å ta ny graviditetstest etter ca en uke for å sjekke at HCG var borte fra kroppen min, men det var ingen kontroller av noe slag. Jeg testet daglig og så at streken på strimlene ble svakere og svakere..  Jeg ble gravid igjen to måneder etter, hvis det kan være noe trøst..♥️ 

Skrevet
yeti92 skrev (9 timer siden):

Det kan dessverre høres ut som en kjemisk graviditet/veldig tidlig spontanabort.. Jeg gikk gjennom det samme i høst - hadde positiv digital test en torsdag og onsdagen etter begynte jeg å blø, mer enn en menstruasjon og med forferdelige kramper.. Gikk over etter 3-ish dager. Føler med deg ♥️ Fertilitetsklinikken anbefalte meg å ta ny graviditetstest etter ca en uke for å sjekke at HCG var borte fra kroppen min, men det var ingen kontroller av noe slag. Jeg testet daglig og så at streken på strimlene ble svakere og svakere..  Jeg ble gravid igjen to måneder etter, hvis det kan være noe trøst..♥️ 

Tusen takk for svar ❤️ det er så nedtur, men faktisk trøst å høre andre sine historier, og ikke minst å høre at du ble gravid så fort igjen ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...