AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg er 36år og etter relativt stort vekttap i kombinasjon med dårlig pleie av huden i sola har jeg fått mye rynker, linjer og overskuddshud i ansiktet. Har vært på konsultasjon på en klinikk, som anbefaler meg fillers for å løfte ansiktet. Det er snakk om ved øret og kinnbein, og hake. Mulig også under øynene hvis jeg ønsker noe mer etter man ser resultatet av det første. Er det noen som har erfaring med dette de vil dele? Hvor ofte må dere fylle på? Leser at fillers gjør rynkene verre når fillersen går ut, stemmer dette? Anonymkode: 53cea...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Del Skrevet 23. mars 2022 Ikke dette du spør etter, men mot rynker anbefaler jeg MicroNeedling. Jeg tar 6 behandlinger i den mørke tiden av året, med 4 uker imellom. Anonymkode: 0fb98...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Del Skrevet 23. mars 2022 Ikke gjør det. Du er bare 36 år og det er bedre å bare drite i det. Anonymkode: 903be...5b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke dette du spør etter, men mot rynker anbefaler jeg MicroNeedling. Jeg tar 6 behandlinger i den mørke tiden av året, med 4 uker imellom. Anonymkode: 0fb98...6f7 Hjelper det mot rynker som allerede er der, eller mer forebyggende? Anonymkode: 53cea...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Del Skrevet 23. mars 2022 Du skal bruke mye fillers for å klare å løfte ansiktet! Det må vedlikeholdes og vil bli veldig dyrt i lengden. Har tatt ved øret/tinningen en gang, det hadde forsåvidt effekt, men var svindyrt og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen, da fordi tanken av å ha filler i tinningsområde i tilfelle komplikasjoner ikke føles helt greit. Den ene seansen kostet da 7000,- og det er vel enda dyrere nå da prisene har gått opp med 25%. Eneste som kan «løfte» ansiktet er vel en ansiktsløftning… tenker jeg går for det om en 10 års tid fremfor å fylle hele ansiktet med filler som uansett vil måtte vedlikeholdes jevnlig. Anonymkode: f7367...30a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #6 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal bruke mye fillers for å klare å løfte ansiktet! Det må vedlikeholdes og vil bli veldig dyrt i lengden. Har tatt ved øret/tinningen en gang, det hadde forsåvidt effekt, men var svindyrt og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen, da fordi tanken av å ha filler i tinningsområde i tilfelle komplikasjoner ikke føles helt greit. Den ene seansen kostet da 7000,- og det er vel enda dyrere nå da prisene har gått opp med 25%. Eneste som kan «løfte» ansiktet er vel en ansiktsløftning… tenker jeg går for det om en 10 års tid fremfor å fylle hele ansiktet med filler som uansett vil måtte vedlikeholdes jevnlig. Anonymkode: f7367...30a Takk for svar Ja det er kjempedyrt!! Er så sint på meg selv for at jeg ikke har tatt bedre vare på huden min! 😭 Husker du hvor lenge effekten satt hos deg den gangen? Anonymkode: 53cea...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar Ja det er kjempedyrt!! Er så sint på meg selv for at jeg ikke har tatt bedre vare på huden min! 😭 Husker du hvor lenge effekten satt hos deg den gangen? Anonymkode: 53cea...c63 Temporalfilleren sitter fortsatt i tror jeg…er vel 5 år siden nå. Mulig det er forskjell på type filler. Har tatt leppefiller, den er helt borte nå etter 2 år. Hvis du velger å gå for filler MÅ du gå til en autorisert behandler! Ønsker deg lykke til Anonymkode: f7367...30a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #8 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg har også gått ned en del i vekt, er 32 og har nettopp tatt fillers for første gang. Jeg sliter mest med at jeg får svakt marionette-linjer/bulldog-kinn som får meg til å se litt sliten ut, og jeg har også naturlig tilbaketrukket hake som får meg til å se veldig rundt ut i ansiktet. Nå har jeg tatt fillers I hake, marionettelinja og i leppene og ser SÅ mye mer opplagt ut. Skal også vurdere under øyene men må fordele kostnadene litt. Har nå 0,25 ml i marionettene, 0,5 i hake og 1 ml fordelt i leppene. Begge disse bildene er tatt med sidelys med 2-3 dagers mellomrom, men det er litt hardere skygge på det første bildet. Leppene har også gått ned litt da de fortsatt er hovne på bildet. De ser ikke like "sprengt" ut nå men litt mer naturlig. Jeg er utrolig fornøyd, synes jeg ser mye smalere ut også, men skal fylle litt mer i haka. Synes ihvertfall jeg ser mye mindre sliten ut 😊 Anonymkode: 278d8...69d 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #9 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har også gått ned en del i vekt, er 32 og har nettopp tatt fillers for første gang. Jeg sliter mest med at jeg får svakt marionette-linjer/bulldog-kinn som får meg til å se litt sliten ut, og jeg har også naturlig tilbaketrukket hake som får meg til å se veldig rundt ut i ansiktet. Nå har jeg tatt fillers I hake, marionettelinja og i leppene og ser SÅ mye mer opplagt ut. Skal også vurdere under øyene men må fordele kostnadene litt. Har nå 0,25 ml i marionettene, 0,5 i hake og 1 ml fordelt i leppene. Begge disse bildene er tatt med sidelys med 2-3 dagers mellomrom, men det er litt hardere skygge på det første bildet. Leppene har også gått ned litt da de fortsatt er hovne på bildet. De ser ikke like "sprengt" ut nå men litt mer naturlig. Jeg er utrolig fornøyd, synes jeg ser mye smalere ut også, men skal fylle litt mer i haka. Synes ihvertfall jeg ser mye mindre sliten ut 😊 Anonymkode: 278d8...69d Åå takk for svar! Dette var så nyttig!! 😍Resultatet ditt er superfint, du er jo nydelig!! 😍 Jeg har mer «heng» enn deg, mer løs hud, men håper det kan hjelpe mye for meg også! Hva betalte du for det du fikk denne gangen? Og fikk du blåmerker etterpå? Anonymkode: 53cea...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Åå takk for svar! Dette var så nyttig!! 😍Resultatet ditt er superfint, du er jo nydelig!! 😍 Jeg har mer «heng» enn deg, mer løs hud, men håper det kan hjelpe mye for meg også! Hva betalte du for det du fikk denne gangen? Og fikk du blåmerker etterpå? Anonymkode: 53cea...c63 Så bra jeg kunne bidra! Prisen var 4000 kr per ml restylane, men fordi jeg tok 2 ml til samme så betalte jeg 7250 kr totalt. Litt mindre på flere ml altså. Jeg ble ganske blå på leppene ja, hadde ikke forberedt meg så godt på det 😬 hadde hjemmekontor de første to dagene, og brukte leppestift når jeg kom på kontoret. Ble også blå rundt stikket på haka, men lite rundt munnvikene/marionettene. Litt rødt bare, som en kvise. Nå er det 5 dager siden og det ser sånn her ut, så det har heldigvis gått fort nedover 😊 Anonymkode: 278d8...69d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra jeg kunne bidra! Prisen var 4000 kr per ml restylane, men fordi jeg tok 2 ml til samme så betalte jeg 7250 kr totalt. Litt mindre på flere ml altså. Jeg ble ganske blå på leppene ja, hadde ikke forberedt meg så godt på det 😬 hadde hjemmekontor de første to dagene, og brukte leppestift når jeg kom på kontoret. Ble også blå rundt stikket på haka, men lite rundt munnvikene/marionettene. Litt rødt bare, som en kvise. Nå er det 5 dager siden og det ser sånn her ut, så det har heldigvis gått fort nedover 😊 Anonymkode: 278d8...69d Det ble superfint! Veldig gøy å se! Hvor lenge skulle virkningen sitte ved kinnet og haken? 😃 Og var det vondt å få stikkene i kinn og hake? Anonymkode: 53cea...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #12 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ble superfint! Veldig gøy å se! Hvor lenge skulle virkningen sitte ved kinnet og haken? 😃 Og var det vondt å få stikkene i kinn og hake? Anonymkode: 53cea...c63 Takk, er veldig fornøyd 😊 det er så individuelt hvor lenge det varer. I starten må man nok fylle på oftere, også varer det lengre etter hvert. Kanskje 4-6 mnd første gang og hver 8-12 etter hvert? Jeg synes ikke det var veldig vondt, fikk bedøvelseskrem. Kjente det ja, men ingen krise. Anonymkode: 278d8...69d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #13 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk, er veldig fornøyd 😊 det er så individuelt hvor lenge det varer. I starten må man nok fylle på oftere, også varer det lengre etter hvert. Kanskje 4-6 mnd første gang og hver 8-12 etter hvert? Jeg synes ikke det var veldig vondt, fikk bedøvelseskrem. Kjente det ja, men ingen krise. Anonymkode: 278d8...69d Da jeg var på konsultasjon sa dem at man trenger påfyll etter ett år. Tenkte for meg selv at det var for godt til å være sant 😅 Redd jeg må gjøre det hvert halvår, for da blir det dyrt! Tror jeg må opp i omtrent 10 000kr for alt hver gang isåfall. Skal du mer ned i vekt nå? De sa også at jeg burde vente med fillers til jeg har nådd ønsket vekt. Jeg har igjen 2-3kg, men er så fristet til å gjøre det nå, spesielt etter å ha sett dine resultater 😫🥰 Anonymkode: 53cea...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #14 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Da jeg var på konsultasjon sa dem at man trenger påfyll etter ett år. Tenkte for meg selv at det var for godt til å være sant 😅 Redd jeg må gjøre det hvert halvår, for da blir det dyrt! Tror jeg må opp i omtrent 10 000kr for alt hver gang isåfall. Skal du mer ned i vekt nå? De sa også at jeg burde vente med fillers til jeg har nådd ønsket vekt. Jeg har igjen 2-3kg, men er så fristet til å gjøre det nå, spesielt etter å ha sett dine resultater 😫🥰 Anonymkode: 53cea...c63 Jeg tror nok en gang i året er litt usannsynlig de første gangene ihvertfall, men det kommer nok an på hvordan kroppen oppløser det. Kan hende jeg skal ned litt til fram til sommeren, vi får se 😊 det er uansett ikke noe jeg tenker på da jeg regner med å måtte fylle på igjen innimellom uansett. Anonymkode: 278d8...69d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #15 Del Skrevet 28. mars 2022 Klinikken sier dette for å tjene penger og ikke fordi du faktisk trenger det. Spander på deg heller en frisørtime med massasje, og nye klær! Anonymkode: 95273...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrippeL Skrevet 5. april 2022 #16 Del Skrevet 5. april 2022 Hei! Kan jeg spør hvilken klinikk du var på? Det så veldig bra ut med litt fillers i haken 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #17 Del Skrevet 5. april 2022 Jeg hat tatt filler dvs juvaderm voluma i de stedene du nevnte. Brukte 8 ml. Har ikke løs hud eller rynker enda men volumtap med de berømte hengekinnene som får en til å se sliten ut. Ble fornøyd, resultatet ble meget naturlig, men syntes det var nokså dyrt. Vurderer trådløft etterhvert. Må ta refill etter 1 år, men trenger da kanskje ikke så mye som 8 ml. Skal visst vare opp til 18 mnd, men individuelt hvor hurtig det brytes ned. Anonymkode: 64b73...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #18 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg hat tatt filler dvs juvaderm voluma i de stedene du nevnte. Brukte 8 ml. Har ikke løs hud eller rynker enda men volumtap med de berømte hengekinnene som får en til å se sliten ut. Ble fornøyd, resultatet ble meget naturlig, men syntes det var nokså dyrt. Vurderer trådløft etterhvert. Må ta refill etter 1 år, men trenger da kanskje ikke så mye som 8 ml. Skal visst vare opp til 18 mnd, men individuelt hvor hurtig det brytes ned. Anonymkode: 64b73...a0d Tusen takk for info 👏🏻 Når tok du dette? Anonymkode: 53cea...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå