Gå til innhold

Kjole med eller uten slep?

Tussilago

Anbefalte innlegg

Jeg har en Demetrios kjole med avtagbart slep. Det er ganske langt. Har hørt av andre at man ikke klarer å ta av seg slepet utover kvelden fordi man føler seg så fin med... Men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen min har litt slep 0,5-1 meter. Syntes det "gjorde" kjolen:-) Det ble da mer en brudekjole enn en vanlig finkjole... Skal også ha slør, tror det blir langt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å finne en kjole uten slep, men synes det er vanskelig. Det ser ut som om de fleste kjoler har slep. Jeg tror heller ikke jeg vil ha slør. Jeg skal gifte meg borgelig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skal også ha langt slep og langt slør. På slepet er det en hempe jeg kan ha rundt hånden for å bære slepet. Er egentlig litt ulikt meg å velge slep og slør, men som også andre har kommentert, man er jo (forhåpentligvis!!!!) brud bare en gang i livet, og da kan man godt "ta den helt ut" syns jeg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet den perfekte kjolen for meg. På en brudesalong som heter Amor her i byn. Den har rimelig langt slep. Men jeg syns det gjorde nesten halvparten av kjolen. Men det er jo opptil hver enkelt da:D

Bak på kjolen er det en liten hempe,en ser den ikke engang,der kan en henge opp slepet. Og da var kjolen like nydelig!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha langt slør. Kjolen har et lite slep. Selv om det ikke er noe langt slep, så syr de inn en hempe jeg kanha rundt håndleddet, slik at det skal se fint ut når vi danser vals! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjole har slep. Jeg syns det er så fint med slep at jeg i tillegg skal ha et avtagbart slep utenpå (langt) som jeg skal ha på i kirken og hos fotograf. Etterpå tar jeg dette av og har et lite slep på selve kjolen som jeg har resten av kvelden. For meg var slep en forutsetning. Så ikke på kjoler uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg har kjole med tja 2m slep kanskje...og skal ha slør som går utenfor der igjen....jeg synes at kjoler med slep er finest....

Lykke til med leting:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt slep. Tenkte lite på dette da jeg prøvde kjoler, og valgte rett og slett den jeg likte best!!

Prøvde mange kjoler med avtagbare slep og de var nydelige både med og uten slepet =) ...Men ta det du synes er finest og passer best til deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er snakk om en kveld i hele mitt liv, så jeg ser ikke det store problemet med slep. Tror jeg skal holde ut den ene kvelden. Hadde det derimot vært snakk om en kjole jeg skulle bruke ofte, hadde jeg forstått problemstillingen.

Peronlig har jeg valgt en kjole med avtagbart slep, men jeg tviler på at jeg kommer til å ta det av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Jo jeg har funnet en kjole, men jeg kan bytte kjole hvis jeg vil bare det er i samme salongen, det er derfor jeg er så usikker nå.

Ser at det er noen som skriver at det er jo bare for denne ene kvelden og det er jo sant, så jeg får se hva jeg gjør, dette er ikke lett.

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen jeg skal ha finnes både med og uten slep, men for meg var ikke slep noe alternativ. Dette fordi jeg skal ha utendørs vielse og mottagelse, og synes det passer litt dårlig da. Men jeg har chiffonskjørt utenpå selve kjolen, og det er litt lenger enn kjolekanten og går helt, helt til gulvet uten at jeg snubler i det foran. Og så skal jeg ha langt chiffonslør (til gulvet).

Tror det blir fint. 2 uker igjen i dag!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen

Jeg skal ikke ha slep. Synes det blir for voldsomt for meg. Skal ikke ha slør heller, av samme grunn.

Arwen1212[ Dette Innlegg er endret av: Arwen den 2002-03-12 20:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...