AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg har trent ca et år og bruker 10kg manualer. Jeg pleier å gjøre dem stående, både vanlige og det som kalles hammercurls, bruker 10kg på begge. Ca 10 reps også. Er det bra vekt? Jeg pleier også noen ganger å kjøre curls med vanlig knebøystang som veier 20kg, ca 10 reps. Har ikke noe særlig synlige biceps, men vil ha stramme og litt definerte armer. Anonymkode: ebcfc...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. mars 2022 #2 Del Skrevet 24. mars 2022 Om det er en bra vekt for deg vet jo ikke vi. Det kommer helt an på hvor sliten du blir i armene av det. Selv løfter jeg vekter som er så tunge at jeg ikke klarer mer enn 8 reps. Den siste reppen skal være omtrent umulig å gjøre imo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Del Skrevet 24. mars 2022 Hva som er tungt er individuelt. Det kommer an på høyde, vekt, kjønn, hvor lenge du har trent og hvordan du har trent. Jeg tar 9-10 kg avhengig av dagsform, tar da fire runder med ti reps per. Er ca. 160 høy, 60 kilo og har kun trent i noen måneder, men har tydeligvis anlegg for å bygge muskler da jeg har doblet vekta siden jeg startet. Anonymkode: d776a...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 25. mars 2022 #4 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg synes det høres ok ut. Men du bør heller ha fokus på å øke. Bytt mellom feks 5 og 8 reps. Når 8 går lett legger du på, og reduserer til 5 reps. Helt til du klarer 8 med den nye vekten, da øker du igjen vekt og går tilbake til 5 reps. Kanskje finner du andre intervaller med reps som passer deg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Del Skrevet 1. april 2022 Jeg har netopp begynt med biceps triceps bruker kun 4 kg enda. Da er musklene slitne etter 4 sett. Øker på annen hver uke. men er generer svakere arm enn bein da Anonymkode: deec3...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Del Skrevet 1. april 2022 12kg manualer, tre sett og 8-10 repetisjoner, kan nok snart øke til en manual større. Anonymkode: 69336...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #7 Del Skrevet 10. april 2022 14 kg, tre sett, 8-10 rep. K, 34 år, 170 kg, 78 kg. Anonymkode: aeb71...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå