Gå til innhold

Veske fra Fjellreven

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har det og vil si om de er fornøyd? Brukes det av folk under 30? Føler det bare er nesten pensjonistene som har.

Er lei av å ha ryggsekk hvis jeg skal noe etter jobb fordi må ha med PC. Så vurderer veske fra fjelllreven så jeg kan ta den på ryggen om jeg handler eller må ha hendene fri, men bære som veske ellers. 

Hva tenker KG om en slik veske til hverdagsbruk? https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-totepack-no-1-veske/

Anonymkode: b14c8...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker den som matpakke veske på jobb. bruker den ikke som ryggsekk men tror den har en kvalitet som varer evig om du tar vare på den, kan brukes av begge kjønn å er tidløs men ikke nødvendigvis "inn"

veldig fornøyd

30+, mann i anleggsyrket. 

Anonymkode: 43077...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en sånn. Bruker den hele tiden og synes det er kjekt å kunne ta den på ryggen. 

Anonymkode: 7d2a5...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig glad i min men den er ikke veldig god til å bære tunge ting. Jeg har fraktet pc og handlet med den og da kan det være litt vrient å få like lange stropper. Man må fikle litt for å få den på plass på ryggen. Men den er fin og jeg er veldig fornøyd med min, kult at den både er veske og sekk.

Anonymkode: d491a...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig glad i min. Den er ikke veldig god å ha på rygge , men om pcn er liten er det inne noe problem å ha den over skulderen. 

Anonymkode: 08ced...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...