AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Eggløsning i løpet av helgen. Hatt samleie stort sett hver dag. Noe jeg kan gjøre for å øke mine sjanser? Anonymkode: b6ee3...032
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Er vel bare å prøve å spise og leve så sunt som mulig. Holde seg unna kaffe,alkohol, røyk, te, begrense sukkerinntak, husk å ta vitaminer og folat. Få nok søvn, prøv å ikke stresse (lettere sagt en gjort!). Er vel ikke så mye mer man gjøre naturlig? Anonymkode: 1dbdb...204
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 Den måneden det klaffet for oss (som garantert var helt tilfeldig) så gjorde jeg alt som føltes «rett» ut. Jeg unngikk å fryse (jeg er en frossen person) og brukte kun ull hele januaren 2020. Jeg spiste sunn mat! Prøvde å unngå stress, gjorde ting som gjorde meg glad for å holde meg opptatt. Unngikk forum, jeg ble hvertfall helt besatt! I tillegg bestilte jeg time til lege fordi jeg ønsket utredning på pcos om det ikke klaffet denne gangen heller, noe jeg tror hjalp litt på stresset. Anonymkode: d1df7...53d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 Ta multivitamin begge to. Tips herfra er å ta slimløsende hostesaft i uken før eggløsning og spise ananas etter eggløsning. Ha sex annenhver dag i den fertile uken. Lykke til! Anonymkode: 44480...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå