Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at dere ser mye på hvor rent andres hjem er? Jeg har ikke støv på hjernen selv, men har en svigermor som er kronisk. Huset vårt ser absolutt ikke ut som en svinesti, jeg liker å ha det ryddig og vasker og støvsuger huset 1-2 dager i uka avhengig av hva vi rekker (med full jobb og småbarn). Men føler jeg til enhver tid må ha det polert, i tilfelle svigermor stikker innom. Hun har sagt at hun er jo klar over at hun har støv på hjernen og at det ikke er normalt å vaske gulv hver dag. Men tror dere hun ser på støvlaget på listene våre etc.? Du som har støv på hjernen, bryr du deg kun om hvordan det ser ut hos deg selv eller titter du på andres hus også? 😛 

Anonymkode: 380fb...5ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Suzanne
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Er det sånn at dere ser mye på hvor rent andres hjem er? Jeg har ikke støv på hjernen selv, men har en svigermor som er kronisk. Huset vårt ser absolutt ikke ut som en svinesti, jeg liker å ha det ryddig og vasker og støvsuger huset 1-2 dager i uka avhengig av hva vi rekker (med full jobb og småbarn). Men føler jeg til enhver tid må ha det polert, i tilfelle svigermor stikker innom. Hun har sagt at hun er jo klar over at hun har støv på hjernen og at det ikke er normalt å vaske gulv hver dag. Men tror dere hun ser på støvlaget på listene våre etc.? Du som har støv på hjernen, bryr du deg kun om hvordan det ser ut hos deg selv eller titter du på andres hus også? 😛 

Anonymkode: 380fb...5ca

Nei, jeg bryr meg ikke om hvordan det ser ut hos andre. Det er kun "mitt støv" hjernen min er opptatt av, heldigvis.

Jeg ser imidlertid hvor "polert" jeg har det hjemme når jeg har vært hos andre (er på mye hjemmebesøk i jobben). 

Gjest Lunaris
Skrevet

Nei, ser ikke på andres rot og støv, men er det ikke støvsugd på en uke, ser jeg det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan se andres støv(men distraheres ofte av andre ting), men ser ikke ned på dem av den grunn. Jeg tenker at vi er forskjellige som i mange andre ting. Hvis det er veldig grisete synes jeg sannsynligvis synd på dem og regner med at de har et eller annet problem.

Anonymkode: 736ad...b65

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nei, jeg har MITT "støv på hjernen". Og jeg ser jo såklart at andre har støv, smuler, etc. hjemme - men dette er helt normalt og jeg henger meg ikke opp i det som jeg ville gjort hjemme. Mitt forhold til å vaske er som noens forhold til å gå tur, strikke, osv. Det er en fin måte å rydde litt i topplokket på :) Men er det skikkelig møkkete, lukter, og direkte uhygenisk så vil jeg jo heve ett øyenbryn, eller to..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om åssen andre har det. Som regel er det på en måte koselig med litt rot når jeg er borte og jeg tilbringer for lite tid der til at jeg tenker det er negativt. Det er bare hjemme og der jeg skal slappe av og bo og hele tiden ser selv som jeg er opptatt av må være rent og ryddig 

Anonymkode: ceef1...828

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke støv på hjernen hjemme eller hos andre, men legge merke til støv hos andre på badet når jeg bruker doen deres...

Anonymkode: 75bfa...8bd

AnonymBruker
Skrevet

For meg er hyppig støvtørking og tanken om rene overflater en stressreaksjon. Jo mer jeg stresser, jo mer vasker jeg. Hvis jeg er helt på randen av utslitthet, så blir det full nedvask.

Elsker å komme til folk som har en mer avslappet holdning til støv og rot. Helt utrolig deilig. Så lenge koppen jeg får kaffe i er sånn noenlunde ren, så bryr det meg katta hvor rent resten av huset er. 

Anonymkode: 92681...8c0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger godt merke til hvordan det er hos andre, men sier selvfølgelig ingenting. Det er ikke mitt hjem og jeg bryr meg ikke om hvordan andre har det hos seg selv. Men jeg personlig må ha det ryddig, rent og strøkent i mitt hjem for å trives og finne roen. Det er viktig for meg. Heldigvis liker jeg å rydde, organisere og vaske, så det er ikke et problem 

Anonymkode: 55a64...f40

AnonymBruker
Skrevet

Ja siden jeg har støv på hjernen i mitt eget hjem legger jeg merke til små detaljer i andres hjem ivertfall ikke når dem har små unger. Bryr meg ingenting om hvordan andre har det hjemme så lenge jeg slipper å bo med folk som ikke tørker flekker etter seg osv.

Anonymkode: 94e0a...153

AnonymBruker
Skrevet

Ja 🙈 

Anonymkode: d03e9...a7b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke støv på hjernen, men ser jo hvordan andre har det likevel, spesielt fingermerker, flekker, osv. Jeg skjønner hvem av mine venninner som må ha det strøkent og hvem som er avslappa. Selv er jeg rimelig avslappa, men vasker skikkelig før besøk.

Anonymkode: c0cdc...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...