Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kjæresten trenger å tenke på forholdet. Hvor lenge skal man la personen få tenke uten at man vet om forholdet er over eller ikke? Ingen kontakt, pusterom frem til personen kontakter deg når h*n er klar for det, for så å snakke om h*n vil gjøre det slutt eller ikke. Hvor lenge hadde dere holdt ut, uten å vite noe om hvilken vei det går eller når personen kontakter deg igjen?

Anonymkode: 9dc6b...abf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fortalte min samboer at vi trengte en pause. Hun var enig og jeg flytter ut. Tror vi har pause enda selv om dette var 6 år siden, har fortsatt kontakt og snakker sammen om alt annet enn vår «pause».

Anonymkode: c25f8...a86

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Når kjæresten trenger å tenke på forholdet. Hvor lenge skal man la personen få tenke uten at man vet om forholdet er over eller ikke? Ingen kontakt, pusterom frem til personen kontakter deg når h*n er klar for det, for så å snakke om h*n vil gjøre det slutt eller ikke. Hvor lenge hadde dere holdt ut, uten å vite noe om hvilken vei det går eller når personen kontakter deg igjen?

Anonymkode: 9dc6b...abf

Det er helt opp til deg hva du vil finne deg i. Du kan selv avslutte forholdet hvis du ikke gidder vente lengre. 

Anonymkode: bf239...913

• Liker 1
Skrevet

Jeg er utålmodig, så jeg ville gitt det max 2 uker. 

AnonymBruker
Skrevet

Pause er bare en feig måte å si at man vil gjøre det slutt på. Man trenger ikke pause fra en man virkelig bryr seg om, men for å prøve andre og potensielt bedre. Og er det ingen bedre så kan han til nød ta til takke med deg. 

Høres kjipt ut, og det er det. Det er ikke noe positiv tanker bak når noen ber om pause. Du fortjener bedre. Glem fjolset. 

Anonymkode: 4bf42...87d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pause er bare en feig måte å si at man vil gjøre det slutt på. Man trenger ikke pause fra en man virkelig bryr seg om, men for å prøve andre og potensielt bedre. Og er det ingen bedre så kan han til nød ta til takke med deg. 

Høres kjipt ut, og det er det. Det er ikke noe positiv tanker bak når noen ber om pause. Du fortjener bedre. Glem fjolset. 

Anonymkode: 4bf42...87d

Jeg tolker pause som at ingen er med noen andre, hverken sex, datingsider eller flørt. Derfor også max kort pause på 2 uker, for jeg synes ikke man kan ta andre av markedet over lang tid uten å faktisk date dem selv.

Skrevet

Pause = slutt i min verden. Er man så usikker på hva man vil, vet man det egentlig veldig godt. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...