Gå til innhold

Hva skjer med Tv2 og Altibox?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vurderer å ta et personlig abb på tv2 play og bruke tv2 play appen via Altibox  så lenge denne konflikten varer.
Kan jeg låne bort min konto til foreldre som også har mistet tv2 pga denne møkka konflikten?
Men kanskje ikke mulig at både jeg og dem bruker min innlogging på tv2 play appen hos Altibox?

Anonymkode: c6da6...3a1

Du må ha abonnement hos TV2. Mulig dere begge kan logge inn via hver sin altibox på tv2play app som ligger der, men hvis ikke så kan dere sikkert laste ned tv2play app på Tv’en. 

Anonymkode: 16a1f...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Altibox har ikke noe med TV2 å gjøre nå, så det går ikke an å bruke TV2 Play via Altibox. Skal du ha TV2 Play må du gå på TV2 sine egne sider og kjøpe abonnement av dem.

Anonymkode: 7f2ff...112

Tv2play app ligger fortsatt under strømmetjenester på Altibox, men abonnement må bestilles hos tv2. Måtte vi ikke det før og forresten?🤔 Vi har ihvertfall hatt abb lenge før konflikten…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tv2play app ligger fortsatt under strømmetjenester på Altibox, men abonnement må bestilles hos tv2. Måtte vi ikke det før og forresten?🤔 Vi har ihvertfall hatt abb lenge før konflikten…

Jeg sjekket i stad før jeg svarte og jeg har ikke TV2 Play i min oversikt på Altibox. Finner ikke snurten av TV2 der, verken under faste kanaler, valgfritt innhold eller betalt innhold. 

Kan det være forskjellig på mine sider på nettet og mobil? Jeg sjekket på mine sider hos altibox på nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sjekket i stad før jeg svarte og jeg har ikke TV2 Play i min oversikt på Altibox. Finner ikke snurten av TV2 der, verken under faste kanaler, valgfritt innhold eller betalt innhold. 

Kan det være forskjellig på mine sider på nettet og mobil? Jeg sjekket på mine sider hos altibox på nettet. 

Rart. Jeg får det opp under strømmetjenester, men kan ikke velges inn med poeng står det.

49A19713-9E0A-484A-84D8-062634B2D3B1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser på tv ikke nett/mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Rart. Jeg får det opp under strømmetjenester, men kan ikke velges inn med poeng står det.

49A19713-9E0A-484A-84D8-062634B2D3B1.jpeg

Jeg har ikke sjekket på TV'n, jeg sjekket bare mine sider på altibox.no

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du må ha abonnement hos TV2. Mulig dere begge kan logge inn via hver sin altibox på tv2play app som ligger der, men hvis ikke så kan dere sikkert laste ned tv2play app på Tv’en. 

Vet jeg må ha abb på tv2 via tv2 nå.
Problemet er at foreldre har 10 år gammel tv så de må se via tv2 appen på altibox dekoder og derfor jeg lurer på om innlogging der kan brukes av oss begge med samme konto.
Mine gamle foreldre vet ikke hva streaming osv betyr så de trenger at ting i hverdagen er så enkelt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vet jeg må ha abb på tv2 via tv2 nå.
Problemet er at foreldre har 10 år gammel tv så de må se via tv2 appen på altibox dekoder og derfor jeg lurer på om innlogging der kan brukes av oss begge med samme konto.
Mine gamle foreldre vet ikke hva streaming osv betyr så de trenger at ting i hverdagen er så enkelt som mulig.

Du må ha et familieabonnement hos TV2 Play, så dere kan se på flere skjermer samtidig.

Anonymkode: cea92...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette ender nok med at jeg må abonnere på Viaplay når denne konflikten er over… 🙈 Har brukt poengene mine på Viaplay, og der er både ER og The Good Wife = mine all time favorittserier!

Anonymkode: c821a...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter at TV 2 avsluttet samarbeidet med Altibox, har TV-kanalen mistet en av fem seere, ifølge nye tall.

Håper det holder seg sånn, håper folk fortsetter å boikotter TV2 og så håper jeg at Altibox og TV2 kommer til en enighet uten at Altibox må krype. Syns det er på tide at TV2 kryper litt nå. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om TV 2 utelukkende skal selge "full pakke" bestående av mange forskjellige produkter, i steden for å bare la kundene selv velge de produktene man faktisk er mest interessert i, så blir det gjerne sånn. 

Når det i tillegg er begrenset hvor mange ganger folk gidder å se på "Huskestue" i gjentatte repriser, så er det egentlig mye enklere å bare si nei takk til hele greia.      

Anonymkode: 94af0...c67

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
trioving skrev (36 minutter siden):

TV2 er tilbake på altibox. Med bare tre kanaler? Ser ut som TV2 måtte krype til korset.

Hvis jeg forsto det rett så blir det litt forandring. TV2 Play (som var grunnen til at jeg hadde TV2-pakka i ab.) er bare basis nå, med reklame. Og så sto det at TV2 Play filmer og serier ikke kan velges med poeng. 

Betyr dette at hvis vi vil ha TV2 Play uten reklame så må vi ha TV2 Play utenom Altibox? (Eller tolket jeg Q&A feil?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er vel heller altibox som tapte vil jeg si , vet mange bytter pga de ikke får med sport kanalene, jeg er glad jeg :) Men har tv2 play og ser der for jeg gidder ikke reklame :) Men bra for eldre og andre som ikke har tv2 play da, og er vel sikkert vanlig tv2, tv2 zebra og tv2 nyhetene som er viktigste for de

Anonymkode: 75179...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...