Gå til innhold

Lukter man etter sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man avgi lukt etter å ha hatt sex? Jeg spør, for jeg hadde et litt pinlig spørsmål forleden. Noen kommenterte at jeg luktet. Jeg hadde jo dusjet, men er det mulig at kroppen avgir dufter f.eks. gjennom huden hvis man gjennom et døgn har hatt sex flere ganger, dvs. med hans utløsning inni uten kondom? Jeg trodde ikke det. Forsøkte på google. Ser også at noen andre har spurt om noe lignende her inne uten å få noe presist svar.

Anonymkode: 20035...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har dusjet og brukt såpe/sjampo, da skal du normalt ikke lukte etterpå. Men hvis du fortsatt er så kåt at musa di smører, ja da kan du lukte. Menn kan oppfatte at du er kåt. Jeg kan også kjenne om jeg treffer en kvinne som er kåt. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått tømt ut all sæden og andre væsker før du dusjer? Kan fortsatt renne ut en god stund etterpå, så da kan det lukte litt... Bruk truseinnlegg og skift ofte... 

Anonymkode: 4d4f0...520

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bos43 skrev (6 minutter siden):

Hvis du har dusjet og brukt såpe/sjampo, da skal du normalt ikke lukte etterpå. Men hvis du fortsatt er så kåt at musa di smører, ja da kan du lukte. Menn kan oppfatte at du er kåt. Jeg kan også kjenne om jeg treffer en kvinne som er kåt. 

Nei herregud, det kan dere ikke. 

Anonymkode: fd9e8...68b

• Liker 13
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert bare tull, ja. Men kjæresten min har også sagt det der en gang, derfor lurer jeg når jeg hørte det igjen nå. Den gangen kjæresten min sa det, sa han at jeg "svettet oss". Han påsto at han kunne kjenne duften av huden min, som om kroppen avga lukt. Og nå sist hørte jeg noen som snuste ut i luften og sa at det ikke var noe tvil om hva jeg hadde gjort. Men jeg hadde dusjet, men denne gangen hadde kjæresten min kommet hjem etter et par måneder utenlands, og vi hadde mye sex gjennom natten. Men jeg dusjet jo og da trodde jeg ikke andre kunne kjenne lukt. Men det gir jo mening at man kan kjenne lukten av meg hvis jeg fortsatt er tent. Likevel rart.

Skrevet

Kan vel være at det lukter pga sæden som møter skjeden og skaper bakteriell vaginose.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan være du slipper ut noen feromoner, som ikke nødvendigvis "lukter" men som andre, spesielt menn plukker opp. Instinkter rett og slett. 

Anonymkode: bbb63...e0d

Skrevet

Man kan lukte at man har hatt sex ja selv om man har dusjet. Enkelte har ganske spesiell lukt som forsterkes ved blanding av andres kroppsvæsker og lukta går ikke bort selv om du har dusjet. Du må dusje gjerne flere ganger for at det skal skje. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kan man avgi lukt etter å ha hatt sex? Jeg spør, for jeg hadde et litt pinlig spørsmål forleden. Noen kommenterte at jeg luktet. Jeg hadde jo dusjet, men er det mulig at kroppen avgir dufter f.eks. gjennom huden hvis man gjennom et døgn har hatt sex flere ganger, dvs. med hans utløsning inni uten kondom? Jeg trodde ikke det. Forsøkte på google. Ser også at noen andre har spurt om noe lignende her inne uten å få noe presist svar.

Du, det der er bare noe lurerier, for at de tror du har hatt sex😅 For hvordan skulle de vite at du har hatt sex?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de så på humøret at du var glad og var sjalu og sa du luktet.

Anonymkode: 2e7c6...560

AnonymBruker
Skrevet

Hun ene på jobben lukter skikkelig kuk. Hun er 23 år og i sin beste alder. Fester mye. Vedder på at hun får sinnsykt mye kuk! Synes faktisk at hun lukter mest kuk på mandag. Da har hun sikkert knulla hele helga...

Anonymkode: f20e3...dd2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun ene på jobben lukter skikkelig kuk. Hun er 23 år og i sin beste alder. Fester mye. Vedder på at hun får sinnsykt mye kuk! Synes faktisk at hun lukter mest kuk på mandag. Da har hun sikkert knulla hele helga...

kan være dårlig hygiene. Ikke at sex avgir lukt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

kan være dårlig hygiene. Ikke at sex avgir lukt.

At hun knuller så mye at hun ikke rekker å dusje??

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At hun knuller så mye at hun ikke rekker å dusje??

kanskje hun gjorde det nettopp i pause.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det trenger ikke å lukte kuk, hun kunne like gjerne ha onanert. Kuk og fittesaft har samme lukt.. det eneste som hjelper mot lukt, er å vaske seg... eller klipe over nesa🤗

AnonymBruker
Skrevet
Bos43 skrev (52 minutter siden):

Så du bare spør kvinnene om de er kåte? 

Anonymkode: ed2ee...865

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lukter som regel bittelitt bæsj etter analsex, men jeg bryr meg ikke særlig om det. Typen vet at han staker i kloakk, liksom 🤷‍♀️

Anonymkode: 984ca...de3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Bamseklemmer said:

Det trenger ikke å lukte kuk, hun kunne like gjerne ha onanert. Kuk og fittesaft har samme lukt.. det eneste som hjelper mot lukt, er å vaske seg... eller klipe over nesa🤗

Går ikke med på at det er samme lukt! Kan kanskje vekke noen av de samme assosiasjonene umiddelbart, men i min nese er duften av kvinnekjønn enestående og likner ikke NOE annet. 

Anonymkode: e6cb8...ef7

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Går ikke med på at det er samme lukt! Kan kanskje vekke noen av de samme assosiasjonene umiddelbart, men i min nese er duften av kvinnekjønn enestående og likner ikke NOE annet. 

Nååh, si ikke det, sin egen fiselukt er jo best😅 neida, men vi smaker og lukter nesten det samme.. så da lukter du ikke godt...

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Bamseklemmer said:

Nååh, si ikke det, sin egen fiselukt er jo best😅 neida, men vi smaker og lukter nesten det samme.. så da lukter du ikke godt...

Neimen altså, jeg har vel i grunnen en alvorlig fremskreden fitte(saft)lukt-fetisj og har derfor svært velutviklet nese for disse duftnyansene. Slikker min kvinne flere ganger i uken, og hun tar heller ikke feil av sin egen duft i mitt ansikt etterpå. Det verste med omikron-sykdom nylig var i grunnen å kjenne så lite av hennes kjønnsduft. Det var et stort savn i et par uker. Men nå er det heldigvis på bedringens vei. Et svakt hint av hennes fine duft sitter ennå i mine fingre siden i går kveld. 

Vi nyter enormt mye oralsex og takker hverandre med dype kyss av hverandres smaker etterpå, så jeg har vel smakt meg selv på den måten også. Å smake meg selv fra hennes munn er på sin side veldig tennende, selvfølgelig. Men to vidt forskjellige og på hver sin måte unike aromaer må jeg absolutt si det er. Kvinnekjønn dufter mye kraftigere og kan gjøre meg rent susete i hodet, som den rene naturmagi. (Og nå får jeg snart Aune Sand-assosiasjoner etter meg jeg også, hvis jeg tar av noe mer...)

Du mener vel ikke seriøst at disse som er ville etter dametrusesniffing ville latt seg lure av en manneboxer i en blindtest? 

Tror ikke jeg!

Men noen syns jo at koriander smaker såpe, så...  Og noen syns kvinnekjønn lukter sjømat og "ekkelt". Ikke jeg...ikke de jeg har slikket...

Så enten er neser bare mye mer forskjellige enn vi aner, eller så ville du bare ha noen utpå for diskusjonens skyld? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...