AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Er forkjøla, og da bør man jo ikke ut og fly. Men dekker forsikring som regel tapet man har? Forkjølelse er jo så vanlig og ufarlig egentlig. Men på fly kan det jo gå ganske galt Anonymkode: a63ce...75a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Om du får en legeerklæring på at helsetilstanden ikke er forenelig med fly, så vil forsikringen kunne dekke det ja. Men om forsikringsselskapet ditt er enig i at det er farlig fly med forkjølelse, ville jeg ikke vært alt for sikker på. Anonymkode: abc6e...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 Kan det gå galt? Jeg blir alltid syk i utlandet, så jeg har flydd med forkjølelse veldig ofte. Anonymkode: 05bc8...41b
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan det gå galt? Jeg blir alltid syk i utlandet, så jeg har flydd med forkjølelse veldig ofte. Anonymkode: 05bc8...41b Fikk varig skade på trommehinnen som førte til nedsatt hørsel en gang jeg satt på fly og var forkjøla. Anonymkode: a63ce...75a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå