AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Leser at man kan bruke vanlig vaskemiddel og med grønnsåpe etterpå. Blandingsforhold 1:10. Verandaen min er dritsvær! Ikke vært vaska eller behandla siden den ble bygget for 4 år siden. Så det er veldig tørt treverk, men plankene ser ok ut. Skal jeg spyle verandaen før jeg begynner å vaske med Zalovann? Blander en 10 litersbøtte med 1 liter Zalovann. Skal jeg kaste vannet utover og så spre det med vaskekosten? Hva er den beste måten å gjøre det på når det er et stort areal som skal dekkes? Etter vasken når jeg har spylt av alt, må jeg vente til dagen etter? Eller kan jeg begynne med grønnsåpe rett etter? Blandingsforhold 1:10. 10 litersbøtte med 1 liter grønnsåpe. Hvordan får jeg best mulig spredd utover et stort areal? (Samme spørsmål som med Zaloen egentlig) Anonymkode: a4e9c...788 1
lillevill Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Har funnet ut at terassevask er samme som blekemiddel, såpe og vann. Jeg tenkte jeg skulle bruke det selv. Men vasket for et par dager siden med varmt vann og litt grønsåpe. Tømte på og skrubba bort en del sand med kost. Det ble bra det. Tror du må skylle til sist da.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 1 liter Jotun Husvask koster ca kr 89, 1 liter kraftvask ca 20 kroner mer. Jeg hadde brukt et produkt tilpasset arbeidet som skal utføres. Når det er ferdig vasket, venter du til det er tørt og bruker noe som er egnet for treverk. Er ikke akkurat svimlende summer det er snakk om https://www.obsbygg.no/maling-tapet-og-tilbehor/maling-og-beis/terrassebeis-og-olje/2077827?v=ObsBygg-7025180689510&gclid=CjwKCAjwiuuRBhBvEiwAFXKaNIXanwFJymFX3ANi7RODQhTWDtRzcva0UKgyew5iFmVUZIc-v36X6BoC4kMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: cad94...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå