Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det hvis noen sier aush til deg? 

sånn ” hahaha aush”

Anonymkode: 7eb1f...fd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva betyr det hvis noen sier aush til deg? 

sånn ” hahaha aush”

Høres ut som ouch, som i "au!" 

i sosal setting oversatt som "hahahaha det må ha gjort vondt". Ikke i fysisk forstand nødvendigvis, kan gjerne handle om skam også hvis man driter seg ut. 

Anonymkode: 2a9d8...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Høres ut som ouch, som i "au!" 

i sosal setting oversatt som "hahahaha det må ha gjort vondt". Ikke i fysisk forstand nødvendigvis, kan gjerne handle om skam også hvis man driter seg ut. 

Anonymkode: 2a9d8...4cc

Ok når jeg googlet så kom det liksom også at det kan bety på en hyggelig måte ; hold kjeft

altså jeg vil ikke høre noe fra deg bare på en hyggelig måte

men dette ble brukt fra en 25 åring

men det du sa er også det jeg trodde men virket litt rart for jeg spurte «skjer» også fikk jeg ikke svar på det

8A667385-6A3F-4E2B-A88D-53C71B875D39.jpeg

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...