Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt korona i ca én uke, og føler meg bedre, men jeg er ekstremt tett i ørene. Jeg regner med det henger sammen med bihulene. Hører veldig dårlig, og trykket i bihulene/ørene går utover balansen. 

Dere som ble tettet i bihulene og ører, når ga det seg? 😫

Skrevet

Ser begge trådene jeg har laget er klagete i trådtitlene. Men dette er sååå kjipt :fnise:😫.

Skrevet

Skyll med nesehorn med varmt vann med salt og bruk bomull med rapsolje i ørene 15 min pr dag. 

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg er bare på dag 4, men tett i ørene er det eneste symptomet jeg har. Det er sykt irriterende!! 

Skrevet
MissMaryan skrev (1 time siden):

Du er ikke alene. Jeg er bare på dag 4, men tett i ørene er det eneste symptomet jeg har. Det er sykt irriterende!! 

Ja! Blir jo nesten redd for å bli værende sånn 😬😅

Gjest BethD
Skrevet

Fikk korona i slutten av februar. Dottene i ørene har nå gitt seg helt 😅

Skrevet
BethD skrev (5 minutter siden):

Fikk korona i slutten av februar. Dottene i ørene har nå gitt seg helt 😅

Så bra! Hvor lenge satt de i? Det går skikkelig utover hverdagen merker jeg 😫

Gjest BethD
Skrevet
Hattifnatten skrev (10 minutter siden):

Så bra! Hvor lenge satt de i? Det går skikkelig utover hverdagen merker jeg 😫

Ja jeg ble nesten gal av de. Prøvde å utligne hele tiden, ble sykt svimmel av hele opplegget. De satt i ganske lenge. Par uker. 

Skrevet

Jeg var også tett i ørene eller det føltes ut som jeg hadde vann i ørene som jeg ikke fikk ut, skikkelig trykk. Hos meg varte dette rundt en måneds tid før det ga seg helt. 

Skrevet

Har opplevd dette etter sykdom tidligere. For meg har damp funket litt. Kok opp vann og legg øret over. Evt dypp masse bomull i kokende vann, legg dem i to plastkopper som du setter inntil ørene...

• Opprett ny...