Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen er snart 1 år gammel. De dagene hun ikke bæsjer så skifter jeg  bleien hennes 3 ganger. Kl 8 kl 13 og så kl 19

Hvor ofte skifter dere?

Anonymkode: 8d566...c25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hver fjerde time ca.

Anonymkode: 8c78c...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Når han har tissa. 

Anonymkode: 7be3b...762

AnonymBruker
Skrevet

Om morgen, før lur, før middag og til kvelds.

Ellers ved bæsjebleier.

Anonymkode: 5a36b...0df

AnonymBruker
Skrevet

Ca kvar fjerde time. Alltid ved bæsj ellers når den er synleg tung og full av tiss.

Anonymkode: fedec...c61

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på. noen hanger drikker han mer og da må det skiftes oftere.  Men kanskje 6 ganger.

Anonymkode: 51e0c...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Ved behov. Ca 4 ganger i døgnet. Og når hun eventuelt har bæsjet. Men ser også litt an hva behovet er. Og har hun en periode med mye sår stump, kan vi skifte omtrent hver time for å holde det tørt.

Anonymkode: 5194d...f4d

Skrevet

3 ganger, fler om han bæsjer. Men alltid på morgenen, etter dupp og når han legger seg.

AnonymBruker
Skrevet

4 ganger: morgen, 11.30tiden, 15-tiden, og kveld.

Anonymkode: 233c5...d6a

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig! Alltid morgen og kveld såklart, men hvor mange ganger det blir inni mellom der er ulikt fra dag til dag. Alt fra 1-3 vil jeg tro, uten om morgen og kveld altså. Så kanskje 3-6 ganger for dagen da. Har ikke noen faste rutiner på dagtid, bytter når jeg kjenner hun har tisset.

Anonymkode: fd82c...a9f

AnonymBruker
Skrevet

3 ganger, morgen, ettermiddag og kvelden + bæsjebleier (men bæsjer som regel alltid når han våkner😅

Anonymkode: af27c...725

AnonymBruker
Skrevet

Vi skifter bleia når den er fire timer gammel, men selvsagt oftere hvis det er bæsj og vi skifter ikke på natta. 

Anonymkode: 037b7...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Ved behov. Min første tissa og bæsja veldig sjelden. Minsten tissa mye og hadde tre-seks bæajebleier hver dag. Ble hyppig skifting der.

Anonymkode: f29b2...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...