Gå til innhold

Noen som har opplevd magisk sex helt fra første stund?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man forventer kanskje at sex med ny partner skal være litt klønete og flau i starten, men har noen opplevd at det er magisk fra første stund?

Det opplevde jeg med kjæresten, og jeg har aldri opplevd det før.

Vi møttes via nettet, egentlig pga. felles hobby og sex og forhold var ikke tema. Men da vi hadde møttes to ganger, kjente jeg på en sterk tiltrekning og jeg fortalte han det. Det var gjensidig. Så vi "planla" at neste gang vi skulle møtes, ville vi ha sex med hverandre. Vi skrev mange meldinger frem og tilbake, men jeg tok forbehold om at det sikkert ville bli kleint og klønete. Han sa at nei, han mente vår seksuelle kjemi ville være noe nær dyrisk. Ikke noe forventningspress der!

Da vi møttes igjen, var jeg veldig nervøs, men glad, spent. Vi startet i stua med at han skulle binde meg (han driver med shibari, og har jernstang i taket så han kan drive med suspensions etc.), og jeg skulle være delvis avkledd. Etter kort tid kysset han meg, og jeg kjente det kysset i hele kroppen. Så tok han på meg, der. Kledde av seg, han var allerede hard. Trengte inn i meg, men var litt kronglete med tauene og på gulvet. Så han tok meg i hånden, og ledet meg inn på soverommet.

Da vi kom i senga, gikk det veldig fort...Vi var begge ekstremt kåte, og jeg var allerede mer enn våt nok, så han bare trengte seg inn i meg, mens jeg lå under han. Og det føltes som det deiligste jeg hadde kjent noengang, det var helt perfekt. Lukten av han, bevegelsene, stemningen som var helt elektrisk og magisk, kyssene, kommentarene...Hvor ivrig, bestemt, kåt, streng han var....

Før har jeg liksom gjort narr av sexscener i filmer, fordi de virker så lite realistiske - altså, hvem er så opptatt av sex har jeg tenkt? Hvem er så desperat at de kaster seg over hverandre? Latterlig. Men nå, var jeg liksom en av disse selv! Følte at jeg ikke fikk nok, bare måtte ha denne mannen.

Vi prøvde ulike stillinger, han slikket meg og jeg kjente det som om ingen hadde slikket meg før fordi ingen hadde gjort det så deilig som han. Og jeg sugde han innimellom noen av stillingene, og for første gang nøt jeg å suge en mann...Han knullet meg på mange måter, og kommenterte at jeg var blitt søkkvåt. Kjente noen svettedråper fra han som falt ned på brystene mine mens han holdt på, og da fikk jeg bare enda mer lyst til å kysse, kline intenst med han, se på han. Følte at jeg ble forelska i han mens vi holdt på.

Tror vi holdt på et par timer, han var/er erfaren og varierte stillingene, intensiteten slik at han holdt ut leeeenge. Kjente jeg ble øm, neste dag var jeg sår. Da vi var ferdig, lå vi utslitte ved siden av hverandre, vi snakket om alt mulig mens han fingret meg...Det hadde jeg aldri opplevd før. Vi var ikke kjærester ennå, men jeg følte en intimitet jeg ikke hadde kjent på før. Alt var helt magisk, fra første stund fra jeg gikk inn døra til jeg gikk ut. Han hadde rett; vi hadde en dyrisk seksuell kjemi sammen!

Da jeg satt i bilen på vei hjem etterpå, var alt jeg tenkte på at jeg MÅTTE finne ut om han ville møtes igjen. Jeg følte at jeg ikke ville gå glipp av denne fantastiske mannen.

Snart tre år senere er vi fremdeles sammen, og jeg elsker å tenke tilbake på dette. Noen andre som startet på topp fra første stund? Og hvordan gikk det? Vi er fremdeles sammen og har det enda mer, om mulig, siden vi nå har sterke følelser for hverandre i tillegg til det seksuelle som var perfekt helt fra starten.

Anonymkode: 63782...a70

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da vi var ferdig, lå vi utslitte ved siden av hverandre, vi snakket om alt mulig mens han fingret meg

Mhm, sikkert. 

Men sikkert fin runketråd for noen. 

Anonymkode: 2850b...a6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, synes det blir mer og mer magisk med mannen min. Merkelig nok.... sikkert fordi som du skrev først, litt klønete i starten. Men jo mer vi knuller jo mer magisk blir det. 

Anonymkode: 9beb2...ad6

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Ja hver gang. I alle fall for meg er sexen magisk fra første stund uansett partnere. Ser ut som det var/er god sex for partnerene også men kan ikke vite innerst inne hva de tenker om det er magisk for dem eller ikke. 

Har skjedd noen ganger det ikke har vært magisk, og det var første gang(ene) i tenåra og noen få ganger med alt for mye alkohol. Ellers er det alltid magisk for meg, så vet ikke om det er jeg som er rar eller hva😂

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet

Mhm, sikkert. 

Men sikkert fin runketråd for noen. 

Anonymkode: 2850b...a6d

For deg ser det ut som. Rart, bittert svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Man forventer kanskje at sex med ny partner skal være litt klønete og flau i starten, men har noen opplevd at det er magisk fra første stund?

Det opplevde jeg med kjæresten, og jeg har aldri opplevd det før.

Vi møttes via nettet, egentlig pga. felles hobby og sex og forhold var ikke tema. Men da vi hadde møttes to ganger, kjente jeg på en sterk tiltrekning og jeg fortalte han det. Det var gjensidig. Så vi "planla" at neste gang vi skulle møtes, ville vi ha sex med hverandre. Vi skrev mange meldinger frem og tilbake, men jeg tok forbehold om at det sikkert ville bli kleint og klønete. Han sa at nei, han mente vår seksuelle kjemi ville være noe nær dyrisk. Ikke noe forventningspress der!

Da vi møttes igjen, var jeg veldig nervøs, men glad, spent. Vi startet i stua med at han skulle binde meg (han driver med shibari, og har jernstang i taket så han kan drive med suspensions etc.), og jeg skulle være delvis avkledd. Etter kort tid kysset han meg, og jeg kjente det kysset i hele kroppen. Så tok han på meg, der. Kledde av seg, han var allerede hard. Trengte inn i meg, men var litt kronglete med tauene og på gulvet. Så han tok meg i hånden, og ledet meg inn på soverommet.

Da vi kom i senga, gikk det veldig fort...Vi var begge ekstremt kåte, og jeg var allerede mer enn våt nok, så han bare trengte seg inn i meg, mens jeg lå under han. Og det føltes som det deiligste jeg hadde kjent noengang, det var helt perfekt. Lukten av han, bevegelsene, stemningen som var helt elektrisk og magisk, kyssene, kommentarene...Hvor ivrig, bestemt, kåt, streng han var....

Før har jeg liksom gjort narr av sexscener i filmer, fordi de virker så lite realistiske - altså, hvem er så opptatt av sex har jeg tenkt? Hvem er så desperat at de kaster seg over hverandre? Latterlig. Men nå, var jeg liksom en av disse selv! Følte at jeg ikke fikk nok, bare måtte ha denne mannen.

Vi prøvde ulike stillinger, han slikket meg og jeg kjente det som om ingen hadde slikket meg før fordi ingen hadde gjort det så deilig som han. Og jeg sugde han innimellom noen av stillingene, og for første gang nøt jeg å suge en mann...Han knullet meg på mange måter, og kommenterte at jeg var blitt søkkvåt. Kjente noen svettedråper fra han som falt ned på brystene mine mens han holdt på, og da fikk jeg bare enda mer lyst til å kysse, kline intenst med han, se på han. Følte at jeg ble forelska i han mens vi holdt på.

Tror vi holdt på et par timer, han var/er erfaren og varierte stillingene, intensiteten slik at han holdt ut leeeenge. Kjente jeg ble øm, neste dag var jeg sår. Da vi var ferdig, lå vi utslitte ved siden av hverandre, vi snakket om alt mulig mens han fingret meg...Det hadde jeg aldri opplevd før. Vi var ikke kjærester ennå, men jeg følte en intimitet jeg ikke hadde kjent på før. Alt var helt magisk, fra første stund fra jeg gikk inn døra til jeg gikk ut. Han hadde rett; vi hadde en dyrisk seksuell kjemi sammen!

Da jeg satt i bilen på vei hjem etterpå, var alt jeg tenkte på at jeg MÅTTE finne ut om han ville møtes igjen. Jeg følte at jeg ikke ville gå glipp av denne fantastiske mannen.

Snart tre år senere er vi fremdeles sammen, og jeg elsker å tenke tilbake på dette. Noen andre som startet på topp fra første stund? Og hvordan gikk det? Vi er fremdeles sammen og har det enda mer, om mulig, siden vi nå har sterke følelser for hverandre i tillegg til det seksuelle som var perfekt helt fra starten.

Reine Christian Grey du har funnet deg.

Anonymkode: 0cfe2...a96

AnonymBruker
Skrevet

Reine Christian Grey du har funnet deg.

Haha! Begynte å le nå, morsomt. Mr.Grey er nok litt for glatt og kjedelig for min smak, og for lav. ;)  Liker kjæresten mye bedre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Haha! Begynte å le nå, morsomt. Mr.Grey er nok litt for glatt og kjedelig for min smak, og for lav. ;)  Liker kjæresten mye bedre.

You go girl e få menn som er såå gode i senga så du er heldig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med min mann var det fantastisk fra start, ja. Ikke noe sånt som dere holdt på med, men helt etter min smak. Jeg trodde ikke sex kunne være så deilig. Har aldri hatt lyst på en annen mann etter jeg møtte han. ❤

Anonymkode: b0efe...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange ganger.

Jeg svarte senest i går på en tråd med fullstendig annet utgangspunkt enn deg, nemlig at første stund alltid er den beste og mest magiske. 

Tror ikke det er automatisk at folk er klønete første gang, tror aldri jeg har hatt klønete sex faktisk. Tror det sier mest om deg.

Anonymkode: 7bbab...9e9

Skrevet

Ja det har jeg opplevd en gang. Han er nå min ektemann, og fremdeles er sex mellom oss to noe unikt. Jeg skal ikke påstå at det er magisk hver gang, men det er fremdeles jevnlig det, og aldri dårlig til middels. 

Det jeg synes er mest rart er egentlig hvor kjapt jeg hadde sex med ham. Der har ene mannen etter andre opp gjennom årene måtte vente lenge, fordi jeg har hatt så høy terskel for å ha sex med ny mann, og bestandig gruet meg til å ta det skrittet, men så traff jeg ham, og jeg kunne knapt vente. Jeg! Var ikke nervøs overhodet ovenfor ham. Måtte bare ha ham, og det føles helt naturlig å ha sex veldig tidlig. Det var unødvendig å vente på å bli trygg på at jeg ville det. Jeg ville. Var trygg med en gang. 

Akkurat det forundrer meg veldig fremdeles, men det var jo så rett som det føltes også. Hadde ikke da trodd at denne unike tiltrekningen skulle føre til ekteskap og barn, så langt frem tenkte jeg ikke da, men det er jo litt kjekt å føle at forholdet til han jeg ble gift med, og fremdeles er gift med, var noe unikt fra første stund. 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Med min mann var det fantastisk fra start, ja. Ikke noe sånt som dere holdt på med, men helt etter min smak. Jeg trodde ikke sex kunne være så deilig. Har aldri hatt lyst på en annen mann etter jeg møtte han. ❤

Anonymkode: b0efe...0f7

Med min kone mye det samme. Om ikke "magisk" første gang, så var det en følelse av full klaff, en seksuell kjemi som bare var helt på plass. Ingen stress, en fin ro og stemning. Alt føltes veldig lett og naturlig. Ingen ting anstrengt.  En klar følelse av at dette kan bli veldig bra. Ja, og gjensidig følelse av "etter min smak", i vårt tilfelle kjærlig, kosete, rolig vaniljesex, alt tidlig med et veldig stort innslag av oralsex. Og alt har bare blitt bedre og bedre med årene. 

Anonymkode: e1d01...76b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg møtte mannen min bokstavelig talt på gaten en lørdag natt, han stoppet meg og ville prate fordi jeg "var så vakker". Han fikk nummeret mitt og vi møttes noen dager senere på en kafé. Kaffen ble etter et par timer byttet ut med øl, og da han fulgte meg hjem var vi begge litt brisne, vi kysset og det endte med en heftig 69-seanse på sofaen i kollektivet. Både kuken og tungen hans var store og deilige, jeg hadde ALDRI opplevd å bli slikket sånn, det var som om han hadde hele fitta mi i munnen og stimulerte alle erogene punkter samtidig! Jeg fikk en kraftig orgasme samtidig som han sprutet munnen min full av sperm😍 

Hehe. Dette høres nok ut som en dårlig erotisk novelle, men det er helt sant😉

Sexen er like bra nå, 10 år senere.

Anonymkode: 45ef7...0c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg og mannen hadde sex, tenkte jeg: så det er sånn det skal være!?! Det var fullkommen nytelse, og er det fremdeles etter 29 år (i februar, faktisk)❤ Jeg hadde likt sex før den tid, men det hadde liksom ikke vært det helt store.

Anonymkode: a71d8...bb3

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...