Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i uke 35 og har i dag smerter i lysken (spesielt venstre side), smerter i korsryggen, og i blant mensmurringer som kjennes ut som sånne kramper som varer litt også går over. Vil selvfølgelig aller helst ikke føde før uke 37, men som førstegangsforelder vet jeg ikke om dette er et tegn på at det er noe modning eller om det bare er normale ting man opplever mot slutten av svangerskapet.

noen med erfaringer?

Anonymkode: 6e80b...12d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uke 35 selv og kjenner smerter i lysken og nedpress jeg også. Var hos jordmor i går som bekreftet at baby ligger godt nede i bekkenet og hodet nesten festet, så det skyldes nok hvorfor jeg kjenner så mye «der nede»

Har ikke mensenmurringer, men vanlig kynnere. Er 2.gangs og var sånn forrige gang også. Fødte da til termin.

Anonymkode: 237ba...49d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Uke 35 selv og kjenner smerter i lysken og nedpress jeg også. Var hos jordmor i går som bekreftet at baby ligger godt nede i bekkenet og hodet nesten festet, så det skyldes nok hvorfor jeg kjenner så mye «der nede»

Har ikke mensenmurringer, men vanlig kynnere. Er 2.gangs og var sånn forrige gang også. Fødte da til termin.

Anonymkode: 237ba...49d

Takk for at du deler! 
skal på kontroll til jordmor neste uke så spent på hva hun sier☺️

Anonymkode: 6e80b...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...