Meadow Skrevet 24. mars 2022 #21 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg synes det er interessant at du i det hele tatt vurderer at jenta du pratet med muligens var et gjenferd, og ikke bare en jente som lette etter katten sin. Hvis alt i livet skal overtolkes sånn, så har du det ihvertfall ikke kjedelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 25. mars 2022 #22 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 10.42): Jeg tror egentlig ikke på gjenferd, men har en sprø historie fra i sommer. Kall meg gjerne gal, men ønsker innspill. Vi har hytte rett ved en kirkegård. Dette hendte en lys sommernatt rundt midnatt (klisje, men ja). Jeg hadde lagt meg og hørte plutselig roping fra kirkegården. Åpner vinduet og ser en dame, kanskje i 20-årene, merkelig kledd i det som lignet en mørk maxikjole med kåpe over. Hun oppdager at jeg åpner vinduet og ser på henne, så jeg spør henne om alt går bra? «Ja, vekte jeg deg?? Jeg leter etter katten min skjønner du! « svarer hun. Så var det litt ja og ha, men jeg la meg igjen og sovnet ganske fort og har ikke tenkt på dette siden da. Men det var jo veldig merkelig?😂 jeg tenker 3 alternativ: -Jenta var faktisk ute og lette etter katten sin. I mørk kjole på en kirkegård ved midnatt, snålt men javel. -Dette var en jente som ønsket kontakt med noen, avdød familiemedlem eller noe, og ble tatt på senga av at jeg plutselig stakk hodet ut og tok kontakt med henne? Tenker kanskje dette er det mest sannsynlige? Hun ropte ett eller annet navn som jeg ikke husker, kan jo være en person hun håpet skulle vise seg klokken 12? -Hun var et gjenferd? Folk flest oppsøker vel ikke kirkegårder midt på natten, så synes unnskyldningen med at hun lette etter katten var litt tynn. Hele situasjonen var bare merkelig, det var liksom midt i skumringstimen og der står det en person mer som i svart brudekjole og labber rundt helt uten videre. Hva tror dere? 👻 Anonymkode: f85f5...f11 evt du drømte det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #23 Del Skrevet 25. mars 2022 Hehe. Jeg kjenner flere som er overbevist om at de har sett gjenferd, men jeg har ALDRI hørt om noen som påstår at disse skikkelsene kan prate, selv ikke fru Bendriss påberoper seg å kommunisere med spøkelser ved vanlig tale😉 Anonymkode: fdfde...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #24 Del Skrevet 25. mars 2022 Ja som andre her sier... jeg har aldri hørt en eneste historie om et spøkelse som snakker og bryr seg om at de vekker deg, men det hadde vært kult da Anonymkode: 1332a...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabanana Skrevet 25. mars 2022 #25 Del Skrevet 25. mars 2022 Ja det var merkelig, men er nok ganske sannsynlig at denne katten kanskje er innekatt til vanlig og har nylig stukket ut, eller noe i den duren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #26 Del Skrevet 25. mars 2022 ^ kan jo hende at det ikke har blitt oppdaget at det går an at de snakker fordi folk ikke tenker over det, da det ser ut som et levende menneske. For alt jeg vet kan jeg ha snakket med mange spøkelser. Kanskje vi ser mange av dem på gaten hver dag Anonymkode: 1332a...7d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #27 Del Skrevet 25. mars 2022 Kan være drøm også. Her om dagen så fortalte jeg en venn at en venninne av meg hadde havna på glattcelle den natta. Jeg husket meldingen hun sendte meg om det også skulle jeg vise den til en venninne også var den ikke der, det stod noe helt annet... og hun hadde ikke vært på noe glattcelle. Dette var jeg skråsikker på at hadde skjedd hele dagen til jeg fant ut av at meldingen hun hadde sendt om det ikke eksisterte.. det er ganske ekkelt egentlig at sånt kan skje, kan få fatale følger jo! Aldri opplevd det før annet enn at jeg har trodd drømmen var sann i 20 sekunder etter jeg våkner, men her gikk det er hel dag og jeg hadde enda trodd det om ikke jeg tilfeldigvis skulle vise den meldingen.. 😬 de kjenner ikke hverandre heldigvis. Anonymkode: 1332a...7d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. juni 2023 #28 Del Skrevet 29. juni 2023 Tja du får se om du ser henne igjen dvs utenfor kirkegården 😃 men syns det med kjolen var litt rart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. juni 2023 #29 Del Skrevet 29. juni 2023 Conal skrev (På 23.3.2022 den 16.45): Jeg har møtt en ekte demon, så han rett i øynene før han tok kontroll over kroppen min, og før han løp unna, opplevelsen var rett og slett super-spirituell og umenneskelig. Dette er ingenting. Har også sett Gud flere ganger. Og spirits. Og har sett sjelen min. Vel, jeg var sjelen selv, i det jeg disconnecta fra kroppen min og gikk ut av den, og så min egen kropp sove. Jeg kan liste så mange ultra-super-spirituelle opplevelser at du hadde død bro 😉 Jeg gjør dette. og du hadde spist no sopp i forkant av disse opplevelsene eller røyka noe du ikke skulle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 5. juli 2023 #30 Del Skrevet 5. juli 2023 Hadde vært episk om spøkelset svarte "dikk dikk dikk in yoh stretched-out liddle bleedin ehssho!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 9. juli 2023 #31 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 1.15): Jo det er henne Anonymkode: 8604e...dab Det heter hun. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #32 Del Skrevet 9. juli 2023 Tror egentlig det var et gjenferd. Slik du forteller det. Anonymkode: b06fb...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå